S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down  Besked [Side 6 af 8]

126Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 16:29

Rune

Rune
Founder

Gad vide hvor mange arme Toron kan have oppe i sig på én gang?
Arme Lord Toron!

http://splatcup.goalsoccer.net

127Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 11 Apr 2011 - 16:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

^^
Pun intended - går jeg ud fra

Men jeg regner da med at der er plads til en 3-4 stykker endnu. Ellers må jeg jo bare vippe nogen af jer andre ud.

128Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 20 Apr 2011 - 10:30

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Er der nogen der har fundet ud af hvis bord det er vi skal have Rass bukket ind over, mens vi stopper arme op i ham? (Altså hvor skal vi spille på tirsdag?)

In other news kan jeg melde at kolo nu for alvor er åbnet for denne sæson. Der har nu være gang i grillen 2 gange, kartofler og løg er sat og indendørsområderne har fået en generel oprydning. Så det kan være vi skal have en weekenspilgang derude på et tidspunkt.

129Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 19:56

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvornår kan folk fra på tirsdag?
/J

130Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 20:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah! jeg kan være hos krøllen klokken 17.45 eller lige lidt før.

skal med sidste bus hjem.

er der nogen der vil påtage sig noget mad arrageren?

glæder mig!

131Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 20:43

Rune

Rune
Founder

Jeg kan være der før 17:45. Just say when.

http://splatcup.goalsoccer.net

132Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 20:51

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er nok klar omkring klokken fem. Det er hos Køllen, right??

133Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 20:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeps.

det har han ihvertfald sagt.

134Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 24 Apr 2011 - 20:58

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fint fint.

/J

135Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 25 Apr 2011 - 11:19

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Nogle af jer der kan være der kl 17 (Bimse og Rune) står for at købe mad inde. Køllen står nemlig for at lave en masse foreningsarbejde i morgen også så han ville gerne hvis der var andre der stod for indkøb.

136Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 27 Apr 2011 - 8:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

her er doodlen om næste rolle dag: doodle

der er tale om tirsdag og fredag i uge 22, altså den 24. og 27. maj.

say "aye, ye who cannest!"

137Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 27 Apr 2011 - 13:27

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

med forbehold for afbud pga speciale

138Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 27 Apr 2011 - 13:55

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Det samme her.

139Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 27 Apr 2011 - 14:24

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

betyder det at du kan begge dage Rass?

140Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 2 Maj 2011 - 17:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nu er alle tilbagemeldinger kommet og det ser ud til at vi spiller tirsdag den 24. maj!

YAY!

hvem ligger røv hus til?

141Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 11:39

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvornår er næste gang??

Doodle??

142Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 13:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

umiddelbart er der nul spil i den næste fremtid... opgaver og så videre... arvandor er på is...

143Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 13:29

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Winter has come - som man siger Smile

144Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 13:35

Rune

Rune
Founder

Jeg er ret meget hængt op på eksamen indtil slutningen af Juni. Derefter er der frit slag.

http://splatcup.goalsoccer.net

145Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 13:35

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

det kunne dog være fjong at få en art fremtidsplan over hvornår folket er færdige med deres opgaver og det er realistisk at begynde at planlægge spil igen...

så skriv lige hvornår i er game på game igen.

Rune 1/7 ->
Rass ??/?? ->
Asbjørn ??/?? ->
Janus ??/?? ->
Krølle ??/?? ->

146Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 13:44

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Asbjørn klar fra 18. juni - 2 Juli og igen fra 10. juli til Stauning...

PS: ja, Stauning er en tidsangivelse!

147Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 25 Maj 2011 - 14:21

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

køllen kan fra 1/7 og indtil thy sådan ca

148Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 3 Jun 2011 - 23:07

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Arvandor update:

det lader til at der er endnu vanskeligere tider på vej for Arvandor: Janus og Asbjørn har indrullet sig i en kampagne med Lundse (se Jordens Dag posten under rollespil) så vores allerede sparsomme muligheder for at finde spildage har fået endnu en konkurent, ud over examen og speciale og barn... jeg ved ikke helt hvordan det skal gribes an, men det er ret sandsynligt at der ikke kommer til at være nogle spilgange i Arvandor indtil august, og det sikkert først fra midten, eftersom der er thy i starten og jeg ikke har ferie, og derfor kun kommer i en eller 2 weekends.

så den her går primært ud på at føle efter om i gider blive ved med at lege i Arvandor eller om det er bedst at aflive dyret, inden det rådner?

det er slet ikke ment som kritik af hverken asbjørn eller Janus's tilmelding til en anden kampagne, eller Krølles, Rass, Runes, Janus's ellers Asbjørns examener eller mit barn, det er bare den virkelighed vi må acceptere at vi ligger under for...

først og fremmest vil jeg sige at det har været en stor fornøjelse for mig at spille med jer i Arvandor, så det er slet ikke med min gode vilje at jeg overhovedet skriver det her... der er god dynamik i gruppen og som Rass pointerede for mig idag et helt usædvanligt bredt spektrum af meget "modne og overvejede" karakterer der bærer hinanden og sig selv igennem på en helt anden måde end da vi var 19...

dernæst vil jeg så sige at det har været ærgeligt for mig at der har været så længe mellem spilgangene (igen ingen løftede pegefingre og ingen bad feelings - det er ikke nogens skyld) fordi det dermed også har gået langsomt med progressionen i historien.

jeg vil gerne høre jeres meninger om det hele og jeres take på hvordan vi kommer videre, enten med eller uden Arvandor...

149Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 4 Jun 2011 - 0:45

Rune

Rune
Founder

Jeg ser ingen grund til at aflive noget.

Det at Janus og Asbjørn er i en ny gruppe gør at de har lidt færre dage at give af til Arvandor, men det betyder vel ikke at de slet ikke har nogen, eller at vi kommer til at spille mindre. Eller hvad? Any news on that front Janus og Asbjørn?

For mig er værste tilfælde at Arvandor bliver skrottet helt.
Af andre alternativer kan fx. være at spille videre men acceptere at det bliver med mindre Janus og Asbjørn (hvis det altså bliver tilfældet, hvilket jeg egentlig ikke aner noget om). Det kunne være de blev NPC'er, men så med special performances fra the men themselves en gang imellem? Eller er det for langt ude?

Ud over det mangler vi bare at vi andre også får tid. Jeg har tid efter d. 25. juni indtil uge 30 (slutningen af juli).

Jeg stemmer helt sikkert for mere Arvandor, også selvom det først skulle blive efter sommerferien. Det er en fed setting og nogle fede figurer vi har fået strikket os.

http://splatcup.goalsoccer.net

150Arvandor - næste spilgang - Page 6 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 4 Jun 2011 - 9:41

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt med en dosis entusiasme der Rune!

efter min mening er det helt klart rigtigt ærgeligt hvis vi ikke tager til Arvandor mere, men omvendt er det kun fedt at tage tilbage hvis det kommer til at ske med rimeligt regelmæssighed... (personlig præference)

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 6 af 8]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum