S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Angels Encarmine - Maleprojekt

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Go down  Besked [Side 3 af 3]

51Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tors 8 Nov 2012 - 10:54

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Lyder som en snedig plan! Very Happy

52Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Fre 30 Nov 2012 - 17:16

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Her kommer billeder af 20 tacs
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Tacs-1

og her af 10 tacs
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Tacs-2

og af 10 tacs mere
Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Tacs-3

Så nu er der malet 20 tacs. Jeg tror efterhånden det er tid til at gøre status. Selvom det selvfølgelig ikke er så længe siden der var gruppebillede.

på HQ fronten er der nu malet:
1 librarian med bolter og økse
1 reclusiarch med combiplasma og terminator armour

Jeg har endnu ikke malet noget elite

Til gengæld har jeg malet følgende i troops
20 ass marines
20 tacs
10 deathcompany
og til dem hører følgende transports
2 Las/plas razor
2 rhinos - der kan modificeres til Las/plas razors
1 Landraider

Fast attack bliver kun til
2 Baal predators
1 Landspeeder

mens Heavy bliver til
2 (1/2) vindicator
1 dakkadread

---------------------------------

på malebordet står der lige nu
2x5 blandede mariner. Der skal laves en masse forskellige sergents da jeg er røvdårlig til at vælge, hvad jeg skal have med og der er et par flamerdrenge til mine ass. marines der skal have noget farve i kinderne.

---------------------------------
På ønskelisten/indkøbssedlen står følgende:
10 tacs
2 flyvere
evt. en razor.

53Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Søn 17 Feb 2013 - 14:08

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er længe siden der sidst er sket noget herinde, det er både arbejde, flytning og ETC der har gjort det ved mig. Men jeg kan da rapportere at jeg har fået malet de to flyvere, jeg ønskede mig så dem kommer der billeder af ved en given lejlighed.

Anyways vi var jo til ETC og som den eneste kom jeg hjem uden en sejr i rygsækken. Jeg giver kaptajnen skylden for de dårlige matchups, men måske kan det også forklares gennem mit valg af liste. Jeg havde brugt 200 point på et psychic defense der kun i 2 af 5 kampe overhovedet havde nogen indflydelse. De point kunne nok have været brugt vildere og så kunne min librarian måske endda have udrettet andet end blot at stå og vente på at kampen gik over.

Tilbage på tegnebrættet fordi vi skal slås med drengene fra ulvestemning og jeg derfor skal have en ny og forbedret liste med til at tørre smørrede grin af ansigter. Jeg har lavet et lille udkast, men jeg er ikke helt sikker i min sag. Listen er mere CC baseret end den tidligere, men indeholder stadig en del shooty elementer.

HQ
Reclusiarch

Troop
6 DC med 1 powerfist
2x10 tacs med flamer, raket og rhino
10 ass marines med 1 powerfist og las/plas razor
5 ass. marines med las/plas razor

Fast
2 baal predators

Heavy
2 stormravens - den ene med DC i den anden med 10 ass marines i.

Jeg kan ikke helt gennemskue om det er en god ide at gøre mine flyvere til leveringsmaskiner, men det er noget af det de kan og begge hold er udmærkede assaultunits.

Dog er det ikke helt som jeg vil have det. Allerhelst vil jeg mægtig gerne have den store hvide hval med igen, men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde point til den og til nok troops.

/køllen out

54Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 18 Feb 2013 - 18:15

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

aller ydmygst vil jeg påpege at du har bajlens bedste razorbacks - og de er briz!, så smid nogle flere af ind i listen. en rhino, der er fast er ikke så meget værd, som en razorback der er det, selvom de betaler det samme for at være det.

god ide med ravnene som delivery. de kan nemlig komme ind og droppe af i den tur de kommer ind, dvs at du slipper for at den blir pløkket i smadder inden den for afleveret, ligesom det er sket for raideren, jo...

55Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 19 Feb 2013 - 10:39

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det kan sagtens være jeg skal have nogle razors med, men de koster 40 point mere end Rhinoen, når det er las/plas razors. Derudover tjener Rhino'erne til at flytte mine troops og det er også værd at have med. Ellers skal jeg satse på nogle helt andre troops i hvert fald.

I forhold til at få flyverne til at aflevere inden de bliver skudt ned er der faktisk ikke så meget sjov i det. DC-drengene må alligevel ikke charge den tur de kommer fra reserves.

Men flyveren kan komme rigtig langt ind på bordet og kan i næste runde aflevere drengene lige der, hvor det gør nas. Det er i hvert fald tanken. Så kan Aslaks små lorte-kanoner fandme lære det Smile

Jeg tror måske at problemet er at der er for mange tacs og for få ass. marines med.

56Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 19 Feb 2013 - 12:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

enig!

den BA spiller jeg battlede imod til ETC kvallen havde en kæmpe flok, i razors. Tror sgu der var 6 hold på 5. i sig selv er de ikke så farlige, men de er ligeså grimme imod f.eks. dullens kanoner som DC er... og de razors er fanme syge i potten!

nåja, man kan ikke assaulte fra reserves... hehe!

57Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Ons 20 Feb 2013 - 23:27

princelarming

princelarming
Barbar Barber

ETC-folkene snakker på PF om at max'e ud på Las/Plas Razors til troops - dvs 6x5 Ass Margarines med Razors!

Dertil Me-Fist-Don og dual Ass-cannon Baal Predillions + en ravn og 2 whirlwinds - nok for at få lidt Anti-horde ind i hæren og tvinge modstanderen til at sprede sig ud og fylde hele deployment zonen, så Mr. Me-fist'er kommer i CC quick-quick...

Man burde også overveje Ass Terminators i Ravne - de tager ikke så meget skade af det, hvis fuglen fik influenza og faldt ned... og så sparker de Røv!

58Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Man 6 Maj 2013 - 15:41

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Med hjælp fra powerfist fandt jeg et jave-program til at lave hærlister med. Det er på tysk, hvilket må betyde at det er effektivt og at mine hære dermed bliver effektive. Det hedder OnlineCodex.de find det selv på nettet, hvis i mangler noget at lave hær med.

Det fine er at man får sin hær ud i et format der er lige til at sætte ind på diverse fora, i hvert fald, hvis man regner med at folk kan gætte sig til, hvad det tyske betyder.

1 HQ
Reclusiarch 130 Punkte
- - - > 130 Punkte

5 Standard
Todeskompanie
6 Todgeweihte 120 Pkt., 1 x Energiewaffe 15 Pkt.
+ Land Raider 250 Pkt., Multimelter 10 Pkt., Suchscheinwerfer 1 Pkt. -> 261 Pkt.
- - - > 396 Punkte

Sturmtrupp
5 Space Marines 90 Pkt., 4 x Kettenschwert kostenlos, 4 x Boltpistole kostenlos
+ Upgrade zum Sergeant 10 Pkt., 1 x Kettenschwert kostenlos, 1 x Boltpistole kostenlos -> 10 Pkt.
+ Razorback 20 Pkt., Suchscheinwerfer 1 Pkt., Laserkanone & synchronisierter Plasmawerfer 35 Pkt. -> 56 Pkt.
- - - > 156 Punkte

Sturmtrupp
5 Space Marines 90 Pkt., 4 x Kettenschwert kostenlos, 4 x Boltpistole kostenlos
+ Upgrade zum Sergeant 10 Pkt., 1 x Kettenschwert kostenlos, 1 x Boltpistole kostenlos -> 10 Pkt.
+ Razorback 20 Pkt., Suchscheinwerfer 1 Pkt., Laserkanone & synchronisierter Plasmawerfer 35 Pkt. -> 56 Pkt.
- - - > 156 Punkte

Sturmtrupp
5 Space Marines 90 Pkt., 4 x Kettenschwert kostenlos, 4 x Boltpistole kostenlos
+ Upgrade zum Sergeant 10 Pkt., 1 x Kettenschwert kostenlos, 1 x Boltpistole kostenlos -> 10 Pkt.
+ Razorback 20 Pkt., Suchscheinwerfer 1 Pkt., Laserkanone & synchronisierter Plasmawerfer 35 Pkt. -> 56 Pkt.
- - - > 156 Punkte

Sturmtrupp
5 Space Marines 90 Pkt., Sprungmodule kostenlos, 4 x Kettenschwert kostenlos, 4 x Boltpistole kostenlos
+ Upgrade zum Sergeant 10 Pkt., 1 x Kettenschwert kostenlos, 1 x Boltpistole kostenlos -> 10 Pkt.
- - - > 100 Punkte

2 Sturm
Baal-Predator 115 Punkte, Synchronisierte Sturmkanone kostenlos, Seitenkuppeln mit Schweren Boltern 30 Pkt.
- - - > 145 Punkte

Baal-Predator 115 Punkte, Synchronisierte Sturmkanone kostenlos, Seitenkuppeln mit Schweren Boltern 30 Pkt.
- - - > 145 Punkte

3 Unterstützung
Cybot 105 Punkte, Synchronisierte Maschinenkanone 5 Pkt., Synchronisierte Maschinenkanone 10 Pkt.
- - - > 120 Punkte

Stormraven-Landungsschiff 200 Punkte, Synchronisierter Multimelter kostenlos, Synchronisierte Sturmkanone kostenlos
- - - > 200 Punkte

Vindicator 145 Punkte, Suchscheinwerfer 1 Pkt.
- - - > 146 Punkte


Gesamtpunkte Blood Angels : 1850


Når I ser sådan er hær på tysk, bliver i så ikke lidt bange?

59Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 Empty Sv: Angels Encarmine - Maleprojekt Tirs 7 Maj 2013 - 9:24

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Angels Encarmine - Maleprojekt - Page 3 2012-05-10-wolfenstein_3d

Ach, mein leben!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 3 af 3]

Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Lignende emner

-

» The Angels Sanguine

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum