S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

40k Kampagne

+4
rass
Rune
Helge
princelarming
8 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down  Besked [Side 7 af 7]

15140k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 22 Mar 2012 - 10:17

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Kære Kampagnedeltagere,

Jeg må erkende at jeg ikke har tiden (måske også lysten) til at male 40k figurer lige nu. Den tid jeg har til figurer vil jeg hellere bruge på mine kære Ogres.
Derfor har jeg efter nogle overvejelser valgt at trække mig fra kampagnen.

Jeg føler det er det bedste for både mig selv og kampagnen, der heldigvis ikke bliver mærket af mit exit da vi knapt er begyndt.

Måske jeg er med på ideen en anden gang.

Held og lykke med kampagnen.

Janus

15240k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 22 Mar 2012 - 15:35

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Øv, men fair nok... Vi finder nok ud af noget med resten af kampagnen...

15340k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 22 Mar 2012 - 22:07

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg tror vi gør det "quick and dirty", og simpelthen fjerner de denne felter Janus havde...

Det kan godt være at visse enhancements bliver lidt bedre, men pyt...

15440k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Man 26 Mar 2012 - 13:17

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hermed gjort... Kortet kan ses i tråden om kort, eller ved at følge linky i ditto...

Køllen og Bimse regner med at battle på torsdag... Det bliver raket!

Samtidig har jeg hørt at Gakke er kommet op på de aftalte 500 pts malede Dark Eldar - Gratz!

15540k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 29 Mar 2012 - 23:23

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hive fleet Bahmuhl tabte kampen mod de fæle eldar - en ondskabsfuld wraithlord vendte kampen...



Sidst rettet af princelarming Tors 12 Apr 2012 - 14:14, rettet 1 gang

15640k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 29 Mar 2012 - 23:40

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Uden at tage alt pusten fra recappet, som selvfølgelig nok skal komme kan jeg afsløre at han ene mand ordnede en trygon, tre zoanthopes, 5 gargyles og en gaunt.

15740k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tors 29 Mar 2012 - 23:50

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Og det var ikke kun i skydning eller nærkamp, men begge dele! Dagens helt i skysovs! God kamp, selvom det var ti sekunder i tabling...

15840k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Man 9 Apr 2012 - 23:08

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Kampagnens første runde er afsluttet, uden at Køllen fik trukket en sejr hjem Smile

Tyranids trak en Command Bastion fra Chaos, mens Eldar fik en sector fra 'Nidderne og en Power Station fra Dark Eldar...

15940k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Søn 15 Apr 2012 - 17:21

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

DE vandt over Chaos i det tilsyneladende første spil i anden season af kampagnen.

16040k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Man 16 Apr 2012 - 10:35

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Blev der taget billeder, og bliver der skrevet Battle rep. på et tidspunkt?

16140k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 18 Apr 2012 - 16:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Heya Kølle - hvis du smider billederne i photobucket i stedet for i Dropbox, så er koen frostsikret!

16240k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Ons 30 Maj 2012 - 14:43

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Jeg skrev rundt for et stykke tid siden, for at høre folks holdning til det lidt sløve tempo i afviklingen af vores kampagne... Der var (næsten) ingen svar...

Derfor har jeg taget den beslutning at den nuværende runde kører videre, indtil alle har været i kamp, mindst 1 gang.

Helge og Gax har spillet en kamp i indeværende runde - Køllen og undertegnede mangler - først derefter afvikles erobringer og den slags...

16340k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Søn 17 Jun 2012 - 9:59

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Kampen i fredags betyder at runden er færdig - vi skal have afviklet conquests snarest - Skype en af dagene???

Hvad med point eskalation? Har du planer om at male noget den næste måned, Gax??

16440k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 14 Aug 2012 - 13:13

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Sendt SMS

Vil høre om vi skal stoppe og evaluere, for eventuelt at genstarte kampagnen med nye regler, hære og deltagere??

Hvad siger folk?? (og ikke kun dem der er med i 2SoRIV (fed forkortelse i øvrigt...) men også dem der kunne tænkes at være med i en reboot??)

---

Helge siger ok til reboot...

16540k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 14 Aug 2012 - 13:56

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg må indrømme at jeg har sat elverne ret meget på hylden. Jeg skal nok have et slag med dem i 6. på et tidspunkt, men mange af de ting der gjorde bilerne rigtig dygtige er blevet mindre sjove.

Der skal i hvert fald gentænkes, hvordan man får lortet til at fungere.

Jeg tror godt jeg vil være med til en malet kampagne. Med krav om 500 eller 750 point malet til at starte med. I en sådan kampagne ville det være blodsenglene der stillede op.

16640k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 14 Aug 2012 - 14:03

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hvis Gax sadler om, og stiller Dødsvingen, så er det lidt fjollet at sætte en minimum-størrelse på kampene på mindre end 1000 points - du har mere end 1k, og det har både Helge og jeg også...

Men ok - tak for tilkendegivelsen - hvad siger du til at fjerne malekravet, så der kan komme flere spillere med?

16740k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 14 Aug 2012 - 15:23

princelarming

princelarming
Barbar Barber

En ting der i hvert fald lige skal gennemgås, er Command Bastions, der giver mulighed for at tilføje Universal Special Rules (USR's) til en unit...
USR's findes ikke længere, men er blevet erstattet af Special Rules (som ikke er Universal)... Blandt disse special Rules er perler såsom Deamon, Assault Vehicle, Haywire eller Ignores Cover... Jeg er ikke sikker på at vi vil lade folk vælge den slags ting til op til tre units i hver kamp - 16 Devilgaunts med haywire smadrer et Leman Russ Squadron i runden - mindst!!

Derudover snakkede vi også om at gøre det sådan at man enten skulle rulle 4+ for effekten af "Map Pieces" eller ikke rulle for nogen af dem - måske endda justere rullet efter kampens størrelse (5+ i <1000 points, 4+ i <2000 points og 3+ i >=2000 points for eksempel...)

16840k Kampagne - Page 7 Empty Sv: 40k Kampagne Tirs 14 Aug 2012 - 20:45

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er klar på at droppe malekravet og lade det være op til dem der spiller om de vil spille malet eller ej.

mht universal special rules kan en løsningsmodel være at henvende sig til den gamle liste og sige at man kan vælge mellem gengangere fra denne. Jeg ved ikke om det er helt hul i hovedet

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 7 af 7]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum