S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Fede's valgflæsk!

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Fede's valgflæsk! Empty Fede's valgflæsk! Tors 1 Okt 2009 - 16:26

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hej folkens!

Jeg ved godt man normalt kommer med de store forkromede planer inden et valg, men nu kommer de lige bagefter, så i har et Mission-statement fra mig, jeres allesammens yndlignstriumvirist!

cheers

Der er nogle ting som jeg gerne vil arbejde på mens jeg sidder i triumviratet:

- At få Pass-The-Torch op at køre, og få den til at være en attraktiv model for at finde og afvikle kampe. Det betyder nok at der skal tilpasses i præmierne eller formatet, da det lige nu kun virker tillokkende på tæskeholdene, som ellers har svært ved at finde kampe... Lad os se hvad der sker...

- At afklare omstændighederne for Landskampe:
1: Kampe uden konsekvenser, altså HELT uden konsekvenser, for de deltagende hold, spillere og coaches, kan bare arrangeres! Det vil sige at den omdiskuterede MLP (My Little Pony Bowl, Så kører ponyen! Wooden horse ) kan arrangeres af hvem som helst, når som helst og hvor som helst, uden nogen former for indblanding!
2: Modeller for injuries og dermed også for SPP's i landskamps-sammenhæng, er der utroligt mange, og meget forskellige meninger om. Om der skal spilles Hardcore-bowl, med normale injuries, antallet af læger, SPP's og MVP, samt eventuel monetær kompensation for udlån af spillere til landsholdet har alt sammen været på tale, men der er som sagt ikke nogen enighed blandt nogen, endsige triumviratet om hvilken model, hvis nogen, for dette der skal anlægges, for at en landskamp med konsekvenser kan blive det den gerne skulle være: Et møde mellem de største stjerner og profiler fra de forskellige racer!
Med andre ord: MLP is a go, alt andet er stadigvæk under langvarig sagsbehandling, uden udsigt til beslutning!

- Jeg vil gerne arbejde på at give turneringsarrangører mulighed for at fjerne eller begrænse inducements i alle turneringstyper! Organisatoren må så selv bestemme om det kun skal være i slutspil, eller også i grundspil, knock-out-formater eller kun i finaler.

- Jeg vil gerne have, i forlængelse af det ovenstående, et større incitement for underdog-hold til at deltage i turneringer, selvom inducements er begrænsede. Derfor vil jeg være åben for at se på at begrænse eller rette lidt på uddelingen af MVP'er i turneringskampe, så de ikke kan tilfalde Star players, Journeymen, eller spillere skadet under kampen... Det præcise format er til debat.

- Generelt mener jeg stadigvæk at det er tid til et eftersyn af de generelle turneringsregler, med henblik på udbetalingen af præmiepenge, og deres effekt på vores spillegruppe, lidt a lá de ændrede spiralling expenses...

Der kan komme mere til, løbende.

My 50 cent

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum