S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor through and through

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Arvandor through and through - Page 2 Empty Sv: Arvandor through and through Tors 13 Jan 2011 - 22:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

med hensyn til penge i Arvandor er der følgende:

Copper farthings = 1$ (weighs 1/2000 lbs)
Silver Marks = 4$ (weighs 1/1000 lbs)
Gold Crowns = 100$ (weighs 1/500 lbs) (often refered to as Royals)

det er unormalt for status -1 og ned at have sølv

og unormalt for status 1 og ned og have guld...

der handles næsten kun i guld når der går mere end 20 lbs sølv til på det (80.000$)

27Arvandor through and through - Page 2 Empty Sv: Arvandor through and through Søn 16 Jan 2011 - 22:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt!

er ved at ligge sidste hånd på kortet over den indre by. er der nogle specifikke adresser i gerne vil have på kortet? så giv mig lige et beep, så plotter jeg dem på.

28Arvandor through and through - Page 2 Empty Sv: Arvandor through and through Søn 16 Jan 2011 - 23:37

Rune

Rune
Founder

Lyder godt Helge!

Lige til generel information, så har jeg på forsiden af forummet, ved GURPS forummet, lagt links ud til alle underforummerne i GURPS. Dvs. Arvandor, Befriending Darkness, og 40k Hershef 5. Så kan man lige hoppe et klik over på vejen til Arvandor.

http://splatcup.goalsoccer.net

29Arvandor through and through - Page 2 Empty Sv: Arvandor through and through Søn 16 Jan 2011 - 23:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

sejt!

30Arvandor through and through - Page 2 Empty Sv: Arvandor through and through Tirs 18 Jan 2011 - 14:30

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Et par ting der kunne være cool at have på:

- Biblio
- Public Baths
- Et par af de større og finere æderier samt Inns

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum