S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Arvandor - næste spilgang

+2
Helge
R-kølle
6 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down  Besked [Side 4 af 8]

76Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Mar 2011 - 18:54

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Som over-doodle-master vil jeg sige at jeg er meget imponeret over dit hurtige svar Rune, ikke mindst fordi du har skulle klikke så mange muligheder af Smile

77Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Mar 2011 - 19:00

Rune

Rune
Founder

Take it to the max!

Et re-post af påske-doodle

http://splatcup.goalsoccer.net

78Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Mar 2011 - 22:39

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

done casting votes!

79Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tirs 8 Mar 2011 - 23:06

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er lige lidt for smadret til at tage stilling til så mange dage lige nu,

Men lad mig formulere det sådan her:

Jeg kan alle dage! *


* Der tages forbehold for trykfejl, mystiske omstændigheder og trylleri

/J

80Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Mar 2011 - 16:07

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Drenge, drenge, drenge. Det utrolige er sket. Vi har alle svaret og der er flere dage hvor alle kan. Jeg stemmer for vi hurtigst muligt beslutter os for at spille lørdag d. 9 april. På det tidspunkt er der forhåbentlig åbnet for vandet i kolonihaven og så kan det være vi kan være der og spille til langt ud på natten uden at forstyrre nogen.

Hvad synes resten af rosset?

81Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Mar 2011 - 16:09

Rune

Rune
Founder

Jeg er klar. Synes dog også vi skal tage søndagen med hvis vi har så store problemer med at samle folk. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

82Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Mar 2011 - 17:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Så synes jeg klart vi skal mødes tidligt den lørdag, og så bare give los...

/J

83Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Mar 2011 - 22:37

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er til 5-kamp med mit arbejde fredag aften, så optimalt for mig (og dermed jer) ville være at starte lidt op af dagen, ved en 3 tiden fex. og så spille til at ikke kan mere...

84Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Ons 9 Mar 2011 - 22:53

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tjaa kl 15.00 er vel ok, hvis det slet ikke kan være tidligere..

Selvom jeg synes at 15.00 er lidt sent at begynde... inden man får begyndt, sat klar osv så er kl aften og der skal laves mad...og så fremdeles...

/J

85Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 0:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja, så er det måske sejere at spille søndag, og starte klokken 10... det er jeg måske mere klar på...

86Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 0:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tjaa Søndag har bare et anderledes flow.

Jeg synes det helt sikert ville være fedest at spille lørdag. Der får man muligheden for at spille når det er mørkt, og det er bare fedt for historien og flowet, især hvis detså også foregår ikolonien...

Men det er helt op til folk...

Du kan fysisk ikke være til stede før kl15.00 eller hvordan ?

87Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 2:02

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

fysisk kan jeg nok godt, men så er det med tømmermænd ftw...

88Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 10:11

Rune

Rune
Founder

Så intet 2-dages show?
I og med at d. 9. og 10. er de eneste dage i april, hvor vi alle kan, mener jeg det ville være bedst hvis vi kunne udnytte begge dage. Ellers går der satme lang tid imellem.

http://splatcup.goalsoccer.net

89Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 11:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

tror min familie stejler lidt på et to dages show.

1) vi kan enten spille lørdag fra ca. klokken 15 og til så sent som vi gider (jeg har nok lidt tømmermænd) eller

2) vi kan spille søndag fra klokken 10 til sidste bus eller cykel...



90Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 11:55

Rune

Rune
Founder

Ok, jeg er med på begge dage. Kan både se fordele og ulemper.

Kan vi finde en anden dag i april monstro? Eller skal vi bare accepterer at det er svært at samle folk i øjeblikket?

http://splatcup.goalsoccer.net

91Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 17:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er personligt mest til at spille søndag, men er åben for at vi plaglægger med en xtra spilgang i april, med "one down" så vi kun spiller med 4 spillere... så må vi finde en dag i fællesskab, spm giver mening for setting og feel... tænker at det kan være den kan kringles så Diessa besøger familie i Taramane eller lignende, eftersom Bimse kan ret lidt her i april...

92Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 18:01

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

når du siger april, mener du så marts?

Ellers mht april så er de dage jeg umiddelbart kan se den 12 og den 26. Hvad siger i andre til dem? Den 12 er jo ret kort tid efter sidste spilgang så jeg stemmer nok mest på den 26 så vi holder liv i det.

93Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 20:15

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

præcis min tanke...

jeg satser på den 10. og den 26. april!

94Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 20:46

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er noteret!

/J

95Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 21:39

Rune

Rune
Founder

D. 10. og 26. april er hermed afsat. Hvornår vil/kan folk fra d. 26? Jeg er klar fra ca. 14-tiden.
Regner med at vi tager den fra. kl. 10 d. 10. Det passer for godt til at lade være!

http://splatcup.goalsoccer.net

96Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Tors 10 Mar 2011 - 23:14

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

den 26. kan jeg fra klokken 17.30... med mindre jeg kan score noget afspadsering...

97Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 13 Mar 2011 - 20:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok drenge!

jeg har ændret mine planer lidt ifht påsken, hvilket betyder at der er en åbning den 17-19 april (søndag, mandag eller tirsdag) for banden til at spille lidt rolle.

jeg smider lige doodlen op her igen, med rettelser... umiddelbart ser det ud til at vi kan spille "one-down" en af de dage, men jeg åbner lige for at andre også kan ændre planer...

her er den altså: doodle-almighty



Sidst rettet af Helge Søn 13 Mar 2011 - 20:12, rettet 1 gang

98Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Søn 13 Mar 2011 - 20:06

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

og vi tager den fra klokken 10.10 den 10'ende, og invitere 4 extra spillere med og spiller hos den af os der bor i nr. 10, eller er der lukket for rolle! tongue

99Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Man 14 Mar 2011 - 16:47

Rune

Rune
Founder

Jeg bor i nr. 216, så det bliver ikke hos mig. Suspect

Men ellers lyder det fint med 17.-19. april. Jeg er klar på en dag

http://splatcup.goalsoccer.net

100Arvandor - næste spilgang - Page 4 Empty Sv: Arvandor - næste spilgang Lør 2 Apr 2011 - 21:36

Rune

Rune
Founder

Hvordan ser det ud for folk. Er vi stadig klar til d. 10?

Hvad med senere på måneden. Holder vi fast i d. 26?

Og hvad med d. 17-19 april? Jeg kan se på doodlen at d. 17. er der vi mangler færrest.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 4 af 8]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum