S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

40K Combat Patrol Feature!

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

140K Combat Patrol Feature! Empty 40K Combat Patrol Feature! Lør 21 Nov 2009 - 19:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Indbydelse til 40K Combat Patrol Night søndag den 20. December!

Hvis du er game så skrig op, så finder vi ud af hvor vi spiller.

lav rav i dine 400 point super motherfikkas (check lige reglerne ud under den anden post) og mød op så får vi en øl og et slag hammer eller 12!

240K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Søn 22 Nov 2009 - 15:44

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har både nogle elvere og nogle orker som gerne vil prøve det der hurtig battle. Jeg har ikke lavet planer for d. 20. endnu men ved på den anden side heller ikke om jeg skal arbejde. Indtil videre tror jeg godt jeg kan skrives på listen over folk som gerne vil lege.

R-Kølle pirate

340K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Søn 22 Nov 2009 - 15:48

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Lyder sejt Krøls!

Gax er også game, så vi er ihvertfald 3... vi skal bare lige finde ud af hvor det lige er vi kan være, og indvadere hele stuen (eller tilsvarende lokale) i en hel dag...

umiddelbart er det Anders BC, Krølle og Ragus der har plads til showet, eller ihvertfald 2 borde, så der er 4 spillere der kan game af gangen...

440K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Søn 22 Nov 2009 - 22:42

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er der ikke noget med at der er så mange forskellige rum ude i hadsten eller hvad? Det bliver svært at få 2 borde til at være i min stue. Er der mulighed for regnbuen måske eller?

540K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 23 Nov 2009 - 15:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Jeg minder lige om at det "kun" er 1½ bord vi skal bruge, med en enkelt tapestreg ned i midten... det giver et bord areal på 4 x 9 fod, og hver bane skal være 4 x 4...

Jeg mener Gax har givet tilsagn om at vi kan spille i Hadsten, men muligvis er det bøvlet for flere... alternativt kan vi sikkert låne Regnbuen for 200 kr, men jeg foreslår at vi istedet bruger de penge på en ramme øller og en pose chips og tager til takke med enten Hadsten, Åbyhøj eller 4. Maj alt efter hvad der sker...

640K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 23 Nov 2009 - 16:44

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg ville gerne ligge hus til, men der kan ikke være 1 1/2 bord på mit spisebord. Så det betyder at det bliver svært at holde det hos mig. Jeg vil gerne ligge kolonihavehus til engang efter d. 01/04 der er der nok plads nok til det hele.

R-Kølle pirate

740K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 23 Nov 2009 - 17:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Yiir, så må vi vel sætte vores lid til Dullen... Så Gax kan vi få en Woop-Woop!?!? kan der være 1½ eller 2 borde ude ved dig den 20. og hvordan med din kvinde?

840K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 23 Nov 2009 - 22:52

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Kan vi evt. lave noget med at man poster hvad man har tænkt at tage med. Måske ikke i fulde detaljer men race og troopchoice måske? Eller er det hax for dem der poster sidst. Jeg synes bare det kunne være lidt sjovt hvis man havde en lille ide om hvad de andre har tænkt sig at tage med

Jeg vil gerne selv ligge for.

Jeg har tænkt mig at tage 10 nobs med en painboy med og ellers fylde op med boyz og så skulle der hurtigt være for 400 point orker.

R-Kølle pirate

940K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 24 Nov 2009 - 0:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi skal i alt fald lige have clearet lidt af i forhold til reglerne...

- man skal begynde at tage Ld tests når man har mistet 50% af sin styrke. er det så modeller eller point? jeg mener personligt det må være point...

- man skal have et troop choice med, men skal resten være i fodhold til force organization? eller kan man godt have 4 elite units med?

- tæller demolition charge som et ordnance weapon (det ved jeg godt det gør, normalt) i den her kontext?

der er muligvis mere, men det er nok en god ide at få det ud af vejen, så vi bare skal koncentrere os om at game...

jeg er klart tilhænger af at vi lige lufter ideer og hvad vi bringer med sådan i grove træk.

jeg tænker noget i retning af 1 squad veterans i chimera, 1 hold stormtroopers i chimera og et par sentineller... muligvis ogryns eller ratlings, men det er jeg ikke helt færdig med at overveje.

1040K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 24 Nov 2009 - 0:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der står i reglerne at hvis man er i tvivl skal man se om der er nogle regler fra alm 40k man kan benytte. Derfor bliver mine svar på dine spørsmål:

- Halvt point før Ld (den her står for egen regning og har ikke noget med reglerne at gøre)

- Resten skal holdes inden for normalt force organization chart

- Demolition charge er også ordnance her (hvem andre end sly har den? han må ikke være med jo)

Men det er ganske sikkert og vist at der kan komme mange flere spørgsmål og dem vi ikke når at afklarer føler jeg mig overbevist om at vi kan klare "on the fly"

R-Kølle pirate

1140K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 24 Nov 2009 - 12:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

i forhold til Demolition Charge er det ud over at være Sly's mega seje feature også et doctrine til veteran squads, som koster 30 points og giver dem allesammen melta-bombs og et demolitioncharge...

1240K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 24 Nov 2009 - 15:14

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

i det tilfælde vil der som jeg læser combat patrol reglerne ske det at dit vetaran squad får meltabombs, men ikke et demolition charge hvis du køber det doctrine.


For example, a 3 wound shaper is compolsury in a kroot karnivore kindred, ..., In this case don't count the shaper as a compulsory and take the unit without him

Men det er jo bare som jeg læser eksemplet. Men der kommer jo heller ikke til at køre nogle kæmpe kampvogne rundt så er det ikke bare for at du kan lave hax med at slå et helt unit ihjel med en bomba?

R-Kølle pirate

1340K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 24 Nov 2009 - 15:32

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

præcis...

ikke fordi jeg egentlig havde tænkt mig at bruge det pågældne doctrine, bare for lige at cleare det...

tuo dna revo

1440K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 30 Nov 2009 - 20:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok her er the facts, som jeg har modtaget.

(folk retter lige selv, hvis det jeg skriver er noget klyt)

Showet foregår hos Gax, der vistnok er klar på en smugstarter allerede om lørdagen...

Ragus, Ytzi og Plus er alle tre muligvis klar pga. henholdsvis examen, familiejulefrokost og what-not.

Janus er ikke sikker.

Krølle kan delvist indtil ikke så sent.

jeg er game all day søndag og skal lige konferere med min FAMILIE hvordan det ser ud med lørdag aften...umiddelbart betyder det at jeg også skal stoppe tidligt søndag, hvis jeg spiller lørdag aften, men lad os se på mulighederne...

vi mangler at høre fra Jobbe, Bamse og BC, så vidt jeg kan tælle...

1540K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 30 Nov 2009 - 21:01

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

desuden er der indløbet et forslag om glögg, hvilket jeg stemmer fuldt og fast for!!!!

1640K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 30 Nov 2009 - 23:29

princelarming

princelarming
Barbar Barber

HÜLK er deff... Count me in!

1740K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 15 Dec 2009 - 12:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Bare sådan at i kan begynde at ryste i bukserne har jeg lavet helt om på mit tema til vores lille 40k-festival. Jeg har besluttet at temaet for min hær skal være GRETCHIN ... jo jo den er god nok, begynd så at frygte dem! Så nu kan i ellers bare komme an jeg er klar til at ordne hvad som helst man kan købe for 400 point Razz

Dancing orc

R-Kølle pirate

1840K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 15 Dec 2009 - 13:22

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe det virker helt sikkert også! regner nok med at tage et par forskellige muligheder med, så jeg kan spille med et par variationer, hvis det skulle være.

regner desuden med at nappe et BB hold med, hvis det nu var at der blev tid til en lille match.

1940K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 15 Dec 2009 - 17:17

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der bliver kun til tid krig, sådan er det i det fyrretyvinde årtusinde Pumpgun Saw Laser Hummer Millitær

Ellers vil jeg bare lige melde over and out

R-kølle pirate

2040K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 21 Dec 2009 - 0:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey twinkies!

bare lige et woop woop for at høre om hvordan det gik med combat patrol sessionen idag!?!?

er ret træt af at jeg ikke kunne være med, men family business, you know...

giv lige en assesment eller lignende...

over and splat!

2140K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Man 21 Dec 2009 - 13:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det var generel aflysning af projektet så der er vist ikke nogen vurdering af det endnu

2240K Combat Patrol Feature! Empty Sv: 40K Combat Patrol Feature! Tirs 22 Dec 2009 - 13:14

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Æv Bæv!!!

well, så kan det være vi kan lave en re-feature engang i det nye år.

vil meget gerne prøve showet med jer, når det passer!

kan desuden være at jeg kan hoste showet, hvis vi ikke bliver mere end 3...

god jul med pul i skjul af sul til jer alle!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum