S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

skal der stockes op inden Bacon?

+4
gakkedulla
andbruu
R-kølle
Helge
8 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1skal der stockes op inden Bacon?  Empty skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 11:01

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu da der snart er Bacon og vi skal spille for 2000 pts, synes jeg lige der skal spørges rundt om der er nogen der skal have noget med fra vores allesammens gavebod: Waylandgames!

så skriv hvad og hvormange i skal have af det hele og hvor meget det koster, så sender jeg ordren og guldet kan overføres til mig...

2skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 12:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg vil gerne have noget, men jeg vil ikke betale - kan det arrangeres?

Spøg til side, jeg skal i hvert fald have

2 harlequins med harlequins kiss


Men der kommer nok mere.

3skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 12:13

andbruu

andbruu
Captain

Med de priser som gunzone har, tror jeg at wayland godt kan holde en pause. Gunzone bestiller nyt 2 gange om måneden. De har ikke det største udvalg, men så må man jo bare lave en bestilling. Det kan umuligt tage længerer tid end hos wayland.

4skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 14:07

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hmmm jeg står og skal have en valkyrie og et par hellhounds... valkyrien koster £ 30.75 og hellhounds koster £ 24.00 omregnet koster hele dynen 669 kr.

GW prisen på 1005 kr, altså en besparelse på omkring 30%...

hvis gunzone kan gøre det til den pris så er det sgu cool, men skal det ikke lige checkes inden vi afskriver/holder pause fra wayland...

EDIT: har jeg så gjort og jeg kan få ovenstående dukker til: valkyrie 324 kr og hellhounds til 240 kr... altså 800 kr... jeg sparer altså stadig 130 kr på mine dukker som jeg så skal betale porto af med mere... men hvis det er som det plejer, ojmkring 30 kr har jeg stadig sparet en hund...

5skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 14:33

andbruu

andbruu
Captain

Ok så er der stadig en besparelse, men personligt vil jeg nok støtte GZ og hjælpe os alle sammen ud af den Danske finanskrise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 15:21

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Og hvis vi kun er 2 til at dele fragten er vi nede på en besparelse på ca en 50'er for dig og sikkert at det bliver dyrere for mig

7skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 4 Nov 2010 - 17:29

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg vil godt have 2 pakker Ork cykler med - uanset om det er en ordre hos GZ eller hos wayland

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Og så må de sateme også godt snart udgive en Buggy! - ellers er det:

http://lh5.ggpht.com/_2HAuhOIOb6s/R8skRCuV1jI/AAAAAAAAChY/3vCZwc3CeP0/s640/40k%20Ork%20Vehicles.jpg

Dancing orc

9skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Søn 7 Nov 2010 - 12:50

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

i forhold til porto kan vi sagtens lave en aftale om at porto-delen er %-sats af samlet ordre... hvilket kun er rimeligt...

jeg sammenligner lige jeres priser, så vi kan se hvad vi skal gøre...

Wayland:
2 harlequins; £ 9.77 = kr 83
2 pakker ork bikes; á £ 18.40 = £ 36.80 = kr 312


GZ:
2 harlequins; kan ikke umiddelbart ses på hjemmesiden.
2 pakker ork bikes; á kr 200 = kr 400

hvis vi køber fra wayland kommer i af med (porto inkluderet):
Krølle: 83+(11) kr = 94 kr
Gakke: 312+(38) kr = 355 kr
Helge: 699+(78) kr = 777 kr

besparelser på:
45 kr for Gakke, 30 kr for mig og Krølle ved jeg ikke noget om....

er der flere derude der skal have noget shiat med? sender snart bestilling...

10skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Søn 7 Nov 2010 - 19:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Quote Gakke: Og så må de sateme også godt snart udgive en Buggy! - ellers...

så kiggede jeg lige rundt på nettet og siger så: hvad med den her? http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.lanceradvanced.com/Gaming/40K/Images/Cheetah.jpg&imgrefurl=http://www.lanceradvanced.com/Gaming/40K/vdr.html&usg=__ftkFe8DSx8vTDoSSm71tl6M0XCI=&h=445&w=504&sz=101&hl=da&start=5&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=6tLDb5L3rzsVcM:&tbnh=115&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dvehicles%2Bfor%2Bwarhammer%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26rlz%3D1R2ACEW_da%26tbs%3Disch:1

den er lavet af en landspeeder og to SM bikes... replace med orker og du har en buggy... eller hvad?

et andet alternativ er den nifty Tauros fra FW: http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Imperial_Guard/Elysian_Drop_Troops/ELYSIAN_TAUROS_ASSAULT_VEHICLE.html

11skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Søn 7 Nov 2010 - 21:04

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

sagen er at jeg jo gerne vil have en mulighed for at skaffe mig 9.....

i første tilfælde giver det 330 kr * 9

i andet 250*9

Begge dele er uden orker

En anden mulighed må forefindes... mon ikke bare jeg skal finde på et design og så bygge dem i plasticard jvf:
http://lh5.ggpht.com/_2HAuhOIOb6s/R8skRCuV1jI/AAAAAAAAChY/3vCZwc3CeP0/s640/40k%20Ork%20Vehicles.jpg

12skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 8 Nov 2010 - 19:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

13skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 8 Nov 2010 - 19:41

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Synes klart sandrunneren er sejest, store muligheder med lidt conversions..

/J

14skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Ons 10 Nov 2010 - 14:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lige en reminder om at få bestilt det i skal ha'!

indtil videre...

Gakke: 2 pakker ork cykler.

Krølle: 2 harlequins med kiss

Helge: en masse bras!

15skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 11 Nov 2010 - 22:50

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hmm, jeg har lige kigget inde på gunzone, wayland og GWs egen side, og umiddelbart virker GW som det billigste alternativ ;S kan det passe, for ellers ville I jo ikke foreslå det vel...? Ihvertfald Sisters artiklerne virker som samme eller lidt billigere på GW end de andre 2.

Men jeg er ved at regne lidt sammen på hvad jeg mangler, der er IKKE noget afgjort endnu, men ligner so far:
10 alm søstre. 2 Xorcister (regner med måske at converte nogle andre tanks til formålet) 8-10 seraphim en female inquisitor med retinue (kan i den grad convertes) 1 Rhino, og måske også 3-6 Narko flagellanter

Det er lidt broget og jeg vil prøve at kigge nærmere på det inden weekend, men hvis jeg ikke når det inden i gerne vil ha sendt en deal afsted, så gør det ikke noget Smile

Er ved at lave 2 army setups

1) med landraider til Inquisitor

2) uden fake spacemarine power LR, kun purebred Inquisition forces ^^

PØLSEPOWER!!1

16skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 11 Nov 2010 - 23:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvis du ikke skal have mere synes jeg klart du skal "go for it!"

i forhold til x-orsisterne er der forskellige alternativer i min optik... det dyreste er sikkert de ægte modeller. et andet er forgeworls udgave til conversion sets. en tredje er at lave dem, lidt a la det du allerede har til rhinos...

jeg kan sikkert godt finde lidt bits til at lave nogle hampe søstre til det der retinue... jeg har jo skåret lidt i nogle damer til at lave nogen modeller til vores Inquisitor spil...

synes det er en god ide at starte med at spille med lånt landraider (lånte fjer) og så se om det er noget der dur

fack, jeg ælsker hammer!

17skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tors 11 Nov 2010 - 23:31

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Quote: "Fack jeg elsker hammer"

......

......

.............................prøv lige at klippe dit fedtede hår, rense din hud og få dig en tøjstil - GEEK!!!!!!

18skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Søn 14 Nov 2010 - 23:29

+

+
Gnom Svinehyrde

Wallo.

Jeg vil jeg gerne have 2 x zoanthropes, 1x lictor og 1x carnifex med.

Min besparelse (Wayland vs Gunzone): 44,- kr. Så det er marginalt hvad jeg kan spare på det, lyder det til.

19skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 15 Nov 2010 - 18:37

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

undskyld jeg afbryder.... men hvad skal du med lictoren og fexen?

Ikke fordi jeg vil spille wise-guy - men lige præcis de enheder er nogle af de ringeste i dexet imo

Men hvis du vil have figurerne fordi de er cool skal du selvfølgelig bare købe dem.

20skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 22 Nov 2010 - 17:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt! jeg bestiller på onsdag kl 12, så meld lige tilbage inden da hvis i skal have noget på falde-rebet!

indtil videre er det:

Gax: 2 pakker bike-boyz
Krølle: 2 harlequins med kiss
Plus: 2 zoans, 1 fex og 1 lictor
Helge: 1 hellhound, 1 valkyrie og 12 roughriders

rock and roll!

21skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 22 Nov 2010 - 17:59

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

ok........ ok........

så køb en pakke bikes mere! dvs. 3 i alt

22skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 22 Nov 2010 - 18:03

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

23skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Man 22 Nov 2010 - 20:37

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg skal have 1 pakke wolf guard terminators(5stk) til omkring 22 pund.

24skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Tirs 23 Nov 2010 - 21:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, de er seje Janus, men ender nok med at blive en hel del dyrere... desværre... men fack hvis jeg havde spillet valhallans havde jeg KLART lavet bjørnekavaleri...

25skal der stockes op inden Bacon?  Empty Sv: skal der stockes op inden Bacon? Ons 24 Nov 2010 - 13:02

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ahh fuck it,

Så skriv mig da op for en pakke Chaos Space Marine Terminators Smile

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum