S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Dr. Hansens Wondercron Tonic

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Dr. Hansens Wondercron Tonic Empty Dr. Hansens Wondercron Tonic Tors 8 Nov 2012 - 18:11

Dr. Hansen

Dr. Hansen
Gnom Svinehyrde

HQ
Overlord(90) - Warscythe(10) - 100pts.
Destroyer Lord (125) - Mindshackle Scarabs(20), Sempiternal Weave(15) - 160pts.
Stormtek(25) - 25pts.
Stormtek(25) - 25pts.
Stormtek(25) - 25pts.
Stormtek(25) - 25pts.
Stormtek(25) - 25pts.

Troops
8 Warriors(104) - Ghost Ark(115) - 219pts.
7 Warriors(91) - Ghost Ark(115) - 206pts.
5 Warriors(65) - Night Scythe(100) - 165pts.
5 Warriors(65) - Night Scythe(100) - 165pts.
5 Warriors(65) - Night Scythe(100) - 165pts.
5 Warriors(65) - 65pts.

Fast Attack
6 Wraiths(210) - 210pts.

Heavy Support
Annihilation Barge(90) - 90pts.
Annihilation Barge(90) - 90pts.
Annihilation Barge(90) - 90pts.

Ialt: 1850pts.

Efter at have spillet mod Gaxen et par gange (uden at medregne hans dårlige forsøg på at stille en hær op) så begynder det at pine mig lidt at hæren har SÅ svært ved orkerne. Hvis jeg skal fungere som prey, så skal der sgu helst ikke være nogen hær, hvor jeg fra starten tænker "Jeg skal satme lægge mig i selen for at nå i mål" - så I må sgu godt begynde at komme med nogle ideer til forbedringer og måske forklare lidt hvad jeres tanker er omkring disse forbedringer.

Dullen mener stadig at hæren er god og han kan sagtens have ret, men jeg har endnu ikke oplevet et spil mod orkerne, hvor jeg IKKE begyndte med at tænke: "kæææft det blir' op ad bakke det her...!"

http://34millimeter.blogspot.dk/

2Dr. Hansens Wondercron Tonic Empty Sv: Dr. Hansens Wondercron Tonic Tors 8 Nov 2012 - 19:07

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det vigtigste er at finde ud af om din hær har et generelt problem mod gunlines...

Så kan det nemlig være du skal have gang i noget Night Fighting halløj...

3Dr. Hansens Wondercron Tonic Empty Sv: Dr. Hansens Wondercron Tonic Tors 8 Nov 2012 - 20:12

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Det der night fighting.... Det er altså ikke "all that". Hvis man har noget med en lygte på så kører det stort set alligevel. Det er i hvert fald sådan jeg oplever det når det er nat i tur 1.

4Dr. Hansens Wondercron Tonic Empty Sv: Dr. Hansens Wondercron Tonic Tors 8 Nov 2012 - 21:20

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Det ved jeg godt, men det er da stadigvæk en mulighed...

Hvis man kombinerer det med fokuseret ild mod de vehicles der har searchlight, så burde det da hjælpe lidt...

eller oss' så ved ja' et ik'!

Flere spil mod gunlines!!

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum