S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Valgkamp '09 4. kvartal

+2
gakkedulla
princelarming
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Valgkamp '09 4. kvartal Empty Valgkamp '09 4. kvartal Tors 24 Sep 2009 - 10:37

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er det ineffektive triumvirats tid ved at være omme, og vi skal til det igen... Afstemning!

Opret selv en tråd for jeres valgkampagne, hvis i tror andre end jer selv læser den, og skriv hvad i vil. Her er der kun stemmer der afgives!

Afstemningen lukker 1/10 kl. 00:01:07 hvorefter stemmerne tælles op af en eller anden tilfældig, og det nye triumvirat erklæres!

Stem løs!

2Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tors 24 Sep 2009 - 10:38

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Personligt stemmer jeg på det siddende Triumvirat:

Rasmus Hermansen
Christian Danielsen
Asbjørn Boel

Vi har været herre-ineffektive! Mere af det!!

3Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Man 28 Sep 2009 - 20:08

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Krølle
Asbjørn
Rasmus

4Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tirs 29 Sep 2009 - 11:23

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg skal helt sikkert også stemme på mig selv hvilket jeg også opfordrer alle andre til.

Mine stemmer bliver
Mig, mig selv og ham der.
Rasmus
Asbjørn

R-Kølle pirate

5Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tirs 29 Sep 2009 - 14:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg stemmer blankt.

6Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Ons 30 Sep 2009 - 21:51

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes ikke der er kommet nok kød på drengen ved det siddende Triumvirat. Godt nok er PTT blevet vedtaget, men der synes stadigvæk at mangle en afgørelse/notits omkring hvad Triumviratet har tænkt sig at gøre ved debatten omkring Landsholdstanken.

Mine stemmer går derfor ikke til det siddende Triumvirat.

Jeg stemmer derfor på:

Aslak
Anders BC
Yde

Disse personer er ikke på valg, og stemmerne er derfor egentlig ikke relevante.
Det skal dog ses som et signal til det siddende Triumvirat om at jeg gerne ser lidt mere handling/stilling tagen.

/J

7Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tors 1 Okt 2009 - 12:05

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det siddende triumvirat er hermed genvalgt.

Længe leve deres ubeslutsomhed!!

Ugga

8Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tors 1 Okt 2009 - 19:01

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

De leve, de leve
UggaUgga Ugga Ugga Ugga Ugga Ugga Ugga Ugga

9Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tors 1 Okt 2009 - 22:13

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Ugga

10Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Tors 1 Okt 2009 - 22:53

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Ugga

11Valgkamp '09 4. kvartal Empty Sv: Valgkamp '09 4. kvartal Fre 2 Okt 2009 - 10:27

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Ugga


Vi kunne også holde op med at fejre sejren, og rent faktisk tage en beslutning?

....

Naaaah!!


Ugga

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum