S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hammerweekend

+4
rass
princelarming
R-kølle
gakkedulla
8 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Hammerweekend Empty Hammerweekend Søn 9 Jan 2011 - 15:38

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Nu da det ikke lader til at bacon bliver til noget i den pågældende weekend vil jeg godt invitere på hammer herovre.

Jeg mener vi havde aftalt at bacon skulle have ligget den 4. februar, så der synes jeg vi skal holde et hammer arrangement. Om vi spiller en mini-turnering, hyggespil eller hvad vi laver er mindre vigtigt for mig. Det afhænger alt sammen af hvor mange vi bliver hvor mange plader med pynt vi kan skaffe osv.

Der er plads til at have 2 borde igang her, og så kan udskifterne jo spille brætspil, brække sig på kattene eller lignende. 2 borde kræver dog at vi får gang i en plade mere, så jeg vil anbefale at man undersøger om der kunne være mulighed for at låne en slæde som kan rumme f.eks. Krølles 4-delte plade.

Hvis det kunne have interesse så skriv (evt. noget pedantisk)

/GAX Wizard

2Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Søn 9 Jan 2011 - 15:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

FIRST!

Jeg synes det er en fremragende ide - det er lige noget for mig. især hvis vi kan finde ud af at komme nogle stykker afsted så vi kan dele omkostninger

3Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Søn 9 Jan 2011 - 16:05

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har lige kigget på færgepriser og hvis vi er 4 der tager afsted i en bil kan vi komme frem og tilbage for ca 800 kr. alt efter hvornår på dagen vi skal afsted. Det er ikke så slemt igen synes jeg ikke. Så mangler vi bare lige at finde ud af noget med en bil Razz

4Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Man 10 Jan 2011 - 17:51

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg er klarere end klar, og i ved det godt!

YEAH!

5Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Tirs 11 Jan 2011 - 19:32

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg kunne også godt tænke mig at smide nogle penge efter benzin, øl og hammer jeg trænger til at få testet mine wolves, men planen kræver vel lidt at vi har en bil tilrådighed.

6Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Tirs 11 Jan 2011 - 19:59

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

planen bliver mærkbart bedre hvis vi har en bil ja. Worst case kan en sådan lejes for 1200 kr for en weekend. Men derud over skal vi da helt sikkert se om der er nogen der kender en bil vi kan låne. Det ville da være det sjoveste.

7Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Tirs 11 Jan 2011 - 23:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Men en lejet bil er vel (forhåbentligt) dyrere (omend lidt mindre praktisk) end at tage offentlig transport??

Vi er vel allesammen fattige studerende, med WildCard... lol!

8Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 0:14

Yde


Hobbit Grisetyv

Det lyder som en brav ide. Jeg er fresh på en tur til udkantsdanmark

9Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 2:11

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hey Gax!

Er der ikke mulighed for at låne en plade mere på Sjælland?

Hvis vi ikke er i bil, så er det sgu næsten nemmere at købe en plade mere, og så smide
Den ud når vi er færdige med den... Jeg ved ikke... Bare en tanke

10Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 11:34

andbruu

andbruu
Captain

Jeg kunne sikkert også lokkes med. Hvis det er turnering kommer jeg dog kun hvis det er med codex regler.
God pointe med buy-and-discard plader, hvis vi altså ikke kan skaffe en battle-buggy.

11Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 13:46

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Og jeg kommer KUN med hvis jeg for lov at drikke 15 øl hver dag, at råbe og fortælle dårlige vittigheder hele tiden.

12Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 14:13

andbruu

andbruu
Captain

Med andre ord så vil kejser W gerne komme

13Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 15:22

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@ offentlig transport: vi har jo gjort regnestykket om thy for en weekend før og selv vi skal færges denne gang tror jeg at de penge vi kan spare på offentlig transport er for lidt i forhold til den ekstra tid det tager at komme til gadevang. Vi skal jo ikke bare de 3 timer til kbh. Desuden kan hverken yde eller looo vel komme med på vilde kort?

Hvorom alting er så er vi nu alligevel for mange til at være i en bil så vi skal have set på løsninger der giver is mulighed for at komme derover alle sammen.

@brug og smid væk plade: synes det er en glimrende ide, især hvis vi har en bil at hente den i. Gakke snakkede om at der var 5 km til silvan/stark/xl/jem&fix eller hvad det nu var for et byggemarked.

Som jeg ser det lige nu er udfordringen at finde en bil vi kan være 4 mennesker og dukker til alle i. Hvis vi så kan komme dem der ikke har vildt kort i den og sende dem på en billig færge så må der være nogen med vildt kort der bider i den sure sigøjner og tager de offentlige transportmidler derover. Hvad mener reaten af flokken?

14Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 15:48

princelarming

princelarming
Barbar Barber

@ transporten:

Hvad med leje af en større øse?? Familiebil = 1200,- hvad med en people-carrier, med 6-7 pladser?? Det må da være til at finde, men er det til at betale??

Tiden er nemlig også en faktor... Offentlig transport tager 7 lange, 7 brede og 7 tynde... med skift, venten og slag på kønsdelene...

@pladen:

Det er nemmere at fragte plade 5 km med offentlig transport, end fra M****F***'ing jylland... Skulle jeg mene ;-)

Subsidiært kunne det jo være Gax havde nogle connections der rent faktisk havde en plade der kunne lånes, mod at vi så rækker dem deres frikásserede røv på et sølvfad i et spil 40k eller fem...

@druk:

En selvfølge at folk drikker det de vil, og at andre lægger dem der er fulde nok i benlås, og tegner dem i krydderen med permanent ink-sprit-tuscher...

@regler:

Jeg mener Gax, som arrangør, har suveræn magt til at call'e hvilke regler der anvendes, men i så god tid at dem det er udslagsgivende for, har mulighed for at reagere på det...

15Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 16:06

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg er med bjørn, mine druk krav var delvist en joke cyclops

16Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 16:46

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er med på at leje en people carrier, hvis vi kan finde en vi må køre i. Jeg er også med på ideen om plade derovre. Mht regler synes jeg at vi skal tage det roligt og sigr at det ikke ndøvendigvis er en turnering vi skal spille og at vi derfor tager det fra kamp til kamp. Mht håneretten i så tilfælde må den vel alligevel tilfalde ham der vinder flest kampe

17Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 16:57

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nu har jeg tjekket man må køre en bus med op til otte passagerer ud over føreren. En sådan koster 2700 + diesel hos PS så kommer turen op i 4000 sådan ca med færge og det hele. Selvom vi er 8 er det alligevel også en udskrivning sådan umiddelbart. Men det er selvfølgelig en fordel at vi kan have pladerne med i bussen.

18Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 18:02

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

4k er da kun 500 pr. snude hvis der er 8 betalende. Det er cirka hvad man giver for offentlige MED wildcard. Jeg skal nok joine betalingscirkusset således at vi deler samtlige udgifter med antallet af deltagere.

Jeg synes som udgangspunkt ikke vi skal spille turnering, da det selv med 2 borde igang bliver meget svært at afvikle hvis vi bliver mange. Bliver vi få kan vi altid tage beslutningen om turnering on the spot.

Derudover vil jeg anbefale at der tages et brætspil med og måske et BB hold. Jeg har et BB spil her (samt nogle grønne blodtørstige satan'er... OG nogle rotter forresten sunny )

Husk soveposer og liggeunderlag.

19Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 19:58

Yde


Hobbit Grisetyv

Jeg har netop fundet ud af at mine forældre er i Thailand i weekenden d. 4-7. Så hvis stemningen stadig er for Bacon kan jeg byde et tomt hus med soveplads til alle og rigeligt med bordplads. Vi kan sikkert nok få punget ud for at transportere dullaen til Jylland.

20Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 20:03

Yde


Hobbit Grisetyv

Alternativt kan jeg godt låne en bil hvis folk er sat op til en sjællandstur.

21Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 20:20

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Så for satan, nu skal vi pludselig til at vælge. Personligt vil jeg med rolig tilbagelænethed indordne mig under hordernes præferencer. Med andre ord: Det kunne være hyggeligt med besøg af jer allesammen, men hvis i ikke kommer kommer jeg da over til jer.

22Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 20:31

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hej folkens!

jeg fik lige øret op for at der var mulighed for at der blev spillet i jylland den pågældne weekend... jeg kan godt, hvis det er herovre, for så skal jeg kun afse 1½ døgn (omtrent) fra familien, istedet for 2½...

så jeg melder mig under eller over fanerne, hvis vi spiller herovre...

er lidt ligeglad hvad formatet, bare vi kan få spillet noget hammer og set nogle drenge... hvis det altså blir jydesport...

23Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 20:47

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

@ pengene: Det er rigtigt nok - havde fået i hovedet at det var hver vej det kostede 4k.

@ Jylland/Sjælland: Jeg er klart for begge dele - men måske ikke i samme weekend. Jeg må nok sige at det virker lettere at spille hammer i Jylland og så måske tage en BB weekend på sjælland på et senere tidspunkt. Er der nogen der synes at det kan være en god løsning.

Jeg vil for øvrigt gerne være med i sammenskudsgildet der får dullaen med til Jylland.

24Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 21:00

Yde


Hobbit Grisetyv

Nå men alene det at Helge kan være med hvis vi bliver i Jylland, synes jeg er afgørende for at vi holder det her. Så må vi se på et sjællandsvisit på et senere tidspunkt.

25Hammerweekend Empty Sv: Hammerweekend Ons 12 Jan 2011 - 21:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

seføli er vi deler om dullaens tur til hjemstavnen... er det ikke noget med at vi deler hele gildet? altså mad+øller+gakkes billet /deltagere?

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum