S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Skyldsmål

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Skyldsmål Empty Skyldsmål Man 23 Jun 2008 - 1:28

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Jeg tænkte vi kunne have en tråd her med kontooplysninger osv - det ville lette tilbagebetalingen lidt når den slags er nødvendigt. Vil dog lige understrege at jeg ikke selv er tilhænger af minutiøs budgetering og millimeterdemokrati, så planen er ikke at vi her skal føre regnskab med alt vi har ude at hænge.

Rune, jeg skylder dig for en pizza. Så hvis du skriver dit konto- og regnr her så skal jeg fluks overføre pengene som aftalt.

Cheers

Edited



Sidst rettet af johnni hansen Ons 9 Jul 2008 - 4:53, rettet 1 gang

2Skyldsmål Empty Sv: Skyldsmål Man 23 Jun 2008 - 19:12

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Kære JohnniDrengen.
Hvis jeg på et tidspunkt har fortalt dig at du skyldte mig fyrre-et-eller-andet, har jeg mis-informeret dig på det groveste. det er jeg som at det skylder dem hr. treogfyrre kroner og tredive øre.

Jeg kan hvis du ønsker uden problemer overføre det gældende beløb til din konto. Hvis det er du hellere vil betales i alkohol, bedes du venligst lige skrive det

John The Rosenberg Twisted Evil

3Skyldsmål Empty Sv: Skyldsmål Man 23 Jun 2008 - 20:44

McGregers


Halv-elver Bondemand

Vil lige gøre opmærksom på at det kan være ekstremt farligt at oplyse ens konto og reg nummer på et offenligt forum!!!

4Skyldsmål Empty Sv: Skyldsmål Ons 9 Jul 2008 - 4:55

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

@McG - Det er da også rigtigt... tak

@John - Alkohol!

5Skyldsmål Empty Sv: Skyldsmål Ons 8 Okt 2008 - 14:49

Anders


Gnom Svinehyrde

Hvorfor er det farligt egentlig?

Så vidt jeg ved kan man kun bruge kontonr + reg til at indbetale penge, men ikke hæve, hvorimod kortnr + kontrolcifre + udløbsdato ville være lidt dumt (selvom evt misbrug vel stadig dækkes af bankens forsikring?).

Kunne da være rart at få afklaret, hvis nogen ved det helt præcist (selvom jeg nok under alle omstændigheder ville være betænkelig ved at poste så meget som et cpr nr på nettet...).

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum