S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Werewulf I

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Werewulf I Empty Werewulf I Tors 16 Dec 2010 - 15:01

andbruu

andbruu
Captain

Forum Werewulf

Der er varulve på forumet. Meld dig ind i kampen for at nedkæmpe dem.

Man melder sig til ved at skrive i denne tråd. Jeg vil sørger for at holde denne, øverste tråd opdateret med deltager listen, samt udviklingen i situationen.

Når spillet går igang vil to spillere få en privat besked (PM) der udnævner dem til varulve. En tredje spiller vil få en PM om at han er synsk.

Første runde starter om natten.
I al hemlighed skal de to ulve udpege en de vil dræbe. Navnet på den uheldige spiller sendes til mig via en PM.
Samtidig skal den synske spiller sende mig en PM med navnet på en spiller han ønsker at undersøge.

Næste dag bliver følgende offentliggjort:
Hvem der er død. Denne spiller er ude.
Om den synske udpegede en varulv eller ej.

Her efter skal landsbyen diskutere om hvem de vil hænge som varulv. Den synske kan måske udpege ulven, men så bliver han sikkert ædt næste dag. Måske er det en ulv eller en almenelig spiller der giver sig ud for at være synsk. Hvad med dem der ikke siger noget... skjuler de en grum hemmelighed, eller er ulven faktisk dem der deltager mest i debatten.
Ved dagens afslutning (Når jeg skriver solen går ned), skal alle spillere stemme om hvem der skal hænges. Der må ikke længere diskuteres. Når alle har stemt, hænges den spiller der fik flest stemmer.

Natten falder på, og hele scenariet køres igen.

Dette fortsætter indtil alle varulve er døde, og forummet har vundet. Eller der kun er varulve tilbage, og forummet har tabt.

NB: Når en spiller dør, opgives hans rigtige rolle.

Jeg regner med at vi kan nå en nat eller en dag, per real-world dag. Nogle gange går der sikkert et par dage, specielt i weekenden.

Spillet skal spilles af minimum seks (ud over mig), og der skal være et lige antal med.

Deltager liste:
Krølle
Helge
Rune
-
-
-
-
-
-



Sidst rettet af andbruu Tors 13 Jan 2011 - 14:10, rettet i alt 2 gange

2Werewulf I Empty Sv: Werewulf I Tors 16 Dec 2010 - 15:40

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Byen sover, nu med Nørder ? Smile

/J

3Werewulf I Empty Sv: Werewulf I Tors 16 Dec 2010 - 15:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lyder som en cool ide, men tror det er mere realistisk at en runde kører fra mandag til mandag...

@den synske:
du sender en PM retur om den pågældne persons sande status?

jeg melder mig gerne som varulvejæger!

4Werewulf I Empty Sv: Werewulf I Tors 16 Dec 2010 - 19:34

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg vil også være med til ulykker. Det lyder som en fremragende overspringshandling Razz

5Werewulf I Empty Sv: Werewulf I Tors 13 Jan 2011 - 2:57

Rune

Rune
Founder

Rune vil også gerne være med bounce

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum