S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Count down to Amok på Obnox

+4
Mary
princelarming
Janushedemann
andbruu
8 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Count down to Amok på Obnox Empty Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 13:13

andbruu

andbruu
Captain

Så er der ikke langt igen.

Jeg ser frem til en gang god hygge, og noget brætspil.
Selv håber jeg på at der sker:

-Lidt 40k (der går rygter om at Space Puppies kommer)
-Meget brætspil (Opfordring til alle om at tage spil med)
-En øl (og en til den anden hånd)
-At lørdag d. 1. maj ikke kun bliver druk, men at der er nogen man kan nørde med. Man kan altid vifte med et rødt flag, men man kan kun obnoxe en gang om året.
-Diskutere i lang tid, om noget der er lige meget/ikke giver mening.
-Undgå at blive smidt hjem af en pirat kaptain.

2Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 13:24

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jg kan kun støtte BC's valg af aktiviteter..

Jeg satser på at:
- Mine pest marine + crew bliver skubbet lidt frem og tilbage.
- Der bliver lidt brædtspil mm man kan stikke fingrene i
- Sikket en ordentlig omgang øl..
- Stene og hygge vildt og voldsomt..
- Evt Rolle med vores 40k Rolle gruppe..

Mht 1. Maj så synes jeg egentlig Anders har en lille pointe... Det ville være ret ærgeligt om der slet ik var nogen mennesker på Obnox hele lørdag..
På den anden side er der jo fest om aftenen, så mon ikke der kommer lidt folk der i hevrtfald..

Men det ville da være ærgeligt om Obnox var affolket lørdag pga 1 maj.. jeg plejer ellers selv at drikke mig en ordenligt én over tørsten til de røde sange, men alligevel...

Det er selvfølgelig helt op til folk selv..

/Janus

3Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 13:38

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er naturligvis op til folk om de 1. Maj'er den, og hvor meget de majer sig ud i den forbindelse... tror mange drikker en skål for en eller anden tilfældig kommunist, eller os' så ved jeg det ik'!

Derudover vil jeg gerne:
- fyrre-kå'e!
- bowle en kamp eller to...
- Drikke pilsnere
- klappe tåååsts
- koge mam
- lyve!

Det skal nok blive godt!

4Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 14:15

Mary


Gnom Svinehyrde

Er der noget med leg med patter eller noget til dem der ikke kan fyrre-kå´e ?
Jeg glæder mig sgu, håber jeg når at blive rask.

5Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 14:31

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er der sikkert meget af Mary,

Jeg vil godt være med til at bull-shitte sammen med dig Smile

Regner da bestemt ikke med at spille 40k hele tiden dagen lang..

/J

6Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 15:06

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Lyder fint med bowl Asbjørn jeg tager ihvertfald også mine hold og plade med.

7Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 15:38

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Vi skal sateme have DM i CREMESKILPADDE!!! Et Ældgammelt spil der er opfundet af ... kaptajn.....LOOOOOOOOOO!!!!

8Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 17:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er der nogen der har husket at tage vandpiben med hjem fra thy, eller bliver der nul vandpibe på obnox?

I mangel på vandpibe kunne jeg godt tænke mig noget med 40k, noget med rolle og noget med brædtspil og øl. Min første maj bliver fejret ved at tage på arbejde ... eller hvordan er det nu?

9Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 17:56

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@ Mary: Der skal nok blive hevet i dine patter!

@ Gakke: Der skal nok blive smadret nogle skilpadder i skallen.

@ R-kølle: Nul Pibe... Vi røg al tobak i verden i weekenden...

Det bliver hyl!

10Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Man 26 Apr 2010 - 19:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

satser stærkt på:

1. at starte vores 40k turnering "Furicello's Burning" i hvertfald med 1 spil.
2. deltage som tilskuer til afviklingen af "Elven millenial Skry ball" finalen, enten som kommentator eller som stangstiv tilskuer
3. spille div brædtspil
4. lokke Anders BC til et spil Gothic en gang midt om natten, (hvor loo enten er gået hjem for dette år, eller ikke er kommet endnu)
5. prøve om vi kan samle gutter til 40k rolle (gruppen er igang)
6. rykke div i patter og pikke alt efter køn
7. øl og almindelig hygge
8. stå for årets KOMMU-LIVE med roller som social-grønlænder-nasser, bistands-benny-pølsemand, bjørne-brygs-bjarne og rita-fra-Perlen-med-de-nærrige-patter. (der er tilmelding til årets KOMMU-LIVE andet steds på dette Forum

H

11Count down to Amok på Obnox Empty Sv: Count down to Amok på Obnox Tirs 27 Apr 2010 - 12:26

Mary


Gnom Svinehyrde

helle for at være rita-fra-perlen-med-de-nærige-patter!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum