S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Påske Gathoria

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Påske Gathoria Empty Påske Gathoria Tors 29 Mar 2012 - 23:10

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Wup wup så er der old school gurps fantasy på mandag! Wink hvor er det vi spiller henne og hvornår møder vi Smile Ps. Jeg har talt med Carset og han er måske klar på at lave en appearance. Hvad siger folket?

2Påske Gathoria Empty Sv: Påske Gathoria Fre 30 Mar 2012 - 10:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg er klar på en gæst-appearance fra Cas any day! men regner med at det også betyder at Carset får SMS om spildage, så han kan se om han har tid, er i århus eller lignende, så det kan være gæst på en mere fast basis...

jeg satser på at vi spiller hos Mamme, og starter omkring klokken 12. Grunden til vi starter rimeligt tidligt er at vi 1) skal have lavet et recap fra sidst, 2) skal have kørt Ras ind, 3) skal have udredt nogle relations-tråde og 4) muligvis køre Carset ind også.

3Påske Gathoria Empty Sv: Påske Gathoria Søn 1 Apr 2012 - 11:48

Mary


Gnom Svinehyrde

og 5) vi kan også godt bare lide hinanden ;-)

Vi kan sagtens være her, ingen is på koen og jeg er game på at det bliver fra kl 12

4Påske Gathoria Empty Sv: Påske Gathoria Man 2 Apr 2012 - 2:48

Rune

Rune
Founder

Efter unødige sms'er til Helge har jeg fundet ud af at i har lavet en fee tråd herinde om præcis mine spørgsmål. Skide godt drengepigerne. Ses imorn.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum