S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus i efterårs ferien Uge 42

5 deltagere

Gå til side : Forrige  1, 2

Go down  Besked [Side 2 af 2]

26Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 6 Okt 2008 - 22:04

McGregers


Halv-elver Bondemand

Har lige talt med Michael, og han kommer torsdag efter arbejde!

27Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 6 Okt 2008 - 22:09

Rune

Rune
Founder

Ok, satme ærgeligt at han ikke kan være med i flere dage. Det er ved at være lang tid siden han rigtig har været med.

http://splatcup.goalsoccer.net

28Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Lør 11 Okt 2008 - 18:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

God aften folkens!!

Så er det snart tid til den store udflugt til sommerhuset, hinsides den jyske højderyg!! Det bliver blæsevejr hele ugen og med minus 30 grader i knæhøjde. Husk derfor varmt tøj og lange underdrenge, og knæholderer ti lden bidske kulde.

Rugen og undertegnede tager afsted fra Århus C kl. 13.50 ca. og forventer en ankomst omkring 16.00 tiden. Såfremt BI ikke er nået frem endnu, så henter vi nøglen og tager over i huset.

Ved ankomst Søndag vil der ikke være forplejning fra "Dronningens hus", derfor har det store råd besluttet, at Søndag aften til aftensmad, vil der blive serveret Spaghetti med Kødsovs....."det hurtigt det nemt" er blevet mottoet for denne efterårsferie, så derfor denne ret. Er man ikke villig til at indtage dette pragtmåltid, da kan man få serveret varm "wiskas" med tun for den nette sum af 100 risdaler.

Der vil igen som ved tidligere ture blive lavet en madkasse ordning, så husk at have lidt guldmønt på hånden, så man kan spytte lidt i kassen. Såfremt man ikke kan deponerer 100 af de skinnende mønter vil der blivet taget hensyn deraf. Og ja det vil være i form af passende afstraffelse, så som stå i regnen 5 timer, mens man får belteslag over fingerne. Eller blive pisket med et hvidskestykke der har fået dyppet enden i en fritüre gryde, og så lidt groft salt på enden, så det gør ekstra ondt og laver åbne kødsår!

Det var alt for denne gang.

Mvh
Natan McGreger

29Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Man 20 Okt 2008 - 22:16

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej Folkens!

Tak for sidst! Det var sgu sjovt.

Ved ikke om folk lagde mærke til, at jeg lavede en masse på excell den sidste aften derude. Det var lidt omkring min bag of holding og andre sjove ting, som er meningen jeg vil lave noget alle kan bruge, siden de flese af os bruger computer frem for alm. papir efter hånden.

Dog er det sket det, at jeg har siddet og ryddet op i mine bøger her idag, og er desværre kommet til at slette alt ude fra sommerhuset, som jeg havde lavet på excell :O) Jeg har stadig noget af det på papir, men jeg har ikke alt det loot som vi fik på sidste aften hehe.....så med mindre BI kan huske hvad vi fandt, så er det altså ved mystiskvis blevet væk :O)

Mvh
Nathan McGregers

PS: Synes vi skal arbejde på en til tur inden for overkommelig tid, eller i bedste fald at mødes til en forlænget weekend eller noget i den stil :O)

30Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Tirs 21 Okt 2008 - 18:20

Rune

Rune
Founder

Hvis der kan arangeres en forlænget weekend, er jeg helt med på den. Det skal nok bare ikke være i sommerhuset så, da det tager en del tid for os at kome derud. Men hvor skal vi så være? Hvis vi kan finde ud af noget i god tid vil jeg gerne spørge min mor om hun ikke skal "noget" den gældene weekend Very Happy

Ærgeligt med vores loot Smile men vi bliver vel også bestjålet en gang imellem Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

31Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 - Page 2 Empty Sv: Sommerhus i efterårs ferien Uge 42 Fre 31 Okt 2008 - 22:59

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

McGregers skrev:en forlænget weekend eller noget i den stil :O)

Helt klart en forlænget weekend. Jeg har nu INGEN mulighed for at spille en uge fyldt med hverdage. Men kunne nok starte torsdag aften til mandag eftermiddag.

Jeg har lige bestået min assurandør prøve i IF forsikringsselskab. cheers
Så hvis nogle af jer har brug for, at få kigget jeres papire igennem, så ser jeg gerne på dem Wink

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 2 af 2]

Gå til side : Forrige  1, 2

Lignende emner

-

» Sommerhus Tur?

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum