S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

sidespor

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1sidespor Empty sidespor Ons 10 Feb 2010 - 14:11

andbruu

andbruu
Captain

Jeg vil godt klage over at de fleste af vores posts ender på et sidespor.
Derfor er dette et oplæg til diskution om sporskifte.

Er det ikke bare for træls. Giv din mening tilkende.

PS: Jeg har fødselsdag i næste uge!!!

2sidespor Empty Sv: sidespor Ons 10 Feb 2010 - 15:12

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

BC vi kender godt din fødselsdag Smile

Sporskifte er da det nye lakrids!

/J

3sidespor Empty Sv: sidespor Ons 10 Feb 2010 - 17:26

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg vælger (hvor er grøntsagerne) at betragte denne tråd (jeg skulle også ned og købe ind) som dedikeret til (fuuuuck jeg glæder mig til at mule nogen med dødsvingen) sidespor

nå.... tilbage på sporet - hvorfor er der aldrig nogen der håndpisker fløde længere - det vil jeg godt diskutere!

Jeg synes også bare der er alt for mange stavefejl i min onkels aubergine-drivhus.... eller var det tastefejl

Der er flere veje der skal opkaldes efter andet end de forfattere og politikkere der altid lægger navn til.... så kunne der for eksempel være en vej der hed "Winchester George Robinsons Vej" og nede i hjørnet står der så: "cowboy" - hvad er der måske galt med trafiklys?!?

jeg tror snart jeg vil på fisketur igen, måske skulle man tage sig et glas mælk

Slagssværd og heroin!

4sidespor Empty Sv: sidespor Ons 10 Feb 2010 - 22:22

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg tror godt vi kan vedtage at vi ikke skal ende på et sidespor, men jeg tror ikke det kommer til at ændre noget.

Desuden vil jeg gerne mule dødsvingen igen, BÆ-layla trænger til at få nogen på munden. Kan desværre ikke før i næste uge. Jeg har for øvrigt købt grønt og lavet det om til salat og spist det så nu er der snart hætte til BÆ-Layla.

But anyways, det kan godt være at vi skal være bedre til at rydde ud i ligegyldige, men på den anden, hvorfor skulle vores forum være så meget anderledes end vores almindelige samtaler.

Over and trout - mmm jeg tror snart jeg skal have Torsk igen, apropos torsk ville jeg bare lige sige at jeg ikke kan vente med at uddele skalder til dødsvingen.

R-kølle pirate

5sidespor Empty Sv: sidespor Ons 10 Feb 2010 - 22:34

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

er torsk ikke cod? - trout er da ørred - jeg er da vist fuld

6sidespor Empty Sv: sidespor Ons 10 Feb 2010 - 23:14

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det at rette andre folks sidespors stavefejl, det er at prøve at holde sidesporene på sporet... Sporløst!

Nid'erne trak deres første kamp og Tie ud af hatten på Anders's Marines idag... De er skønne! Gid de ville snave!

Snave er lidt tættere på grænsen end grænsen er på Venedig... Just FYI...

7sidespor Empty Sv: sidespor Tors 11 Feb 2010 - 0:17

andbruu

andbruu
Captain

Jeg er rigtig glad for at vi får diskuteret dette emne (hva var det nu det var?).
Og de mange indslag har fået mig til at flyde over.

@ Dulle: Er det et stort drivhus?

Men nu må jeg også snart til at sove igen.

Hils

8sidespor Empty Sv: sidespor Tors 11 Feb 2010 - 10:34

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hmmm, måske er en torsk en ørred når det kommer til engelsk, jeg ved det ikke, men jeg går ud fra at det forholder sig sådan.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum