S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

"Og de spillede, Hold kæft hvor de spillede!..."

3 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I dette topic kan man smide indlæg ind om afviklede kampe.

Det kunne være at vi på den måde kunne genskabe ånden lidt og give folk lyst til at spille igen ved at referere lidt Smile

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I den første kamp i den nyere tidsregning blev der dækket op til Nybegynder-Bold på Hedeborg.

To helt uprøvede amatørhold skulle mødes, nemlig de galante mennesker "Cavalier's de Rouchfort" og de hurtige pro-Elves "Tulari Zealots".

Zealots lagde fint ud meden scoring, derefter et blitz og endnu en scoring. Cavaliers, der fra tur 1 var i undertal pga en meget havareret Blitzer måtte se sig hårdt presset bagud på banen, også selvom de haved flest tilskuere.

Der blev dog rettet op, og selvom Cavaliers aldrig rigtig fik et pusterum, formåede de dog at score 3 mål, mod Zealots flotte 4.
Kmpen endte 4-3 til Zealots, i en spændende og mål rig første kamp.

Kampen bød ikke på nogen permanente skader.

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hedeborg lagde igen lokaler til, da de førnævnte Cavalier's og Zealots igen mødtes i en venskabs-kamp.
Kmoen blev afviklet umiddelbart efter den første, da begge hold føte sig fysisk oplagte til mere kamp.

Kampen blev afviklet uden spektakulære manøvrer, med Cavaliers som de dominerende på banen. Selvom Cavaliers igen havde medbragt flest tilskuere, formåede de selv ikke i overtal af sætte de målfarlige Zealots på plads.

Kampen endte uafgjort 2-2, dog med to alvorlige skader på Zealots hold.
En Zealot lineman måtte forlade banen på langs, mens Zealots ellers så dygtige kaster måtte se sig permanent skadet, nu med tynde diskoteks-bøsse arme.
Et hårdt slag for det nye Zealots hold, som ellers leverede 2 mget point-rige kampe.

Zealots træner er dog optimistisk og forventer snarlig revanche.

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hedeborg lagde lokaler til to kampe idag Mandag (Jaja, den er er over midnat, dvs igår..)

Den første kamp var mellem det nye vampyr hold, "Counts of Altheim" mog de kun lidt prøvede Pro Elves "Tulari Zealots".

Kampen var fra start domineret af Greverne, som i den første halvdel af kampen havde taget nok McBlood med til at kunne klare sig med de sparsomme rerolls.
Kampen blev aldrig helt vildt spændende, og endte 2-1 til Greverne, uden alvorlige CAS.

Den anden kamp var mellem de kun lidt prøvede menneskehold "Cavaliers de Rouchfort" og de nye Øgler "Teotiqua Aligators".
Denne kamp bød ik på megen spænding, idet Cavaliers måtte se sig reduceret til statist i kampen på points..
Et Blitz, 16 ture og megen jungle woodoo senere kunne dommeren fløjte kampen af til 3-0 til Aligators, som kunne tage den dejlige sejr med hjem til Junglen... De heldige Svin Smile

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jungle voodoo - the only way to voodoo!

Ja det var en fremragende kamp den sidste. Det var lidt synd for elverne at de var så stinkedårlige mod vampyrerne, men det var godt at du endelig fik lov til at vinde en kamp, så holder du vel også op med at tude inden så længe.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Så dårlige var de heller ikke de elvere, de slog de ettere de skulle, de var bare ikke så heldige som vampyrerne i hvornår etterne kom Smile

Men ja, Jungle woodoo ftw, øv for en snydekamp nummer 2..

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så fik bimsen stukket en kæp i hjulet på Janus og hans lyst til BB...

3 kampe nåede de... eller 2 og en lige med spidsen...

Første kamp (den med spidsen) startede med en død elver-lineman som første action i første halvej... Det er lig fyret hold! Bimse rebootede Nighthawks...

Anden kamp fik Nighthawks, med hjælp fra troldmand, og et Blitz eller 2, vundet 4-0 over Cavaliers... tre stigninger til elverne efter kampen, alle tre dodge (en blitzer og de to catchers)

Tredje kamp var mellem Nighthawks og Bleak Bondage, i hvert fald i første halvej, hvorefter Janus følte sig sat bagud af dansen... Hvilket han også var.
Endte 1-0 til Nighthawks, der spillede den sikkert hjem, og Guard på sin dodge-blitzer og sure hands til Throweren...

Janus er ikke tilfreds!

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg synes bimse er en tøs når han bare sådan rebooter helt vildt og voldsomt. Jeg gør opmærksom på at der på mit elverhold i allerede er 5 spillere der har taget eller bør tage billetten. 2 catchers der har fået -MA, 1 Thrower der er død, en lineman der er død og en lineman der har fået -ST. Alligevel spiller zealots videre og vandt ikke sidste med forrige kamp med 4 journeymen på holdet.

Kom nu ind i kampen og lad være med et græd over spildt elverlineman - du kan lige så godt lære det først som sidst - elverne dør (punktum)

Jeg må nok desværre også melde at have været med til at ligge en dæmper på Janus' behov for bowl, da jeg tørrede hans nye fine vampyrer - Altheim Sparklers, som de hed blandt venner 4-0 i dag, uden at stakkels janus egentlig havde bolden under kontrol i nogen sammenhængende periode. Set fra elvernes synspunkt var det en fed kamp, men måske ikke så meget fra vampyrernes

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

I forhold til de to kampe mod bimse har jeg kun ét at sige:

Det er en ting som vi tit siger, men jeg tror aldrig jeg har oplevet det som dette her,

De kampe var simplthen så uretfærdige at jeg næsten blev sur.

Janus måtte ingenting i de kampe, kunne ingenting, 2+ ? Jaja.... NEJ!

Det er bare ikke sjovt når man er reduceret til statist, og lige så godt kunne sidde inde ved siden af og kikke i en bog,

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er faktisk lidt min skyld at tage modet fra Janus på den måde...

Da 2 halvej begyndte havde han 8 mand og 2 i K-O-boksen, mod mine 10 mand med 1 i K-O-boksen... Det gav mig ikke meget incitement for at score, for der ville der være mulighed for at få endnu et drive med en mere ligelig fordeling af mænd på banen... Derfor spillede jeg den sikkert, og for Janus' vedkommende, uinteressant...

Havde jeg taget udfordringen op, og troet lidt mere på mit hold, ville jeg have scoret, og ladet Janus forsøge sig, med mulighed for en reducering, mens jeg ville have mulighed for flere SPP's og evt. flere scoringer...

My bad... (kind of...)

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Startede på 8 mand på banen... havde 5 mand i 4 ture..

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Ja, det holdt hårdt i anden halvej...

Det er det jeg mener! Jeg havde ikke skadet mine vinderchancer i stor stil ved at score i fjerde tur, og så havde du måske haft lidt mere at skulle have sagt, og der havde været flere SPP's i det for os begge to...

Det kan være at det er arven efter mine dværge der spiller ind...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Måske, og kun måske, kunne det være arven efter hvordan du måske generelt har haft tendens til at spille ?

Overtal, 2-1 hold.. Igen min pointe om dit øgle projekt...

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det er det givetvis...

Men så er pointen i forhold til øgle-krigen jo, at det ikke er holdet, eller specc'et, men derimod spilleren og hans måde at spille på, som er afgørende for hvordan man reagerer i en overtals-situation...

That being said, så vil jeg gerne se/have et øglehold der ikke går efter overtallet, men derimod at defence-spille røven ud af bukserne på hvad som helst!
Det ville være nice, og en god afveksling, med mulighed for flere points (godtnok på skinker, men alligevel...)!

Er fakker på udkig efter rats til et skaven-hold og går med overvejelser om at skaffe skinker og saurusse til et Lizardmen hold også...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Selv lurer jeg faktisk på at prøve at lave et chaos hold uden MB olign..

Med Block, Guard, Stand, evt Disturbing - Dodge på dobbelt til warrios,

Beasts:
X antal per kategori, nok 2/3/4
1. Sure hands, Extra arm, Big Hand - Pass på dobbelt
2. Wrestle, Tackle, Strip Ball, Evt Disturbing/P Tail - Leap/ Jump up på Dobbelt
3. Extra Arm, Block, Sure Hands, Stand, Evt Foul App - Dodge på dobbelt

/J



Sidst rettet af Janushedemann Tors 23 Sep 2010 - 12:43, rettet 1 gang

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Lyder sgu spændende...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bare en ide..

Men det er et langt og tyndt hold at spille op, uden skills overhovedet..
Og har jo ligesom gjort det en gang før..

Men har kraftigt overvejet det..

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Og han tørrede dem, hold kæft hvor han tørrede dem Razz

Endnu en gang gik det ud over Hedeborg da Tulari Zealots skulle møde Bleak Bondage. Zealots stillede op med 9 mand til kampen og måtte derfor se sig forstærket af 2 journeymen.

Første halvleg gik i lang tid med at Bondage havde bolden mens de stokkede løs på de stakkels Zealots, scoringen faldt i bondages 7. tur og Zealots havde således 2 ture til at reducere. På trods af at Bondage trak et blitz, var det uhyggeligt tæt på og kun det umådeligt dårlige snevejr og den isglatte bane satte en stopper for Zealots reducering*.

I anden halvleg var det dog som om at lady luck havde skiftet side og Zealots kunne score efter 4 ture og kunne derefter bruge resten af halvlegen på at bryde Bondages angreb. Det lykkedes da Bondage missede et kast så sådan at zealots kunne komme til at blitze boldholderen. Efterfølgende lykkedes det ikke for Bondage at tage bolden tilbage og den kunne flyttes ned i nærheden af Bondages endzone.

På trods af at have tabt kampen gik Bleak bondage glade fra kampen da den resulterede i ikke mindre end 7 stigninger til holdet. Zealots måtte nøjes med 3, men fik til gengæld råd til en ny catcher og holdet mangler nu kun en mand for at kunne stille fuldt hold.




*Læs efter at have klaret utroligt mange 3-4+ slag og undgået interceptions skvattede den stakkels lille elver i endzone på en 2'er, kunne jeg så bare have slået en 1'er ville jeg have været mere tilfreds, men sådan skulle det ikke gå Sad

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Og han tørrede dem hold kæft hvor han tørrede dem Wink

Så blev det tid for tulari zealots at med naggarythe nighthawks og igen viste zealots sig fra deres bedste side. Nighthawks fik første drive men efter 3 ture lykkedes det for zealots at bryde deres angreb og kort efter kom de foran 1-0. Nyt angreb til nighthawks, efter ca samme procedure lykkedes det for zealots at udvide deres føring til 2-0.

Anden halvleg startede med zealots i angreb og efter et kort men velstruktureret angreb blev føringen yderligere udvidet til 3-0. På trods af undertal på banen lykkedes det for zealots at bryde nighthawks angreb endnu en gang og score til kampens resultat 4-0. Det lykkedes ikke for nighthawks at udligne på de sidste to ture da den lineman der var sendt efter bolden havde for fedtede fingre til at samle den op

Med andre ord han tørrede dem, hold kæft hvor han tørrede dem.

Efter kampen var der to stigninger til zealots og en til nighthawks. Nighthawks fik guard til en lineman og zealots fik kick off return en thrower og ag5 til endnu en cather. Desuden købte zealots en thrower efter kampen og kan nu stille fuldt hold til næste kamp

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så blev han tørret... Hold kæft hvor blev han tørret...

Bimse spillede sine Nighthawks mod Dunkes Zealots. Kom foran 2-0, blev hentet til 2-1 og kom så foran 3-1, inden de igen begge to scorede til slutresultatet 4-2.

Mage til einz-einz kamp skulle man lede længe efter, men det var dog mest i Bimsens favør. Dog fin Køllen vane tro 60k Winnings, mens Bimse måtte nøjes med en 2'er efter en omslået 1'er... men med fame og win, fik de høje dog lidt guld i posen...

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Du må betænke at 60k i winnings stadig trækker ned på mit gennemsnit, det er ikke noget dunke bryder sig om Razz

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Græsset blev igen rullet ud på Hedeborg forleden, da Dark Elver holdet Bondage mødte Lizard holdet Alligators.

Bondage vandt cointosset og havde i øvrigt også flest fans med. Alligators medbragte desuden den kendte Tudse 'Lottabottel' (ca. stavet måske..)
Kampen startede fint for begge hold, og Bondage scorede sit mål engang i tur 4-5 ca.
Derefter var det Alligators tur, og de scorede ligeledes i deres angreb, detaljerne kan ikke genkaldes...
Bondage forsøgte nu at scorede igen, men det ville deres spillere ikke være med til, og i stedet scorede Alligators til 2-1 vha mange 5+ og lignende slag, det var meget spændende, men også lidt snyd Smile

I anden half lagde Alligators ud med at score deres mål, der stod nu 3-1, hvilket satte Bondage udner massivt pres. Bondage scorede dog sikkert deres mål nummer 2, nu til 3-2.

Derefter kom der Pitch invasion, og selvom Bondage havde medbragt flest tilskuere, måtte de dog se sig noget ned-tæsket af Alligators fans, som da vist havde taget både flasker, knive og deslige med på Hedeborg den dag.

Efter en del roden rundt, hvor bolden var mange forskellige steder henne, lykkedes det dog for Bondage at nappe den fra Alligators ved hjælp af et frækt Blitz ind i borgen fra en dygtig Darkelf Blitzer.

Bondage valgte at holde på bolden en tur, og derved sikre sig uafgjort, i stedet for at give Alligators endnu en mulighed for scoring.

Kampen endte således 3-3, med 3-2 i Cas i Bondage favør. Der var dog ingen slemme CAS, idet Bondage Læge formåede at redde en dygtig Blitzer fra en slem niggeling Injury.

Af stigninger kan noteres af Bondage fik en Blitzer mere med Tackle, samt at deres enlige Runner nu fik Dodge, og dermed håber at kunne holde sig bare lidt mere oprejst.

Alligators fik vist også en stigning eller to på de små skinks, mener jeg, og der var vel tale om Catch elign..

Alligators lånte Stjernespiller Lottabottel formåede ikke at skabe de helt store sensationer, men var dog alligevel træls for Bondage Offensive spil, dog ikke i spil-ændrende situationer.

Alt i alt en god kamp som begge hold må være tilfredse med.

/J

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Nighthawks besøgte Hedeborg og Bondage forleden til en hyggelig kamp.

Nighthawks var underdogs, og havde derfor snydt en wizard med på tilskuer-rækkerne, hvilket betød at Bondage frste angreb endte med et mål til Nighthawks.
Bondage forsøgte nu at score et mål, men dette ville bare ikke lykkes, og nighthawks scorede igen.

Bondage var lidt kede af at de ingenting kunne, ud ver at sende Nighthawks guard af banen med en smadret brystkasse.

Bondage fik du scoret til 2-1, og senere efter at ha brudt Nighthawks angreb scoret til 2-2.

Anden halveg var generelt præget af en del fummel-spil, og især Bondage måtte se sig ramt, med hele 4 x Double Skulls i netop denne halveg..

Til sidst havde Bondage en mulighed for at score til 3-2, Planen var et handoff på 2+ og et overstyrke blitz med Block mod en spiller uden block, hvor et push result kunne gøre det...
Det viste sig dog at et double-skulls mere skulle afgøre denne skæbne..

Kampen endte 2-2 mellem Bondage og Nighthawks.

Begge hold fik en 3-4 stigninger, dog ingen spektakulære at notere sig.

/J

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hvad er det med dig og de dobbelt-ettere/skulls, jeg synes også du havde dem til overflod sidst vi spillede, og jeg synes også altid at det ender med at du så ser dig nødsaget til at slå en stakkels sagesløs elver ihjel, helt uden han har gjort noget.

f.eks. måtte jeg jo vinke farvel til en ag5 catcher sidste gang. Det er ikke noget der behager køllen.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg ville hjertens gerne bytte den dødelig ud med at jeg ikke slog så mange double skulls, og at jeg ikke kastede så mange etere, vil gerne spille boldt jo, og vinde Smile Men der er bare en kedelig tendens til at jeg ikke må nogen af delene Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum