S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor: Første Spilgang

+2
Helge
Janushedemann
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 13:56

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg synes vi skal lave en afstemning. Hvor mange stemmer for at Helge bliver rask?

Jeg stemmer for!

Ej pjat. Stakkels Helge håber at du bliver god igen i morgen. Men jeg kan også godt vente med afklaring til på lørdag morgen

27Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tors 20 Jan 2011 - 17:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

lader til at bulmeurten og kristtjørnen har taget det værste... jeg opdatere senere, men er fortrøstningsfuld i øjeblikket

28Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 17:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt.

jeg er klar til at spille imorgen, med mindre der sker noget tovligt...

jeg gider dig ikke købe ind inden jeg tager ud til Bimse, andet end øller som vi egentligt have aftalt, så derfor bestiller vi pizza, så slipper vi også for madlavningen...

29Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 18:32

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Far er skuffet over brudte aftaler i 11 time. Gider heller ikke tage andet med end det vi aftalte.

/J

30Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 18:34

Rune

Rune
Founder

Jeg gider kun tage mig selv, bøger, figurer og hex-map med! Pizza!

http://splatcup.goalsoccer.net

31Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 18:47

princelarming

princelarming
Barbar Barber

WTF!

Jeg har brudt nul aftale!

Jeg ringede til Helge før jeg var på vej ned og købe ind, og spurgte om han var hundrede procent sikker på at vi spillede... Han sagde Nej, så jeg ville ikke købe ind... Vil jo ikke brænde inde med mad til gæster, der ikke kommer...

Sådan. Nul brudt aftale...

32Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 18:59

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah. pizza it is.

vi ankommer med bussen hos bimse 11.26.

mødes inden 10.52 og køber øl og lignende (med mindre nogen gider gøre det idag og bare møde op ved bussen med det) og hopper på bussen 10.52, hvor Rune allerede har holdt sæderne varme til os...

33Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Fre 21 Jan 2011 - 23:37

Rune

Rune
Founder

Pizzaaaaaa!

Er det go' pizza?
Kører de ud?

http://splatcup.goalsoccer.net

34Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Søn 23 Jan 2011 - 20:00

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tak for en fin første spilgang, synes det gik godt.

Vi fik måske ikke lavet det helt store, men det tager også lang tid at lave alt det nødvendige introduktion mm.
Det er nemmere at spille-igang når det kun hander om at grinde orker, end det gør når man skal spille det store politiske spil.

Tænkte at det var fint med en lille evaluring ?

Nogen ting folk noterede sig ?


Personligt synes jeg der skal komme lidt mere styr på arverækkeføljen. Den arverækkefølje kunne jo forvirre selv vores kære GM igår Smile

/J

35Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Søn 23 Jan 2011 - 20:21

Rune

Rune
Founder

Jeg synes at det var en rigtig rar omgang i går. Og meget oplysende. Tænk, i går ved denne tid vidste jeg ikke hvad "hvalen" betød.

Jeg kunne godt bruge en tidslinje.

Derudover har jeg meget svært ved at huske alle de vigtige personer der er i riget, men det havde Helge vist allerede en plan med. Smile

Næste spilgang:
Torsdag d. 3. lyder ok. Jeg kan dog ikke sige noget med sikkerhed da jeg jo starter d. 31. januar og allerede har planlagt at være væk fra 2 ugers undervisning.
Men jeg vil se om jeg ikke kan få fat i en undervisningsplan i næste uge så jeg kan læse lidt på forhånd.

::EDIT::
Jeg kan se du går efter at bliver Elver Beserker Janus!

http://splatcup.goalsoccer.net

36Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Søn 23 Jan 2011 - 21:09

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ang. torsdag den 3. er det eneste umiddelbare problem at jeg skal opereres om formiddagen samme dag og derfor ikke er sikker på min tilstand som aftenen skrider frem. krølle kan først spille fra ca. kl 19 og jeg tilkl 23. alt efter hvordan vi grejer den kan vi få 4 timers seriøst spil, der også skal introducere Rass til magtspillet og genforene ham med hans kone. kom lige på en udmelding om dette... er det nok/skal vi andre starte lidt tidligere og ordne indkøb, så vi kan udnytte tiden. synes det ville være ærgeligt hvis Baltukaan og Toron ikke "mødte" hinanden face to face real-life, når deres karakterer mødte hinanden igen...

arverækkefølgen kommer.

laver en tidslinie. (eller retter lidt i den jeg har, så i kan se den)

ellers nogen?

37Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Søn 23 Jan 2011 - 21:17

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Synes fint vi kan den dag.

Vi andre begynder bare så tidligt vi kan samles, så kommer Krølle.
Der er mange unskyldninger på hvorfor han ikke er der.

/J

38Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Søn 23 Jan 2011 - 22:10

princelarming

princelarming
Barbar Barber

4 timer er sgu ikke meget, folkens! Specielt ikke med en GM der er halvsløj efter indgreb...

Jeg stemmer for en anden dag...

Derudover vil jeg sige tak for en god session, med lige præcis så meget spil som jeg havde regnet med (fordi jeg er god til at regne)
Det bar præg af at vi skulle lære de mange navne, men det er ikke så centralt, og noget vi godt kunne arbejde med...

Dog synes jeg at vi skal forsøge at få lidt mere fokus og handling bag snakkene... Lange analytiske samtaler om hvilke strategiske muligheder og problemer vi har i en vældigt kompliceret situation kan, og vil, blive for meget af det gode af og til... Og derudover så er der ingen af os spillere (Janus muligvis ekskluderet) der matcher vores karakterers skill niveau i politik, current affairs og den slags... Det jeg mener er dette... Lidt mindre mormor, lidt mere action, og lidt flere calls fra GM siden, på hvor vidt det vi snakker om rent faktisk giver mening...

Tak for kampen (og kig jer over skulderen, der er et kaste-kniv-o-gram på vej til jer...)

39Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Man 24 Jan 2011 - 0:17

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi skal også huske vi skal bruge lidt tid på at fortælle rass om settingen...

40Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Man 24 Jan 2011 - 1:34

Rune

Rune
Founder

Hmm, jeg synes desværre det lyder som en anden dag end. torsdag d. 3. Hvis du også skal opereres samme dag, og vi ellers har omkring 4 timer, så bliver det meget begrænset hvor meget spil vi får ud af besværlighederne. Men jeg stiller gerne op hvis jeg kan.

http://splatcup.goalsoccer.net

41Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Man 24 Jan 2011 - 19:09

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Advarsel:
Så er jeg begyndt på første bog af de Game of Thrones, og selvom serien har en af de nok ladeste navne på serier jeg har set, så virker den allerede lovende.

Så dem der allerede har 'lånt' lidt fra serien nu, må hellere passe på, med mindre de vil have mig til at sidde og pege fingre Smile

/J



Sidst rettet af Janushedemann Man 24 Jan 2011 - 21:05, rettet 1 gang

42Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Man 24 Jan 2011 - 21:02

rass

rass
Halv-elver Bondemand

jeg kan også godt være med den 3., hvis det kommer dertil.

43Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Man 24 Jan 2011 - 23:42

Rune

Rune
Founder

*Peger på Helge* Har i set han er blevet Dværge Ølbrygger!! Shocked

http://splatcup.goalsoccer.net

44Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 25 Jan 2011 - 11:18

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg tænkte på om der var andre end mig der stadig for en trykken omkring hjertet når de tænker på den der burger?

45Arvandor: Første Spilgang - Page 2 Empty Sv: Arvandor: Første Spilgang Tirs 25 Jan 2011 - 12:43

Rune

Rune
Founder

Ja, jeg savner den også. Bacon, 2 æg, KØD og revet ost. MMmmmmmm!

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum