S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer

2 deltagere

Skal det være muligt at komme med tilbagemeldinger i tråden om det nye skin, også for de af os der ikke er moderatorer

Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_lcap50%Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_rcap 50% [ 1 ]
Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_lcap0%Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_rcap 0% [ 0 ]
Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_lcap0%Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_rcap 0% [ 0 ]
Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_lcap0%Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_rcap 0% [ 0 ]
Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_lcap50%Tilbagemelding på det nye skin for alle dem der ikke er moderatorer Vote_rcap 50% [ 1 ]
Totale stemmer : 2


Go down  Besked [Side 1 af 1]

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det jeg egentlig gerne vil sige er at problemet med billederne, der henvises til i den oprindelige tråd ikke er så stort, hvis bare vi sørger for at formatere billederne i 640*480 format inden vi lægger dem ind i forummet. Så kan de nemlig være der i bredden

Rune

Rune
Founder

Jeg er kommet helt i tvivl om det er global announcements som ikke kan benyttes af andre end moderatorerne, eller om det er alle tråde i nyheder.

Jeg har i hvert fald lavet en normal tråd i nyheder her

http://splatcup.goalsoccer.net

Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum