S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

initial formal sit-down get-together character-creation meeting of the peeting

+2
Janushedemann
Helge
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

Rune

Rune
Founder

Hva!? Hva!? Hvad er det for en besked? bounce

http://splatcup.goalsoccer.net

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvis du læser nye topics er du garanteret viden Smile

/J

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Der er nu opstået en situation for mig som betyder at jeg bedst kan om søndagen istedet for om lørdagen og jeg kan tilmed først være klar fra omkring 17.00 tiden. Jeg ved godt det er noget lort, men Nisses velplanlagte goodbye party som jeg troede aflyst var slet ikke aflyst og det involdvere en weekendtur til samsø. Det er menningen at der skal spilles et parti 8 mands twillight og derfor hænger jeg lidt på den.. Jeg stiller følgende til forslag. Enten rykkes dagen til søndag og jeg støder til omkring game-time ellers afvikler i 1.(pilot) session om lørdagen uden Toron hvilket nok sagtens kan lade sig give sig. Jeg beklager endnu en gang.

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok!

vi kan enten:
a - spille lørdag som planlagt, dog uden Rass (det kræver at Bamse og Rune finder ud af hvorfor de er med uden ham, hvilket godt kan findes ud af)
b - spille søndag allesammen uden finpudsnings show fra 17 til 24 senest.
c - udskyde showet indtil en weekend omkring den 20 fabruar hvor Rune er tilbage og spille allesammen
d - spille en weekend mens Rune er i A-frika og altså uden Rune

cast jeres stemmer!

rass

rass
Halv-elver Bondemand

ok cool

Jeg stemmer på b

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det her er, hvad en viis mand engang kaldte en "fisse-kusse-lorte"-situation!

Men hey, når livet giver en lort, så laver man vel lortenade?? ;-)

Jeg er klar på de fleste løsningsforslag, men synes at vi andre skal mødes inden, og kigge på sagerne, uanset hvornår vi beslutter os for at spille...

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

krølle kan først den 21. så det bliver i alt fald uden ham... jeg kan kun én af dagene i den pågældne weekend...

jeg er åben for forslag...

princelarming

princelarming
Barbar Barber

jeg mente at vi andre ikke nødvendigvis behøver mødes kl. 17 bare fordi Razz først kan komme der... Hvis det er den mode vi ender med ;-)

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg kan sandsynligvis også være der tidligere, men i kunne jo godt mødes noget før og handjobbe...jeg er jo også tilrådighed på telefonen.

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes vi skal mødes den søndag kl tidligt og snakke og lave rettelser mm. For derefter at spille løs det bedste vi har lært indtil kl 24.00.

At mødes først kl 17.00 er simpelthen for nos og spild af tid.
Rasmus må så støde til festen når han kan løsrive sig.

/J

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

efter at have rådført med mig med min familie er jeg blevet enig med mig selv og mine om at lørdag (som var den oprindelige plan) passer bedst ind i vores planer... det har noget at gøre med aflevering af Valdemar mandag morgen, putning, Tines planer for venindebesøg etc.

jeg har rådført med med Bamse som tænker at situationen er nok den at Toron ikke uklogt sender sin kloge, smukke kone afsted inden han selv tager til hovedstaden for at gøre et godt indtryk på de folk der nu skal imponeres. hun ledsages selvfølgelig af sin amme og dennes mand samt Torons læge og rådgiver Baltukaan... det gør det til et ikke pseudo project.

vi spiller altså lørdag fra formiddag til nat.

over and out!

Rune

Rune
Founder

Noteret.

Ærgerligt for Rass, men så håber jeg han har en rigtig god weekend med det andet stads han skal. Smile

Jeg ved ikke hvordan du har det med at styre spillerkarakterer Helge, men ellers er du velkommen til at styre Baltukaan mens jeg er i Afrika, hvis i får lyst til en spilgang. Han er jo ikke lige den person med den vigtigste storyline Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jamen det er han da! han er faktisk ret vigtig! altså i det plotline jeg har tænkt... så det sker nok ikke...

Rune

Rune
Founder

I curse you!

Ok, nå men det vil jeg da glæde mig til Very Happy

Har du set mine seneste udlæg til Baltukaan og Ox?

http://splatcup.goalsoccer.net

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Kan det lade sig gøre at flytte rolle fra Hedeborg, til Lystrup, Gun City?

Jeg skal nemlig passe katten, da kæresten er i Nordjylland...

Rune

Rune
Founder

...Passe katten....? Er den syg?

http://splatcup.goalsoccer.net

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kina-ketter er en lille misse-hund!

det er fjong med mig at vi spiller ude hos dig... jeg skal godtnok en smule tidligere afsted hjemmefra, men det går nok.

jeg er med på gun-city!

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan godt være med til at spille i Gun City. Er der nogen der ved om Janus kører derud så? Det ville jo være fint hvis man ordnede et lift så i stedet for vi alle sammen kom hver for sig. Alternativt, hvilken bus skal man med og hvor stopper den og hvornår tager i andre den?

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Bussen hedder nummer 9, og skal køre mod Lystrup øst.

Stoppestedet hedder Blåbærhaven.

missen er ikke i stand til at være alene hjemme så længe, derfor flyttes festen, hvis folk er klar..

Rune

Rune
Founder

9'eren går all the way fra mig, så det er cool. Så skal jeg bare have den sidste bus, medmindre vi har en driver.

http://splatcup.goalsoccer.net

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@Rune: der er nul sidste bus, men til gengæld en sovepose!

jeg er med på at vi rammer den samme bus... jeg skifter nede i byen fra 1'eren til 9'eren, så bare i giver mig det tidspunkt i tager den på, så fanger jeg den ved banegårdsgade...

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Bedre sent end aldrig:

Jeg er også frisk på at det er hos Bjørnen.

Jeg tror ikke jeg gider køre derud, for bare én gang skyld vil jeg have lov til at kunn drkke lidt..

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum