S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Hammerweekend 16-18 september

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Hammerweekend 16-18 september Empty Hammerweekend 16-18 september Man 12 Sep 2011 - 13:36

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Halloooo drengene

Så går det løs der skal rykkes dukker og drikkes bitter, der skal laves mad og drikkes bajer. Det bliver hyggeligt, jeg kan mærke det.

Jeg tror nok jeg har fundet en løsning til at have to borde i lejligheden så der er god plads til at spille mindst 4 ad gangen. jeg har også aftalt med Anders at han vil tage noget terræn med så der er til bord 2.

Det i så skal huske er selvfølgelig alle jeres dukker så vi kan få en rigtig hyggelig weekend.

jeg forestiller mig at vi mødes omkring kl 17 fredag og spiller til en gang omkring kl 15 søndag. Vi kan se hvor meget vi er til om søndagen, der skal jo også ryddes lidt op og sådan.

Hvorom alting er kunne jeg godt tænke mig en tilkendegivelse af, hvem der har tænkt sig at kommer på fredag og vi skal også finde ud af hvem der har brug for indkvartering.

Med håb en en hurtig og overbevisende sejr til elverne
Christian

2Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Man 12 Sep 2011 - 14:30

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg tror jeg kommer i weekenden.

Men jeg ved ikke helt om jeg gider rykke med brikker, måske vil jeg egentlig bare gerne male og drikke.

/J

3Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Man 12 Sep 2011 - 15:49

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Vil godt, men kan ikke...

Jeg har desværre planer, men vil være med i ånden... (mao. jeg drikker mig fuld et andet sted i landet drunk )

Håber i får en fed weekend, med masser af slag, spark, druk og klatmalerier lol!

4Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Man 12 Sep 2011 - 16:20

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg regner stærkt med at droppe indenom lørdag omkring spisetid, og blive natten over.

vil gerne spille og drikke, men ikke male!

5Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Tirs 13 Sep 2011 - 11:22

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hej,

Efter at have snakket med Aslak idag kan jeg forstå at Yde ikke kan komme alligevel...

Hvad betyder det for vores arrangement ?
Har folk lyst til at lave noget lignende alligevel ?

Aslak og jeg er stadigvæk friske hvis det var.

/J

6Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Tirs 13 Sep 2011 - 11:41

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vil gerne vide asap hvis projektet udskydes eller aflyses, da jeg har takket nej til en anden invitation pga. hammer.

jeg er stadig klar lørdag aften (16/17- bullshit), men vil gerne vide hvis det ikke bliver til noget...

7Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Tirs 13 Sep 2011 - 12:38

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg har da egentlig også glædet mig lidt til det. Jeg har i hvert fald tænkt mig at holde huset åbent så kan folk jo afgøre om de kommer forbi eller ej. Indtil videre lyder det jo så som om vi har 4 spillere i hvert fald

8Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Ons 14 Sep 2011 - 12:39

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Jeg er blevet monster forkølet, men jeg håber da at jeg er frisk på fredag.

9Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Ons 14 Sep 2011 - 15:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hmm, så hvem kommer egentlig?

Janus, Krølle, Aslak og Anders? så mig som late arrival lørdag? hvad med Ras, Plus og Hef?

Kunne være der var flere ads, hvis det blev slået op som en glorious combo: Male-clubbing/hammer-dammer feature...

10Hammerweekend 16-18 september Empty Sv: Hammerweekend 16-18 september Fre 16 Sep 2011 - 17:34

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Husk nu at logge jeres kampe (eller noget!) og god vind i sejlene - Cake

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Hammerweekend

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum