S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

udestående ting til triumviratet

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1udestående ting til triumviratet Empty udestående ting til triumviratet Man 4 Okt 2010 - 15:17

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er der nogen der har noget som de gerne vil have at triumviratet tager stilling til?

- indførelse af Sacks, så de giver SPP's.

- tilpasning af inducements, journeymen o. lign.

2udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Man 4 Okt 2010 - 19:50

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kunne man måske tage ved lære af et anden fint GW spil, nemlig necromunda og indføre "underdog" konceptet derfra? det kunne gøre en forskel i forhold til at få nye hold op hurtigere og også betyde en forskel når hold har fået tæsk og dermed falder i TV. mit forslag går på noget i retning af at den er variabel i forhold til TV-differnce... noget i retning af:

0-30k dif: 0 underdog
31-60 dif: +1 MVP
61-90 dif: +2 MVP
91+ dif: +3 MVP

det skal muligvis gøres sådan at det ikke kan være den samme spiller kan få MVP 2 gange eller mere...

det her kunne muligvis også gøre at der er færre der takker nej til kampe, hvor de er underlegne...

3udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tirs 5 Okt 2010 - 10:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det synes jeg faktisk lyder spændende Helge, det vil jeg godt kikke lidt ind i.

/J

4udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tirs 5 Okt 2010 - 12:53

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Enig!

Det ryger på dagsordenen...

5udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tirs 5 Okt 2010 - 22:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lyder godt!

hvornår holder i møde?

6udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tirs 5 Okt 2010 - 23:35

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det ved vi ik helt, Krølle ville ikke mødes med mindre der var noget at snakke om,

Det kan man jo sige der er nu, så vi prøver lige at stacke noget mere vi kan snakke om,

Så hvis folk har flere forslag så kom endelig med dem.

/J

7udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 11:57

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg synes vi skal mødes i morgen mellem 11 og 17. I kan selv bestemme hvor og hvornår inden for det tidsrum. det er ikke engang utænkeligt at vi også kan få spillet en enkelt kamp eller to så.

8udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 12:32

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg sidder på mit speciale kontor på det tidspunkt regner jeg stærkt med...

Hvad med om aftenen ?

/J

9udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 13:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Torsdag står på 7 timers skole, og så en tur i svensker-helvede, bedre kendt som IKEA, for mit vedkommende...

Det er med andre ord en dårlig dag... fredag er cirka lige så slem, med flyttesyn, eksamens-forberedelse og udpakning og opsætning af tingene vi fik slæbt hjem fra svensker-helvede... lørdag er der et bryllup, men søndag er en mulighed, efter mig og mia har været ude og besøge Soya...

eftermiddag/aften søndag?

[code]

10udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 13:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Lyder måske ok for mig.

Er du til bryllup hele lørdag incl. aften også ?

/J

11udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 13:47

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Søndag eftermiddag/aften kan nok også godt lade sig gøre for mig. Send en besked når du ved om du er i live på søndag bimse, så kommer vi og tager dig.

12udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Ons 6 Okt 2010 - 14:13

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bryllup er vist nok en heldags-ting... hundebesøg har jeg ikke styr på...

Bagefter møde... hvornår præcis, det aner jeg ikke...

13udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tors 7 Okt 2010 - 11:28

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kan ikke sødang, desværre..

/J

14udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tors 7 Okt 2010 - 11:44

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Then, perchance, monday evening, at my humble abode??

15udestående ting til triumviratet Empty Sv: udestående ting til triumviratet Tors 7 Okt 2010 - 13:12

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg arbejder mandag fra 15.30-18.30, så det skal være engang derefter hvis det skal være mandag

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum