S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Afdelingen på Indkøb i de varme lande!

Go down  Besked [Side 1 af 1]

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Rygter siger at Afdelingen er på charme offensiv med den store pengepung hos mindre klubber rundt om i de varme lande.

Afdelingen's ledelse vil dog hverken be- eller afkræfte disse rygter, men henviser til interviewet med Afdelingens træner tidligere på ugen:

Interviewer (I): "Er det rigtigt at Afdelingen er på den helt store charme offsensiv hos mindre klubber ?"
Doktor Død (DD): "Hva siger du?"
I: "Jeg spørger om det er rigtigt at Afdelingen er ved at forsøge at røve talenter fra mindre klubber ved hjælp af deres velspækkede pung?"
DD: "Ej Em, Jeg kan simpelthen ik høre hvad du siger..."
I: "Jeg spørger om det er rigtigt at Afdelingen er på udkik efter unge velspillende Ghouls i et forsøg på at købe sig til sejeren i den næste store Liga ?"
DD: "Hallo, ej jeg tror der er noget galt med forbindelsen..."
I: "Øhh Doktor Død, Vi står lige ved siden af hinanden, der er slet ingen forbindelse, der er live TV det her..."
DD: "Que ??.."
I: "For satan da...Er det sandt at Afdelingen spreder rygter om at de gerne vil indkøbe dygtige unge Ghouls til deres førstehold og at de er villige til at betale store summer for dem ?"
DD: "Que??"
I "Ej det her er kraftedme for langt ude, hey Alfred pak vores lort sammen, jeg gider sgu ikke stå her og ligne et fjols¨på åbent TV..."
DD: "Que??..."


/J

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum