S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Querulantus Maximus

+2
rass
Janushedemann
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Querulantus Maximus Empty Querulantus Maximus Tirs 5 Jan 2010 - 23:23

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Som Querulantus Maximus,over-kværulant herinde med flest posts, vil jeg hermed kværulere for følgende:

Der har aldrig været lavere deltagelse i Triumvirat valget, og den generelle interesse for at bowle lige nu er vist ret minimal.
Jeg vil derfor stille følgende forslag; At Trimviratet sidder dobbelt perioder fra nu af.

Jeg ved godt at vi egentlig ikke kan bestemme det, medmindre at vi kaster os ud i det helt store show, som da dengang vi vedtog at danne et Triumvirat.

Jeg synes dg vi bør overveje at gøre det alligevel, og kun stoppe op hvis der er nogen der brokker sig over det...

Hvordan er stemningen for det ?

/J

2Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Ons 6 Jan 2010 - 8:19

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg er 100% enig med Querulantus Maximus. Trium er til for vores lille liga og det funktionelle aspekt må udveje alt andet. Eller kort sagt når det ikke handler om den menneskelige værdighed ser jeg ingen problemer i at kuppe forfatningen. Jeg foreslår veto ret til alle f.u.i med hensyn til denne ændring..lad os sige 10 dages frist? Ellers gennemføres ændringen. Alternativt kan trium tage ansvaret.

3Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Ons 6 Jan 2010 - 14:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Udemærket forslag fra Rass,
Det støtter jeg op om.

/J

4Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Ons 6 Jan 2010 - 19:44

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg støtter ligeledes op om forslaget - så kan jeg nemlig beholde magten i et helt halvt år!!! MUHAHAHAHA............ hurra scratch

5Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Ons 6 Jan 2010 - 19:56

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg støtter ikke op omkring forslaget...

Om det så skal være mig alene der sætter valget op, stemmer og afgør det, så vil jeg mene at vi ikke skal begynde at pille ved de regler man ikke piller ved... Praktisk om det så end måtte være...

6Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Ons 6 Jan 2010 - 22:39

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg støtter op om begge forslag, på den måde, at hvis det skal laves om skal det gøres ordentligt, altså ligesom lidt mere henrettelses-agtigt (jvf. Theis's kommentar til Orkon engang i tidernes morgen. og jeg citere "autoriteter er nogen man skyder!") altså drengene, hvorfor har vi et triumvirat hvis der ikke er nogen (eller meget få) der gider stemme til det, ingen der gider sidde i det og ingen beslutninger træffes når de endelig er blevet trukket ud af vores sneglehuse. afskaf triumviratet eller lad være, men gør det ordentligt hvad end der skal til!

Citat Harald "hvis man skal gøre noget, skal man gøre det ordentligt... ellers skal man helt la' vær'"

fuck jeg har været om mig med citaterne idag.

Tine siger hej og Valde babber!

hun tvang med til at sætte den her ind: rendeer

buhu!

7Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Tors 7 Jan 2010 - 13:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Well, den store ledelse har talt.

Vi få ingen ændring i Triumviratets udfoldelse i denne omgang.

Den ordentlige og rigtige ændring Bjørnen foreslår har jeg simpelthen ikke overskud til at begynde.
Den kræver vi fastsætter og fremstiller en tekst, og derefter snakker med alle som spiller i vores liga, og det orker jeg sgu ikke med eksamen hængende and all..

Jeg kaster håndklædet i ringen.

/J

"I process everything, therefore I know Nothing"
-Anonymous clerk, Adeptus Administratum

8Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Fre 8 Jan 2010 - 3:13

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg synes vi skal passe på med at blive så katagoriske i vores udtalelser om hvad der kan lade sig gøre og ikke kan lade sig gøre og huske på at vi har lavet i triumvirat for nemhedens skyld. Derfor skal det også fremadrettet være nemt! Jeg mener ikke denne diskussion er lukket bare fordi hulken er kommet med en eller anden udmelding.

Jeg ser personligt ikke noget problem i at vi forlænger valgperioden uden at skulle igennem det helt store cirkus. Igen fordi triumviratet er oprettet for at gøre vores verden lettere og fortsat skal fungere med det som hovedformål. Lad nu være med at tage det hele som om vi var igang med at indføre ligeret i kongehuset eller tilsvarende. king

Jeg vil gerne have et rigtigt godt argument for at vi ikke forlænger valgperioden, et der er bedre end "jamen vi gjorde jo sådan her sidste gang". Det er tydeligt at der for tiden ikke spilles meget og der er derfor ikke grund til at vi har samme udskiftning i triumviratet.

Jeg mener dog ikke at vi skal afskaffe vores triumvirat, da det giver mulighed for meget hurtigere konfliktløsning i forhold til modellen der hedder at vi alle sammen skal sætte os i en rundkreds og diskutere indtil alle er enige.

Jeg er ked af at dr. DØD gav så hurtigt op på den her og håber at han kan komme ud af eksamenshulen igen.

R-Kølle pirate

9Querulantus Maximus Empty Sv: Querulantus Maximus Fre 8 Jan 2010 - 13:23

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes nu ikke jeg kastede håndklædet i ringen for hurtigt, der er flere årsager til dette.

For det første er Bjørnen selv med i det siddende Triumviratet, hvorfor hans accept selvsagt er ret nødvendig hvis vi skal indføre denne her ændring.
for det andet så er jeg af den opfattelse at alle skal have lov at veto den her ændring hvis de ikke er enige, det er trods alt en ændring af den kontrakt vi lavede omkring oprettelsen af et Triumvirat.
En tredje og sidste grund er at det ikke er sindsygt aktuelt lige pt. med en sådan ændring. Det nuværende Triumvirat er lige blevet valgt og der er alligevel et stykke tid til vi efter reglerne bør stemme igen. Måske er folk meget mere arrangerede til den tid.

Jeg foreslog det her for nemhedens skyld, fordi der de sidste 2-3 gange ikke har været den store interesse for Triumviratet, fordi der ikke rigtig spilles nogne kampe, og fordi det ville være lidt nemmere generelt hvis perioden blev forlænget.

Jeg er helt enig i det du siger Krølle, det er ikke Tronfølge-loven der skal stemmes om her ;
Heads up til dem dem som stemte 'Nej' til tronfølge-loven, I did.. cheers )

Men på den anden side gider jeg heller ikke bruge en masse krudt på det. Folk er ikke enige, altså bør man i min optik ikke foretage en ændring, men blot lade det ligge.

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum