S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Illustrationer og karakter profiler

4 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 11:53

Rune

Rune
Founder

Han ser dælme ond ud Very Happy

Mht. McGregers hoved, så har du nok ret, han ser ret pumpet ud. Jeg kom egentlig til at tænke på at hvis man har noget på der giver mere i styrke (fx. girdle of giant strength) så kommer man vel egentlig ikke til at se stærkere ud...? Jeg forestiller mig mere at det er magien der sætter sig i musklerne og øger deres styrke..? Lumieer har nemlig sådan et girdle på, jeg mener det giver ham +2 eller +4 på styrke, så han er i virkeligheden ikke særlig stærk.

http://splatcup.goalsoccer.net

27Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 12:07

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ang. McGregers styrke så har han base styrke på 15, og sådan et belte der giver +4 på str. vil sige at 15 ikke er dårlig styrke når 9-10 er normalen, så han kan da godt være "lidt" pumpet Laughing

Ang. NPC´er så måske også de forskellige ledere af diverse klaner/guilds og hvad der nu ellers er i lagos? Og Ja måske også nogle ledere fra andre dele af Nikos, hvis du nu er ved at foreberede til noget senere?

28Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 12:21

Rasmus


Gnom Glædespige

Tror det er lidt op til DM/Spiller hvordan det virker med Girdle of Strength. Personligt synes jeg det er fedt hvis vokser når man tager det på og bliver mindre når man tager det af (samme med Bull's Strength og andre buffs). Men altså det vel en smages sag og kan vel være forskelligt fra situationer og items. Ligesom Brujah i Vampire tit bliver illustreret som "pumped" på blod og Potence, mens Nosferatu er klamme tynd væsner der alligevel har samme overmenneskelig styrke...begge dele virker cool. Jeg tror McGregers er mest til den pumped version og måske skulle Lumieer være lidt mere den underspillet version han har jo Wisdom til at vide man ikke behøver spille med musklerne Very Happy

Kunne godt gøre ham lidt tyndere under rustning, lidt mere creepy.


Har forresten kikket på nogle forskellige skuespiller/musiker til inspiration:

McGregers tænkte jeg på Nathan Fillion, George Clooney

Zarakos tænkte jeg mest Gary Oldman men også lidt Tom Waits og Jay Munly

Rudolf må jo næsten være Johnny Deep Very Happy lol!

29Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 12:29

McGregers


Halv-elver Bondemand

For alt i verdnen, men George Clooney? Synes han er ekstremt ringe haha. Så vil jeg hellere have Sylvester Stalone Laughing

30Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 13:05

Rasmus


Gnom Glædespige

Sylvester Stallone som skotte det lyder fandme som en dårlig film Very Happy

31Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tirs 27 Okt 2009 - 15:08

Rune

Rune
Founder

Jeg stemmer for McGregers som Nathan Fillion, helt klart. Han er totalt sej i Firefly Very Happy

Jeg ved ikke helt med Zarakos, jeg tror jeg synes mest om Gary Oldman af dem du har valgt og mindst af Jay Munly. Men en blanding kunne også være fedt nok. Det jeg ikke bryder mig om ved Jay Munly er hans hundeøjne, du ved, sådanh lidt ynkelige øjne. Jeg ser mere Zarakos med et skarpt blik ligesom du har tegnet ham nu. Jeg tror også at det ville passe bedre til den forestilling jeg har af ham hvis du gør ham lidt tyndere under rustningen. Jeg har også tænkt lidt på om han skulle tage et level i Monk og så helt droppe sin fullplate...? Så bare have en sort kåbe..? Men det ved jeg ikke helt.

Rudolf som Johnny Depp, perfekt! Very Happy

Ellers så tænker jeg på om vi skulle kigge lidt på at lave et mere detaljeret Lagos kort..? Jeg har været inde på en side Cartographers Guild hvor folk samles om at lave forskellige kort og deler erfaringer og kritik. Der er rigtig mange der bruger Photoshop, som du også er ok til, ik Rasmus? Anyways, hvis du får lyst til at lave noget kort værks på et tidspunkt så er der meget at hente på den side. Jeg ville egentlig også gerne lave Lagos samt andre af vores byer, men jeg mangler et ordentligt program at lave det i, fx. som City Designer 3, da jeg ikke har eller kan finde ud af Photoshop

http://splatcup.goalsoccer.net

32Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Ons 28 Okt 2009 - 23:34

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

tjah uden at prale for meget er han nok en johnny dep/Nicolaj Wammen og også lidt prins ingolf (med maske på) Cthulhu

33Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tors 29 Okt 2009 - 10:54

McGregers


Halv-elver Bondemand

Haha Prins Ingolf ftw!!!! Den stemmer jeg på Laughing

34Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Empty Sv: Illustrationer og karakter profiler Tors 29 Okt 2009 - 19:23

Rasmus


Gnom Glædespige

Illustrationer og karakter profiler - Page 2 Wtfwv

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum