S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Figurer til Dark Heresy

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Figurer til Dark Heresy Empty Figurer til Dark Heresy Tors 17 Jun 2010 - 17:31

Rasmus


Gnom Glædespige

Nå nu sommerhus turen begynder at nærme sig skal der lige nogle ting på plads.

Jeg har læst på reglerne til Dark Heresy og må sige det er i den grad et brædt spil (dvs. mange regler omkring afstand, områder og felter påvirket osv.). Altså vil vi komme til at mangle en del figurer, jeg havde håbet der var nogle Warhammer 40k gemt i jeres skabe som kunne findes frem. Rune's forholdsvis "whiteboard" plast måtte må kunne være nok for landskab.

Men for I ikke skal slæbe alt med i sommerhuset kan jeg nævne nogle ting der vil blive brugbart:

- Imperial guard (alt fra guardsmen til køretøjer)

- Chaos (helst dæmoner og gerne små også som f.eks. furies, warhounds, daemon packs, sorcerors)

- Witchhunter & Demonhunter (gerne Adepts, Psykers, Priests og masser af den slags)

Vi behøver ikke sisters of battle eller TAU!

Space marines, orker og eldar behøves kun i begrænset omfang gerne en håndfuld af hver for en sikkerheds skyld

der ud over kan en hver form for sci-fi figur der ser lidt "civile" virkeligt godt bruges. Plus nogle middelalder udseende figur der ser lidt nordiske ud eller som om de bor et primitivt koldt sted vil være fint også.

ting som dem her figure


billede inspiration


Figurer til Dark Heresy Chaos-sorceror-01

Figurer til Dark Heresy Chaos_Daemon_Prince

Figurer til Dark Heresy Chaos_SpawnFigurer til Dark Heresy Chaos_Marine_Chaos_Lord_Fabius_BileFigurer til Dark Heresy 43156710_b3d9ddad6b_m

2Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Fre 18 Jun 2010 - 7:55

McGregers


Halv-elver Bondemand

Har kun Warhammer Fantasy figurer. Kan ikke hjælpe med 40K

Mvh
McGregers

3Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Man 21 Jun 2010 - 17:57

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hej Rasmus,

Så lige dn tråd.

Hvor er det første billede fra ?

/Janus

4Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Tirs 22 Jun 2010 - 11:27

Rasmus


Gnom Glædespige

@Janus det kan jeg faktisk ikke huske lavet bare en google billedsøgning, det skulle være en Chaos Sorceror som vidst er modificeret lidt af ham der malet den.

5Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Tirs 22 Jun 2010 - 11:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ah okay Smile Synes bare ik lige jeg har set ham før Smile

Men tak.

/J

6Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Tirs 22 Jun 2010 - 11:40

Rasmus


Gnom Glædespige

Ved heller ikke om han er 40k egentligt kunne godt være Fantasy. Han er bare et dejligt simpelt design kan bruges til mange spil

7Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Tors 1 Jul 2010 - 0:07

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvis du snubler over hvor han er fra må du gerne sige til Smile

/J

8Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Fre 2 Jul 2010 - 12:23

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Han er helt sikkert fra Fantasy, men vil umiddelbart også sige, at der er noget conversion.

9Figurer til Dark Heresy Empty Sv: Figurer til Dark Heresy Fre 2 Jul 2010 - 15:14

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg tror også han er conversion og fantasy, man igen, hvis der faldes over den rigtige figur må der gerne kaldes

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum