S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

ny rolle-bolle halløj!

+2
princelarming
Helge
6 deltagere

rolle-bolle

ny rolle-bolle halløj! Vote_lcap31%ny rolle-bolle halløj! Vote_rcap 31% [ 5 ]
ny rolle-bolle halløj! Vote_lcap31%ny rolle-bolle halløj! Vote_rcap 31% [ 5 ]
ny rolle-bolle halløj! Vote_lcap19%ny rolle-bolle halløj! Vote_rcap 19% [ 3 ]
ny rolle-bolle halløj! Vote_lcap19%ny rolle-bolle halløj! Vote_rcap 19% [ 3 ]
Totale stemmer : 16


Go down  Besked [Side 1 af 1]

1ny rolle-bolle halløj! Empty ny rolle-bolle halløj! Man 10 Jan 2011 - 22:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

stem gerne flere gange... det i synes der dur er go... den option med flest stemmer bliver den vi napper...

2ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 11:00

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Man kan så kun stemme en gang...

3ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 11:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det er multiple voting, så du skal vælge flere options inden du trykker stem.

4ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 11:04

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Things that could have been brought to my attention YESTERDAY!!!

lol!

5ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 11:55

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

er der noget mere du gerne vil stemme på kan jeg måske få adminbot til at gøre det?

6ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 12:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Stem på alt!

Har stemt på 1'ste forslag...


7ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 13:45

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

botten har nu kastet stemmer på b, c og d for dig, bimse.

8ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 15:26

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

så vidt jeg kan regne du er der nu 4 der har stemt ?

Asbjørn, Rass, mig og ????

få lige meldt tilbage så jeg kan koordinere med familie og eller andet show!

9ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 15:55

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

køllen har også stemt derudaf

10ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 18:59

Rune

Rune
Founder

Jeg har talt...eller stemt.

http://splatcup.goalsoccer.net

11ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 19:54

rass

rass
Halv-elver Bondemand

jeg har også stemt

12ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tirs 11 Jan 2011 - 21:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt! vi mangler vist bare Janus så...

13ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 12:32

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har også stemt.

Jeg hælder klart mest til Lørdag eller Søndag i den pågældende weekend.

Men hvis vi ikke starter i god tid,dvs før eftermiddag, så mener jeg lige så godt vi kan aflyse. Så er der simpelthen ikke nok tid.

/J

14ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 12:47

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah, lad os se hvornår folk kan, inklusiv rass... for faktisk synes jeg først vi kan gå igang når rass kommer... vi kan jo ikke sidde og snakke om hvordan settingen er og ordner hele situationen og så kommer rass og kalder sig selv dragedræber når der ikke var nogen drager... (et tænkt eksempel seføli) men det kan være et problem none the less... hvis vi skal spille søndag skal vi have en realistisk og bindende erkendelse af hvornår folk kan fra, for hvis tilfældet er at vi kan starte kl 17 for rass kan vi andre godt finpudse og nolre lidt i et par timer, men der kommer minimum til at skulle bruges en time eller 2 på fælles info omkring Arvandors politiske situation, historie etc... så vi kan tidligst begynde 1½ timer efter vi mødes + det tid der skal bruges til at spise/ordne maden... jeg skal med sidste bus hjem, hvis vi spiller søndag, og den kører 00.10 fra klostertorv. alternativt kan vi andre spille lørdag uden rass, som så kan få fælles intro en anden dag alene...

gider i skrive hvornår i kan starte? (spiller vi hos Janus?)

alternativt udskyder vi det til efter den 20. februar

15ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 12:52

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes det er spild at gre det her, hvis vi kun har fra 19.00 til 24.00 (Inklusive en spisning) til at spille.
Det er synd hvis det bliver sådan synes jeg..

Så vil jeg faktisk hellere at vi spiller Lørdag uden rasmus. Så har vi hele dagen og god tid til alt.

Alternativet med Februar d. 20 synes jeg er ærgeligt, da der er lang tid til. Luften ud af balonen...

/J

16ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 12:57

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er helt enig... det er derfor jeg spørger til præcisionen af Rass's udmeldingstidspunkt...

jeg er klar på at spille lørdag, hvor vi både kan starte tidligere og nul deadline i den anden ende...

vil gerne vide det snart, for Tine har nogle planer i den weekend, og skal finde ud af om hun skal have Valde med eller om jeg kan passe ham...

17ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 12:58

Rune

Rune
Founder

Enig med Janus.

Men hvis det ikke duer, så må i endelig bare spille selvom jeg er i Afrika. Min karakter skal alligevel bare være lidt i baggrunden og skumle. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

18ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 13:01

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvis vi skal bruge ca. 2 timer på intro og navne, fortællinger mm,

Og der er folk som skal have pudset karakteren til mm, så går der flere timer med det.

For mit vedkommende der betyder det, at jeg næsten ikke gider mødes senere end 12.00 den dag vi skal spille, hvis vi skal spille til 24.00 kun.
Så er det spild

/J

19ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 13:12

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle peger på hvad janus siger og synes det lyder rigtigt. Jeg er også mere til at spille Lørdag, hvis vi ikke starter tidligt om søndagen.


Hvis nu vi skulle spille om søndagen. Er der så ikke ret meget styr på rass'es karakter. Kunne vi andre ikke godt starte op for showet og Rasmus støde til senere hvis vi er sådan helt nøgterne omkring det?

20ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 13:27

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

rass har en ret vigtig relation til Asbjørn og en relation til Rune som kræver lidt at der er en væsentlig afklaring fra hans side i forhold til hvordan de skal spilles... desuden er der stadig problemet med fælles-infoen... så under alle omstændigheder kommer vi først til at spille 2 timer efter den sidste kommer...

21ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 14:32

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Okay! Skal jeg så kan jeg komme på en færge 10.30 hvilket bringer mig til Hou 11.45 og sætter mig istand at være inde ved Janus senest kl 14. Jeg ved godt det er mig der har skabt dette problem, men trods alt tids nok til at ændre planen. God tid alene har aldrig fået en gruppe eller kampagne til at fungere og hvis folk ellers kan om søndagen forstår jeg ikke hvorfor lørdagen skal vælges. Det er tit de første sessions lortet står og falder med og derfor er det vigtigt at alle er med fra start.



Sidst rettet af rass Tors 13 Jan 2011 - 17:56, rettet 1 gang

22ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 14:39

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er med, hvis du kan være der kl 14...

23ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 17:08

Rune

Rune
Founder

Kan vi andre så ikke mødes før og finpudse hvad der finpudses skal? Så er vi totalt klar til Razzmatazz når han ankommer.

http://splatcup.goalsoccer.net

24ny rolle-bolle halløj! Empty Sv: ny rolle-bolle halløj! Tors 13 Jan 2011 - 17:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er også super klar på at vi møder kl 12 hos janus og hygger og snakker og praler om vores karakterer. Der er sikkert et på småting der kan tweakes bedre. Når så Rass kommer kl 14 kan vi sige hej og dav og er dine tømmermænd gået over? så er der fælles info og når det er slut er kl ikke andet end 17. Så får vi alligevel en hel del spil ud af det.

Come on janus - ikke slukke nogen lys nu. Jeg synes Rass er dygtig at han kommer så tidligt afsted fra samsø og jeg synes det ville være aller bedst hvis vi kunne spille alle sammen den første gang.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum