S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sleaze mellem spillere!

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Sleaze mellem spillere! Empty Sleaze mellem spillere! Søn 16 Jan 2011 - 14:36

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hey all...

Jeg har, som så mange andre af os, lagt nogle points i visse secrets og den slags, hvilket jeg mener er meget naturligt... Hvad der også er naturligt er inddragelsen af andre i disse hemmeligheder, hvor det er relevant... (nogle af mine hemmeligheder involverer andre spilpersoner, og disse er naturligvis informeret...)

En tredje naturlig ting er dog at kendskab til hemmeligheder og den slags ikke altid er under karakterens eller spillerens kontrol... Derudover har vi, i kraft af de karakterer vi har bygget, allesammen forskellige måder at komme i besiddelse af viden om andre folks hemmeligheder... At vi IKKE skulle bruge disse muligheder til at finde ud af hemmeligheder om hinanden, er mildest talt usandsynligt... (med mindre man har et ekstraordinært nært/sikkert forhold... Eller har fuldstændigt kontrol over sin hemmeligheds udbredelse, i hvilket tilfælde den ville være 0 points værd...)

Det ville derfor være naturligt at vores forskellige karakterer i et eller andet omfang har et begrænset hemmeligt kendskab til de andre spilleres hemmeligheder... Måske kun på rygte-plan eller uden beviser, men dog nok til at man kan siges at have informationer om hinanden...

Hvordan det skulle arrangeres ved jeg ikke, men det kunne nemmest gå via spillederen, hvis ikke man selv vil stå for at informere de andre.

Det ville selvfølgelig være dobbelt-fedt med nogle falske rygter blandet ind med de ægte, men det vil jeg lade være op til Helge...

Hvordan ser i andre på den her sag??


2Sleaze mellem spillere! Empty Sv: Sleaze mellem spillere! Søn 16 Jan 2011 - 14:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg ved sgu ikke om jeg når både at lave cutscenes og gode rygter om mine secrets inden lørdag. Til gengæld synes jeg ikke der er noget i vejen for at vi tager de rygter der kunne være omkring vores hemmeligheder i nogle senere spilgange som cutscenes.

3Sleaze mellem spillere! Empty Sv: Sleaze mellem spillere! Søn 16 Jan 2011 - 15:31

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg kan godt lave nogle sample rygter, men det fedeste ville klart være at i lavede dem selv, i samarbejde med mig...

det er en oplagt idé til en form for intro til karaktererne, idet de ikke umiddelbart er i familie med hinanden og derfor kun kender hinanden perifært...

jeg skriver lidt ned om det, når jeg er færdig med Mockers og Tradeguilded...

4Sleaze mellem spillere! Empty Sv: Sleaze mellem spillere! Tors 20 Jan 2011 - 13:08

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg har udarbejdet en liste med rygter, sande som falske, og sendt dem i Helges retning.
Hat bygget lidt forskelligt og givet forslag til hvem som skal vide hvad og hvorfor.

Så kan han bruge dem som inspiration i spillet, og lade jer vide det han synes.

Hvis I ikke har gjort det endnu, kunne det være fedt nok for Helge hvis i gjorde det.


/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum