S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Plastik ulve

+2
gakkedulla
rass
6 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Plastik ulve Empty Plastik ulve Tirs 1 Feb 2011 - 15:22

rass

rass
Halv-elver Bondemand

er der ikke nogen der ligger inde med 2 af de der plastik fantasy wolfs eller lig.? Dullaen? Anyone? Jeg mangler 2 pets til the upcomming slaughter...og jeg gider ikke ned i legekæden for at købe 2 plastik ponnnnnyer Wooden horse

2Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tirs 1 Feb 2011 - 17:44

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg har 2 stk som hver har 0 haler.

Altså tilsammen 0 haler.

Vuf vuf Teach

3Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tirs 1 Feb 2011 - 17:47

rass

rass
Halv-elver Bondemand

skide godt dullaen!!

jeg klistre bare nogle pikhår på så kører det.

4Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 3 Feb 2011 - 13:15

rass

rass
Halv-elver Bondemand

-ynkelige ras uden med tiggestokken igen. Jeg mangler en cyclone missle launcher, min pakke med wolfguard terms indeholdt ikke en sådan og min gamle pakke med terms tog et deepstrike ud i the warp.

-Jeg mangler også en enkelt marine med en missle launcher evt 2 da den ene af mine egne modeller er MEGET grim.

Jeg kan dog godt bytte med alverdens nærkamps våben og plasma guns/pistols, jeg har også en heavy flamer og en assultcannon.

5Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 3 Feb 2011 - 13:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Hvis der ikke er nogen der ligger inde med ekstra til rass har jeg altså ikke noget imod count as. Det tror jeg godt vi kan styre så længe det ikke er hele hæren der er count as.

6Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Ons 16 Feb 2011 - 2:04

rass

rass
Halv-elver Bondemand

The mighty has fallen!

Efter 6 kampe faldt the wolves nr 1 Arjac Rockfist. Ulvene stod overfor the Black Templars i endnu en anihilation og der var langt op et stor omgang slaughter. Med mindre ændringer fra bacon clashede de to hære head on med kamp til stregen fra begyndelsen. Efter lidt indledende finter med de to Landraider+psykopater trækker the templars først og hurtigt og to tæt pakkede longfang squads lader livet før de så hvad der skete. Arjac's Raider smadres også dog kommer han ud sammen med sine bloodclaws for at hævne sine bretheren og der assultes...et sandt slaughter tager sin begyndelse og ender 3 (assult)ture efter med en enlig templar assult terminator stående sejrrigt tilbage. Hvor Arjac tog det første stik på bacon viser emperors champ og hans guard af assult terminators at de er second to none!

kampen ender med templar sejr på 8-6( i kill points)

7Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 14:02

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Når nu er Ajrac ved at være klar igen. Han er nemlig blevet vækket af Krølles tynde eldar praleri om 7 sejre i streg. Jeg tror godt at den hær kan stoppes og det skal selvfølgeligt være af mine ulve. werewolf
Så derfor Krølle kan du anse dig selv for udfordret. Jeg kan tidligst fredag eller Lørdag, jeg foreslår desuden 2-3 kampe i alt for at udelukke psyko held/uheld en smule.

Conan



Sidst rettet af rass Tors 24 Mar 2011 - 14:07, rettet 1 gang

8Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 14:05

rass

rass
Halv-elver Bondemand

PS: såvidt jeg husker skylder jeg dig også en revanche fra sidste gang jeg smadrede dit sammenrend af eldar filth!

det kunne måske også hjælpe lidt på motivationen. Cool

9Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 15:42

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Udfordring modtaget! Jeg kan spille mandag aften, kan du?

10Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 16:51

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

PS: Jeg ser meget frem til at du skal prøve det flyvende Cirkus - Det er ikke for tøsedrenge Razz

11Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 17:59

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg spår en meget meget meget stor håne-ret komme frem, lige meget hvem der vinder skal der vist peges fingre, nu i begge to skryder højere end to lesterligt afkræftede æsler...

/J

12Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 18:58

rass

rass
Halv-elver Bondemand

It´s on now Suspect !!!

Jeg kan vist godt mandag medmindre der er et eller andet jeg har svedt ud.

13Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tors 24 Mar 2011 - 19:22

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Til gengæld er jeg blevet kaldt på arbejde - Jeg vil dog stadig gerne trække dig rundt i møllen, det bliver bare først fra kl 19.30 jeg kan være klar.

14Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tirs 5 Apr 2011 - 1:09

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

og endelig skete der en udvikling i krigen mellem de små vattede rum-ulve og den mægtige rum-elver-race. Som i nok næsten kan gætte ud fra min indledning blev det til en sejr på 1-0 (ud af 2) til elverne. Så nu synes en del af æren at være genoprettet.

af højdepunkter kan nævnes at det lykkedes begge ulvepsykers at få et wound fra perrils som resulterede i en tidlig død, at det ene longfangs squad glemte at stille sig i cover og derfor greb de 5 meltaer der ramte dem med munden. At Ajax blev bestet i cc af 6 dire avengers, at det store* longfang-squad blev reduceret til tre mand allerede i elvernes første tur, at begge hold dire avengers overlevede hele kampen. At 5 firedragons der først skyder på en landraider og efterfølgende charger den ikke er nok til andet end crew shaken og at der kun var 5 ud af 8 biler kamp-dygtige efter ulvenes anden tur.

Jeg er sikker på rasmus kan komme med andre gode højdepunkter, men det er dem jeg lige kan komme i tanke om.

*dem med terminatoren og ham den lille trælse psyker.

15Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Tirs 5 Apr 2011 - 17:01

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Hæ hæ nej jeg vil nu ikke forsøge at pille ved din sejr Krølle. Men selvom jeg fik nogle alvorlige hug især i 3 og 4 tur spillede mine reserver godt med i slut spillet og det var uhyggeligt tæt på at jeg havde ståjlet en sejr i 5 tur(mindst en draw) og hvis ikke krølles dire avengers havde taget den 6 gennem tærren og løbet 6 efterfølgende var det også blevet draw i 6. tur. Tæt på et tyveri, men cirkusset performede godt og havde 2-0 i 7'ende tur indefor rækkevidde, hvor min hær også var tæt på at være ikke tilstedeværende. Dog synes jeg ikke at retur kampen er tabt på forhånd og jeg ser frem til, på god ulve vis at stjæle den næste sejr og måske tvinge cirkusset ud i en 3. og afgørende Very Happy

16Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 15:04

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Med nu 3 landspeeders til min rådighed og et styk imperiel hær konsulent(Helge) ser den sidste nye version af min evige ulve hær sådan her ud:

Hq:
-Rune priest, wolf talisman 105p
-Rune priest 100p

Elite:

-3xwolfguards
(Arjac Rockfist) 188p
(1xwolfguards, combi melta, mark of the wulfen) 38p
(1xwolfguard) 18p



Troops:

-10 greyhunters, 2x meltagun, wolfen standart 170p

-5 greyhunters, flamer 110p
Rhino

-5 greyhunters, flamer 110p
Rhino

-9 greyhunters, meltagun, wolfen standart, mark of the wulfen 200p
Droppod



Fast Attack:

-3xlandspeedders(squadron) x2 heavy bolters 180p


Heavy support:

-6 longfangs, x5 Missle launchers 140p

-6 longfangs, x5 missle launchers 140p

-Landraider crusader 250p

=1749p

17Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 16:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

glæder mig til at høre lidt om hvordan det går med de 3 speeders og deres 18!!! heavy bolter skud...

18Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 17:44

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg er ikke optimistisk... Tror ikke rigtigt på Dual heavy bolter...

19Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 17:57

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

i combo med hans longfangs som tager sig af al supression sammen med runepriests med living lightning, har de faktisk et helt regulært output af skud... 18 bliver til 12 hits og 8 wounds mod T4 modeller og 10 mog T3 modeller... marinerne misser derefter 2.6 save, så på en lidt god dag skal de faktisk til at klare et morale test eller stikke, samtidig med at der slet slet ikke er usansynligt at de skal til at rulle saves på klemme og/eller spec/heavy weapons bare på grund af wound outputtet... og de er billige og kan rykke 6 og skyde med det hele. jeg tror sgu det er et rigtigt godt valg.

20Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 18:06

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Snakkede med ulf om dual scatter-laser walkers til obnox. Dem sværger han til, de ligger godt nok også 24 S6 skud for den samme pris, men jeg tror heller ikke de speeders er et dårligt køb i længden.

21Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 18:08

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

sandt nok! men de kan hellerikke lige swoope 24" og grabe et objective eller flyve 12" og skyde med 3 bolters, eller har BS4... alt i alt tror jeg at Speederne er en smule bedre...

22Plastik ulve Empty Sv: Plastik ulve Man 6 Jun 2011 - 18:48

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er fordi du glemmer at faktorere en farseer med guide ind i ligningen, men jeg tror begge er gode choises som kan lave noget ballade.

De kan lige nævnes at med en farseer og guide laver de 3 walkers 15 wounds på marinerne

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum