S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

to 1750 or to 1500, that is the question...

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Da der blev spillet rumble på årets Hyggecon uden mig, blev det gjort i et format der hed 1750 points. Jeg selv spekulerede over dette og kom til den konklusion at det var rock and roll!

- Fordi ens obligatoriske troop choices fylder mindre af hæren, procentmæssigt.
- Fordi, som et følge af overstående punkt, der bliver mere plads til de lækre units, som elites, heavy support og fast attack.
- Fordi indkøbs addicts som mig og Anders, kan få lejlighed til at rulle lidt mere af den for syge samling dukker ud til aktion.

Er ideen så nu at vi ændrer standart formatet til 1750 k?

der er selvfølgelig også åbenhed for at dette kan blive til en debat, hvis der er nogen der har nogle guldkorn omkring showet her...

vil også lige kundgøre at jeg har anskaffet mig en Emperator Titan af egen avl, til næste Apoc spil alien

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Vil desuden også gerne vejre stemningen for at afvikle en løbende 40k turnering internt... noget i retning af:

- alle spiller mod alle.
- man scorer points som ved normale turneringer.
- vi afvikler en finale kamp næste jul.

er der interesse for det eller kan det være ligemeget?

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ligefrem en Imperator titan ? En normal eller en Warmonger model ?

Eftersom den jo skal være omkring 1 meter høj, ville det måske være rart for folk at vide hvad den er lavet af ? således at bordene kan holde til presset Smile Jeg tror også det er interessant for valg af spille steder, da de fleste lokaler kan have svært ved at klare 1 meter over bordet og stadigvæk har god frihøjde Smile

Er den flot ?

/J

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

mit bud er at den er lavet af kød og hedder noget med V.... den er ret flot egentlig men overhovedet ikke wysiwyg godkendt

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Tyranid Liste 1750

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum