S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Karakter idé

3 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 13 Jan 2014 - 21:43

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Et lag under hænder og støvler, er det ik sådan lidt meh ?

/J

27Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 13 Jan 2014 - 22:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jo, et lag under handskerne ville jeg klart rule ville give ham-fisted. det har han heldigvis ikke. synes det er fint med padding på fødderne, så længe det ikke er den store pakke. og hvis det var dagligdags sko var det selvfølgelig for meget, jo. tænker faktisk at laget på støvlerne er "i" ligesom på de der moderne vinterstøvler med filt-for...

28Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 13 Jan 2014 - 22:07

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ok,

/J

29Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Tirs 14 Jan 2014 - 22:13

Rune

Rune
Founder

Crazy! Smile

Fed rustning Helge. Jeg køber den!

http://splatcup.goalsoccer.net

30Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 21:07

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

smid lige arket op... så kan vi feed-back'e, jo!

31Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 22:48

Rune

Rune
Founder

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2596837/GURPS/Character%20Sheet%20%28program%29/Chars/Bran%20Col%20Morn.gcs

Jeg er ikke rigtig kommet videre med ham. Kan ikke helt finde ud af om han skal have 1 øje eller gå Berserk eller hvad han skal. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

32Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 22:50

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Et øje er et Fedt feel Smile
Beserk er meget farligt.

J

33Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:06

Rune

Rune
Founder

Yeah, kan også godt lide det med 1 øje. Problemet med det er bare at han bliver dårligere til alt det jeg gerne vil have at han er god til. Men det kan selvfølgelig også gøre ham endnu sejere, at han overvinder det tydelige handikap, kun at have et øje. :/

Berserk kan jeg godt lide, da det giver ham mere vildskab. Jeg vil gerne have et feel af utæmmet kraft. At han ikke kan tøjles, hverken af venner eller fjender, og at det er tydeligt at se, at det nok vil koste ham livet på et tidspunkt, men ikke før han har skabt sig et navn man sent vil glemme.
Det vil også gå fint i tråd med at han har mistet besindelsen fuldstændigt, da de blev ambushed af broderens folk. Han har kæmpet, mistet øjet og dræbt bunker af folk, for til sidst at blive slået omkuld af en slyngesten, eller måske af Gwenn, der så at alt var tabt, og det var den eneste måde at redde hans liv på.

Jeg har også taget Chronic Pain, men den skal måske laves om til noget andet. Tænker at One Eye er nok, når det handler om fysiske handicap? Eller hvad?

http://splatcup.goalsoccer.net

34Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:09

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes berserk er for sindssygt.
Det er for farligt og vildt.
Og kræver også lidt at der bæiver holdt hånden over dig af helge, eller at du dør.
Men det er min holdning Smile

J

35Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:15

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg synes godt han må have begge dele. Altså både Berserk og One eye. Berserk giver endnu en grund til at Gwenlann er blevet beordret af Kongen til at passe på ham... synes faktisk at begge dele passer fint til ham.

alternative fysiske handicaps:
du kan også give ham Ham fisted (left hand only, -60%; -5 DX) [4], hvis han har en knust hånd.
Missing Digits [-2 or -5]
Easily Recognizeable (Scarred)[-1]

36Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:19

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

har ikke tænkt mig at holde hånden over nogen her, hvis man tager berserk, så har man den.

til gengæld synes jeg at det kan fordre noget fint spil, fordi de andre i gruppen, vil passe mere på prinsen, sådan at han ikke kommer til skade, fordi de ved at han går berserk... og også at det bliver en komplex karakter med brister, der smitter af på de andres spil, og det er en positiv ting. tror dog at Hard to Kill vil være på sin plads, hvis du skal have den... 1-2 lvls.

37Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:29

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg synes i skal læse beserk reglerne (igen ?).
Jeg er med på konceptet., men er bad temper ik fint?

38Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Nu har jeg læst dem (reglerne for Berserk) igen, og fandt ingen overraskelser... hvad ledte vi efter, Janus? Detective 

jeg synes som sagt det er fint med dem, men jeg synes du skal have Hard to Kill, hvis du tager Berserk. det kan også være med til at promovere et rygte - nemlig at han er syg i skallen i kamp, der. som kan være en feature, en fordel eller en ulempe, alt efter hvordan du vil lave den, hvis du altså vil lave den...

39Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Man 20 Jan 2014 - 23:59

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Fornuft helge Smile uden held Smile i styrer det bare som i synes.
Men det er ikke til at stoppe ham for os andre

40Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Tirs 21 Jan 2014 - 0:05

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hvad mener du?

jeg er ikke helt med på hvor du er nu.. altså, i kan ikke stoppe ham fra at gå berserk, nej. men i kan smadre de fjender der kan angribe ham, passe på hans ryg, stille jer i vejen så de ikke kan nå ham etc. er det det du mener?

tænker lidt a la Nelson, som har en god, solid og dygtig fyr til at passe på ham, når han går amok... tror både det kan skabe godt spil og spændende kampe! jeg er fan!

41Karakter idé - Page 2 Empty Sv: Karakter idé Tirs 21 Jan 2014 - 0:07

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Tja dwt styrer i selv det der Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum