S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down  Besked [Side 8 af 8]

176Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 9 Sep 2011 - 13:43

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

alt Smile

/J

177Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 9 Sep 2011 - 13:46

Rune

Rune
Founder

Jeg tager selvf. så meget med jeg kan have på cyklen, men det er begrænset hvor meget jeg kan have. Smile

Så hvis jeg skal have alt med, så må der godt hentes lidt fra nogen med bil.

http://splatcup.goalsoccer.net

178Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 9 Sep 2011 - 15:33

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

En lille smule figurer og et battle map, så er jeg ihvertfald rigeligt tilfreds Smile

179Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 9 Sep 2011 - 16:31

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Enig med Janus. Der er også begrænset plads på bordet anyways. ca 20 figurer, et battlemap og tusher til så synes jeg vi er flyvende

180Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 11 Sep 2011 - 15:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

her er Doodle med de spilgange jeg kan i den umiddelbare fremtid. Er cleared med Tine, men hun vil gerne at vi "nøjes" med at spille en gang indtil videre, idet der også skal planlægges en familie-tur og en bil-indkøbnings-eskursion...

Arvandor Doodle

Meld jer gerne på ASAP, så planlægningen af lokalitet etc kan ordnes... er det rigtigt forstået at krøllenien lukker 1. oktober?

Hvis det går helt i fuck, er det også muligt at spille søndagene i de pågældne weekends, men de er i min optik sekundære muligheder.

181Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 11 Sep 2011 - 17:11

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krøllenien lukker først helt ned den 22. men man må ikke overnatte derude efter den 1. Faktisk må man ikke være der efter kl 23.00 så derfor er det ikke helt så oplagt en mulighed efter den 1. oktober

182Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 12 Sep 2011 - 9:36

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Lad os få hurtige svar på den doodle, det er meget svært at holde alle de dage blokerede i ret lang tid.

/J

183Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 12 Sep 2011 - 12:15

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hørt hørt, Janus!

mhtl. at holde dagene fri, kan i allerede godt nu lave andre planer de sidste 5 dage, for vi spiller kun, hvis hele banden kan, og indtil videre er den eneste dag der er guld på Fredag den 30.

vi mangler Rune og Ras, og så må vi se om det bliver nødvendigt at forsøge med søndags spil...

184Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 12 Sep 2011 - 12:54

Rune

Rune
Founder

Jeg snakker med Kristina når hun kommer hjem. Jeg har bare ret travlt i de næste dage, da vi lige har tømt min fars hus, og der er en masse ting jeg skal have skaffet mig af med og ha i pulterkammer osv. osv. Men håber at kunne give et klart svar inden i aften.

http://splatcup.goalsoccer.net

185Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 12 Sep 2011 - 14:02

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er helt fint Rune, det skal der selvfølgelig være plads til Smile

/J

186Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 13 Sep 2011 - 0:26

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Ras kommer på besøg imorgen med Jus, så jeg hører ham lige hvordan hans planer ser ud den 30/9. lader til at de umiddelbart er den dag der passer bedst ind i krammet på folk. vender tilbage når jeg har noget mere konkret der.

187Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 13 Sep 2011 - 10:18

Rune

Rune
Founder

Jeg kan godt d. 30. plus lidt ekstra dage.

http://splatcup.goalsoccer.net

188Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 14 Sep 2011 - 15:46

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt mine herrer!

der sættes sejl mod Kastor den 30/9!

men hvor skal vi spille? er der indtruffet forbuds tilstande i kolo der? jeg ville være mest fan af at spille i kolo, hvis det var muligt...

alternativt kan vi spille i Akavet efter Ras's skøn, men det skal jo cleares med Martin og Lundse.

189Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 14 Sep 2011 - 17:47

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Forbudsregimet indtræder først dagen efter i kolo. Der er derfor mulighed for at spille i kolonihaven.

Skal vi gøre det, skal du til gengæld tænke over at de gadgets du har med skal kunne læses i svagt lys, ellers ender det bare med at Janus bliver ked af det igen.

Anyways - jeg kan godt booke dagen i kolo og alle var glade.

Hvem sørger for mad og skrald denne gang, det var min fornemmelse at der var købt lidt for lidt skrald, specielt fordi vi endte med at æde alt Helges chokolade, som han jo egentlig ikke fik penge for.

Køllen over and out

ps. Der er referat på vej

190Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 14 Sep 2011 - 19:22

Rune

Rune
Founder

Helge har alt for meget penge og for mange chokolade. Det skal ædes!

PS: Jeg kan godt tage skrald med, hvis det behager herrerne.

http://splatcup.goalsoccer.net

191Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 15 Sep 2011 - 11:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

du snakker som du har forstand til! hehe

synes kolo ville være perfekt.

jeg har fri klokken 17.00 den pågældne dag, så jeg kan være i kolo omkring en halv time senere (give or take) på cykel.

jeg regner med igen at sove i kolo, hvorved det bliver muligt at få lidt øller eller rødvin etc. alt efter smagen på det indkøbende folk. vær opmærksomme på mængden der blev indtaget sidste gang, således at vi ikke render helt tør om aftenen.

hvem står for indkøb?

192Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 15 Sep 2011 - 15:29

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

OK nu er referatet landet og på ægte lærervis har jeg ikke formået at fatte mig i korthed. Jeg kan melde at jeg regner med at være i århus omkring kl 16. Hvis der er nogen der har tid til at købe mad tidligere vil jeg meget gerne være fri

/Krølle

193Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 15 Sep 2011 - 20:08

Rune

Rune
Founder

GODT REFERAT!

http://splatcup.goalsoccer.net

194Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 30 Sep 2011 - 10:01

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er der nogen med bil, der kan connecte med busser, så man kan komme hjem, eller skal man regne med at sove derude??

195Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 22 Nov 2011 - 14:37

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Er opstarten af endnu en GURPS-kampagne med Helge som GM et udtryk for at Arvandor er lagt lidt på is??

Ellers kunne det da være rart at få sat en mulig dato for næste spilgang, engang ude i fremtiden... Med alle de mulige aber-dabei's som nu skal tillægges den slags planlægning...

196Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 25 Nov 2011 - 12:02

princelarming

princelarming
Barbar Barber

/ignore ?

197Arvandor - næste spilgang - Page 8 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Fre 25 Nov 2011 - 13:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

woops!

sorry 'bout tha'... så slet ikke posten, bro.

Arvandor er lagt på is, pga examen, opgave-skrivning og baby. ja. vi kommer hen til marts førend vi kan spille igen.

der kunne eventuelt laves en doodle, men jeg skal først lige snakke med konen.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 8 af 8]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum