S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Rolle på Obnox 2013...

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Rolle på Obnox 2013... Empty Rolle på Obnox 2013... Søn 21 Apr 2013 - 17:46

Lundse


Gnom Svinehyrde

Yo. Jeg kører en session eller to's rolle - Jeg regner med at være på Obnox torsdag til lørdag. Det bliver World of Darkness, nutid, Detroit, de levende hjemsøger de døde. Vi spiller de levende, firmaet Orpheus.

Jeg har fire roller, og man behøver såmænd ikke melde sig på før dagen, men først til mølle og alt det der... Dog har jeg nogle spillere i gang med en parallel kampagne i Detroit allerede - de har førsteret (Aslak, Asbjørn, Janus, Mette, JJ).

Vi ses til tååst...

2Rolle på Obnox 2013... Empty Sv: Rolle på Obnox 2013... Søn 21 Apr 2013 - 23:09

Mikkel BV


Gnom Svinehyrde

men ikke noget mere nøjagtigt på tidspunktet? hvis jeg kan få nogle timers varsel (så jeg ikke er midt i et spil hammer) så er jeg klar

3Rolle på Obnox 2013... Empty Sv: Rolle på Obnox 2013... Man 22 Apr 2013 - 15:56

Rune

Rune
Founder

Jeg er også vældig klar. Jeg har intet andet planlagt. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

4Rolle på Obnox 2013... Empty Sv: Rolle på Obnox 2013... Man 22 Apr 2013 - 16:58

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Kommer fredag middag og er klar på at game der Smile

5Rolle på Obnox 2013... Empty Sv: Rolle på Obnox 2013... Tirs 23 Apr 2013 - 21:39

Kaalhoegen


Gnom Svinehyrde

Lundse skrev:Yo. Jeg kører en session eller to's rolle - Jeg regner med at være på Obnox torsdag til lørdag. Det bliver World of Darkness, nutid, Detroit, de levende hjemsøger de døde. Vi spiller de levende, firmaet Orpheus.

Jeg har fire roller, og man behøver såmænd ikke melde sig på før dagen, men først til mølle og alt det der... Dog har jeg nogle spillere i gang med en parallel kampagne i Detroit allerede - de har førsteret (Aslak, Asbjørn, Janus, Mette, JJ).

Vi ses til tååst...

Jeg er game!

/J

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum