S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

"Og de spillede, Hold kæft hvor de spillede!..."

3 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Endnu en kamp blev spillet, på fælles udebane på Fastaval i fredags...

Kampen stod mellem Xlanhuapec Slayers og Cavaliers De Rochefort, der i dagens anledning var underdogs, og havde hentet Mægtige Tog og en ekstra læge...

Det viste sig dog hurtigt at der ikke var brug for læger, på nogen af holdene, da kampen udmærkede sig ved at medføre NUL Casualties på begge hold...
Trods gentagne opildnende opråb fra både tilfældige tilskuere, og Head Coach for "Den Grønne Gren" - master Gaxx...

Kampen endte 3-0 til Slayers, der levede op til deres rygte, som vammelt velspillende, og både offensivt og defensivt overlegne...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Den overlegenhed var sgu vist mest terningernes skyld. De er umulige at spille med når de klarer alle deres hopperul (2+ som 3+) og alle deres ditto 2/3 dodges

Det var en tynd klam kamp, hvis eneste plus var vejret og øllen.

/J

princelarming

princelarming
Barbar Barber

så blev der sgu spillet lidt mere, mens Bimse og Gokkeletten var i thy!

Dværgene fra Mangling Midgets fik sig en rundbarbering af Blue Moon Bashers (aka. "Den Grønne Gren"), som endte 2-0 til "Grenen" med 5-1 i Cas, også til Grenens fordel. Derefter tabte de også en kamp mod Rotterne fra Kill-Kill United, dog moderate 2-1, med 3 Cas til dværgenes fordel. Dog var kampene ikke uden gevinster for dværgene, der fik en femte stigning på en Lineman (Frenzy) og dobbelt-stigninger til både en Strip-balling Runner og en up-coming Blitzer - Begge fik Dodge.

Stormwood Saplings tabte 2-5 og vandt 4-3 mod Kill-Kill United... Første kamp var med spektakulære 3 Perfect D's og 2 Blitzes (næsten) ligeligt fordelt, mens anden kamp udmærkede sig ved at være helt uden Cas på begge sider...

Xlanhuapec Slayers hoppede om hjørner med de høje elvere fra Clearwater Salmons i en 2-1 sejr, og derefter gentog de præstationen mod Kill-Kill United... Begge kampe med 4-1 i Cas til Slayers fordel

Med 3 sejre pr person, og ingen super-nederen kampe, var det en hyggelig omgang for alle holdene...

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Opdatering af tidligere post

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det var godt der var nogen der kunne hjælpe din hukommelse på vej Smile. Fedt at høre der blev spillet noget bowl igen. Nu hvor jeg har fået ferie, kan det sagtens være at jeg også vil være med til at tage et spil eller 2. Kom glad i kolonihaven og få bank Smile

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er du derude hele tiden?? og har i pizza'er??

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan ikke garantere at jeg er der konstant, men fra næste uge, kommer jeg til at være derude ret meget regner jeg med. Så giv et kald så ser vi om jeg ikke er derude Smile

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg vil gerne bowle!!

Kom frisk!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Lignende emner

-

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum