S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor: Første Spilgang

+2
Helge
Janushedemann
6 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Arvandor: Første Spilgang Empty Arvandor: Første Spilgang Tirs 4 Jan 2011 - 22:52

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

OPRÅB

Første spilgang i Arvandor kampagnen kommer til at foregå Lørdag d. 22.
Vi spiller hele dagen fra så tidligt så muligt, gerne 10-11 tiden, og til sent.

Jo mere folk har lavet deres karakterer færdige inden da, jo mere kan vi spille.
Så gå i gang og bliv færdige, stik til Helge og skriv løs.

/J

2Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 4 Jan 2011 - 23:01

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kan da godt komme med en officiel statement... vi mødes på den ene eller anden måde omkring middagstid d. 22. og justere karaktere... når vi har spist aftensmad starter vi en art pilot (kendt fra tv) og tager den derfra...

jeg mangler bare på nuværende tidspunkt 88 nobles fornavne og indbyrdes relationer... det er altså den sidste halvdel + en hel del detaljer... vi spiller, og det der nåede at blive færdigt blev færdigt...

3Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 0:39

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er sikker på at vi godt kan klare at der ikke er navne på alle nobles, så længe det ikke er overhoveder eller vigtige nobles.

Personligt glæder jeg mig meget til at komme i gang, håber ikke der kun planlægges at skulle spilles en lille pilot episode, men at der er plads og planlagt til at vi kan spille løs og give los.
Det skylder vi vel os selv, nu da vi har en dag hvor alle kan spille så smukt.

Og kom så, lad os bygge så meget som vi kan inden, så er der mere plads til spil Smile

/J

4Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 1:33

Rune

Rune
Founder

Jeg kan ikke klare navne på nobles, så det er fint.

http://splatcup.goalsoccer.net

5Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 9:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvor spillet vi henne?

jeg tror det er urealistisk at vi kommer igang før aftensmaden, men det er jo også en ret naturlig barriere, så vi ikke skal til at holde pause for at lave mad, når vi er igang...

der er en del info som skal gives, og jeg er ikke færdig med alle detaljerne endnu så der kommer til at blive noget snik-snak inden vi går igang med at spille rigtigt.

Ras har også foreslået nogle cut-scenes, der er med til at definere jeres personer, og muligvis indbyrdes forhold så hvis i ligger hovedet i blød og finder på et par stykker så ser vi på hvordan det kan lade sig gøre... jeg tænker f.eks på Toron og Diessas bryllup og lignende begivenheder.... vær opmærksom på at i ikke drager ting frem som i ønskerskal forblive hemmeligheder... med mindre i ønsker at de andre spillere skal køre/spille lidt på det og "ubevidst" lede efter clues...

6Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 13:21

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Et par ting jeg har tænkt over:
Jeg synes vi skal mødes kl 10.00 og ret præcist.
Så lover jeg at medbringe rundstykker og kage + evt en doktor til maven.

Selvfølgelig biver der en masse snakken frem og tilbage inden, og sidste rettelser, derfor synes jeg ligeså godt vi kan mødes kl 10.00 i stedet for over middag. Så får vi lidt længere tid.

Med hensyn til hvornår vi begynder, skal vi så ikke tage det ret la-la-la og så bare se på det som det kommer ?
Måske kom vi igang kl 15, måske kl 18-19.
Vi kan jo også bare i den anledning bestille Pizzaer, så slipper vi for at skulle bryde for at lave mad.
Just a thought, and a good one I think..

Jeg synes det er en fed ide med cut scenes tiul at beskrive forhold og personer.

Alt i alt så glæder jeg mig rigtig meget.

/J

7Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 13:26

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

man kan jo sådan set bestille pizzaer på just-eat mange timer i forvejen, så vi kan bare gøre det inden vi starter og så bestille dem til klokken 18-19...

jeg skal lige hjemmefra og sårn først, og regner sådan set også med at skulle have en sofa eller lignende hos doktoren, så vi ikke skal stoppe til sidste bus.

fordrer også en gang rødvin, bajre eller mjød... og alt i alt, kan vi så satse på at indkøb er mere eller mindre gjort når vi starter, og alle husker kontanter til afvikling af udlæg? hehe

8Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 5 Jan 2011 - 13:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle kan desværre ikke love de vildeste cutscenes. Jeg kan i hvert fald ikke love at gå igang med at tænke over dem inden den 21. så ved i det. Men jeg synes det er fed ide til at få sat lidt gang i vores karakterer.

Det giver en lidt bedre feel for dem inden vi går rigtig igang.

9Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 18 Jan 2011 - 20:55

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Rune, husker du kassen med figurer til 1 spilgang ?

Og dine hexgrids ? Store som små?

/J

10Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 18 Jan 2011 - 23:03

Rune

Rune
Founder

Puha Janus, de fylder godt nok ret meget. Jeg tager så meget med jeg kan bære, så må vi se om det er nok Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

11Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 18 Jan 2011 - 23:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Pjat. det er kun en kasse.

Vi skal ik slæbe mere med end det jo, og øl.

/J

12Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 0:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

og rødvin og Vodka og tømmermænd - eller vent lidt det kan være de komme af sig selv

13Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 13:15

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Måske man skulle tage en flaske Jimmy Boy med også Smile

/J

14Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 13:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Bare du så husker noget cola eller noget danskvand så er alle glade igen.

15Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 14:00

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvad skal Asbjørn købe ind til os ? af mad altså?

Mad aften Lørdag
Lidt pålæg/lir til rundstykker ?

/J

16Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 14:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

gør lige opmærksom på at jeg vågnede op med 38.9 i feber idag... det er muligt vi ikke spiller pga. buldenskab, men jeg holder jer postede herinde, og jeg satser stærkt på at være frisk til lørdag... men mindre det er noget rigtig langvarigt buldenskab jeg er blevet inficeret med...

17Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 14:09

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

38,9 i feber er sgu da ingenting mand.

/J

18Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Ons 19 Jan 2011 - 14:11

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Og vi skriver Onsdag pt.... der er lang tid til Lørdag

/J

19Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 10:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

stadig syg, feber lidt op, hoved + hals lidt værre...

20Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 12:31

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det lyder jo ikke ligefrem lovende..

/J

21Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 12:52

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Doktor bimse anbefaler en streng diæt:

Snaps i rigelige mængdet, masser af salt...

...og så det her...

22Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 13:00

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

er på streng diæt: kamille the og fasanragout!

jeg giver både melding imorgen tidlig og så imorgen aften kommer den endelige dom.

der er bare intet at vinde for nogen ved at spille med en syg GM... så glemmer jeg halvdelen og nolre ellers rundt og fucker op i resten.

23Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 13:04

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jaja, lad os sige det.

Men jeg synes nu du skal vente med den endelige dom til Lørdag når du står op.
Der kan ske rigtig meget på en nat hvor man får sovet igennem.
Det vil heller ikke være noget problem, da vi først tager bussen halvsent

/J

24Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 13:12

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det ville jo være ærgeligt om du aflyste om aftenen, og egentlig havde det ok lørdag morgen..

Som sagt håber jeg du bliver rask så vi kan få sat det her i gang inden luften ryger af balonen.
Det ville være ærgeligt. Kan selv mærke at jeg har behov for der sker noget med det her meget snart...

/J

25Arvandor: Første Spilgang Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 13:36

Rune

Rune
Founder

For mig ville det også være fint hvis du ventede med dommen til lørdag Helge. Det gør ingen større forskel at jeg får en dom fredag aften eller lørdag, og så er der bedre chance for en rask GM. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum