S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

GCS (Primært) og skade...

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1GCS (Primært) og skade... Empty GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 21:38

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Til dem der bruger GCS og selvfølgelig også til dem der ikke gør, men ved det: vi justere skaden, sådan at den tælles med samme progression som skade/ST tabellen side 16. det skal rettes manuelt.

Altså ingen 1d+5 eller 2d-3 skade på et weap. 1d+5 bliver til 2d+1 og 2d-3 bliver til 1d+1.

savvy?!?

2GCS (Primært) og skade... Empty Sv: GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 22:34

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det er vel som vi plejer?

J

3GCS (Primært) og skade... Empty Sv: GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 22:36

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ja, præcis!

sagen er bare at GCS ikke gør det, så det skal man gøre manuelt, men det er ikke sikkert de der bruger det er opmærksomme på det... hehe! jojo, ganske som vi plejer.

sad og kogte Prince Conns dumme, men stærke henchman (NPC), som endte med en mærkelig skade, så blev jeg opmærksom på det, og ville lige informere de andre, der også bruger systemet om det...

4GCS (Primært) og skade... Empty Sv: GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 22:39

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

GCS ?

5GCS (Primært) og skade... Empty Sv: GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 22:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Gurps Character Sheet...

det program jeg har lavet konerne i, og Rune og Krølle har lavet deres chars i... ret nemt og sejt!

6GCS (Primært) og skade... Empty Sv: GCS (Primært) og skade... Søn 2 Feb 2014 - 22:47

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Ja ok. Blev lige i tvivl med forkortelsen. Men ja, vi gør som vi plejer. Og laver alligevel min i hånden

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum