S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

HyggeCon og tanker derom

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1HyggeCon og tanker derom Empty HyggeCon og tanker derom Tors 11 Aug 2011 - 13:59

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Yo Cockfarts. Hvordan og hvorledes ser det ud med Deltagelse til HyggeCon?
Er de umodne Lego-limende drukkenmåse stadig velkommen til dette elitære arrangement?

Ville lige høre hvor mange der har planer om at deltage. Skal nemlig have planlagt noget ferie osv. hvis vi skal lege med dukker på Øksedød Efterskole.

2HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Fre 12 Aug 2011 - 9:51

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Heys, det er vist i uge 42, omkring 20-23 oktober tror jeg nok. umiddelbart er jeg hooked Smile ved dog ikke præcist om jeg kan endnu, da jeg har random eksamener. Men jeg finder ud af det.

3HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Søn 14 Aug 2011 - 21:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg regner berserkt med at komme, dog ved jeg ikke hvornår det bliver... jeg har bedt om fri fredag, torsdag og onsdag i den prioritering.

Helge

4HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Man 15 Aug 2011 - 16:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg vil ikke love noget endnu. Meget kommer an på, hvordan opstarten går herude. Men umiddelbart var det hyggeligt sidste år

5HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tirs 16 Aug 2011 - 18:30

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg kommer! - Jeg skal nok snakke med arrangørerne og sådan. Den her går ud til jer: SKAF BILER!

6HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Ons 17 Aug 2011 - 9:11

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

er planen som tidligere, at du står for showet Gakke?

skal der så spilles en tournering, eller lignende?

jeg har desuden en umiddelbar opfattelse af at der er gennerel opbakning af hyggecon showet, så jeg tror og håber, at de der kan, ikke ser sig for fine til at komme og skubbe dukker med banden!

satser derudover også på at se Ulf og Bjørn deroppe, samt Kristian L, der joinede Obnox, og mente at han nok kunne finde en måde at komme til Hygge på...

7HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Ons 17 Aug 2011 - 9:35

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg skal nok stå for showet. Det var lidt det jeg mente med at snakke med arrangørerne. Jeg skal dog også nok forestå planlægning af turnering og lignende. Regner med at vi kan spille 5 kampe all in all; 1 torsdag, 3 fredag og 1 lørdag.

I øvrigt tror jeg ikke du behøver at tage fri onsdag Helge. Det plejer i hvert fald først at starte torsdag.

8HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Ons 17 Aug 2011 - 11:23

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

nej nej, det er familiært... hvis jeg skal være væk torsdag, fredag og lørdag, tror jeg jeg gerne vil have en Valde dag inden, så jeg lige kan lege lidt med ham...

9HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Man 22 Aug 2011 - 12:54

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg har talt med Mads Havshøj og aftalt at vi spiller hammer på Hyggecon som vi plejer. Jeg er kontaktperson.

10HyggeCon og tanker derom Empty klar til krig Tors 15 Sep 2011 - 17:42

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Jeg har lige fået fri til hyggecon, så jeg er klar til krig.

Nogen der har gjort nogle tanker om hærenes størrelse, hørte lidt snak om hele 2000 point kan det virkelig passe?

11HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tors 15 Sep 2011 - 18:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

2k er det nye 1750!

tror det bliver tilfældet at der kommer til at være 2k slag i velten...

Yiir!

12HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tors 15 Sep 2011 - 21:59

Jeppe


Gnom Svinehyrde

så skal jeg låne dukker af dig... ellers ka jeg ikke stille 2k ordenlige drenge.

13HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Fre 16 Sep 2011 - 0:10

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

du låner bare.

jeg spiller med mine CSM's deroppe, så alle Kejserens Drenge er fit for fight!

bare skriv hvad du skal låne.

14HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Fre 16 Sep 2011 - 2:49

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Jeg koger lidt på en hær hen over de næste par dage og, så kommer der en liste med hvilke lejesoldater jeg får brug for, for at nå 2k

15HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Søn 18 Sep 2011 - 15:41

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Skrev lige kort med Ulf. Ham og hans brorskal køre et senarie og et oplæg, men de vil gerne være med til at spille, men regner ikke være med til tournering

16HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tirs 27 Sep 2011 - 7:41

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hey Guys!

nu er tilmeldingen til Hyggecon åben. linket er her: hyggecon

nu gir vi den max gaz!

17HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tirs 27 Sep 2011 - 17:27

Jeppe


Gnom Svinehyrde

Helge hvor mange sentineller har du og hvilken slags våben har de?

18HyggeCon og tanker derom Empty Sv: HyggeCon og tanker derom Tirs 27 Sep 2011 - 22:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

har ialt 5 neller:

2 med autocannon og hunter-killer
2 med multi-laser
1 heavy flamer

!

#

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum