S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Fremtiden med Tortan, Lumieer, Thargarthhh??, Barden og McGregers

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej folkens.

Først tak for turen til sommerhuset...det var jo som det altid er....dejligt og sjovt. Efter Michael og Thomas tog hjem spillede vi andre jo lidt videre.
Som jeg ser det lige nu, så er der en del veje vores chars/gruppe kan følge.
1: Vi følger Tortans planer om at finde kompasset til stenene og laver ritualet og hvad det nu medfører.
2: Vi gør det ikke, og får Prins Den som Konge, hvis vi kan gøre det. Dette betyder vi måske får de gamle guder tilbage, hvilket er godt for nogle og skidt for andre.
Så der er vel i princippet 2 hovedspørgsmål omkring fremtiden. Det kan vi vel finde ud af næste gang.
Så er der det andet vi talte om derude. Det var Fantasy Ground. Skal vi spille med gruppen over Fantasy Ground? Personligt så har jeg det sådan lidt, at det vil være synd at tage størrer ting over fantasy ground, og da vi står overfor meget store udfordringer, så synes jeg vi skal droppe det.

Så kom med jeres idéer og forslag.

ps: Rune har sommerferie og keder sig, så kom også med forslag til, hvilke "små" programmer han skal forsøge at lave, så nogle ting bliver lidt lettere

Rune

Rune
Founder

Den plan som Zarakos Lumiéer har (og som han også gerne fortæller til de andre i gruppen) er at denne verden er tæt på værdiløs for hans gud, tæt på. Det vil sige at der stadig er noget der kan reddes og hvis han kan få folket til at tro på de gamle guder igen så er det langt at foretrække frem for at smide hele verden til helvede. Men, hvis det ikke kan opnåes at få de gamle guder igen, så er han (og hans gud) lidt ligeglade med verden, udover at den skal til det "rigtige" helvede (dvs. der hvor hans gud opholder sig) og ikke der hvor Tortan er ved at forhandle nu.

Den plan med at slå sig sammen med prins Den led et nederlag da Zarakos opdagede hvor viljestærk prinsen er. Der skal en anden plan til....Prinsens barn skal kidnappes og gemmes. Når barnet er sikret skal prins Den udslettes og så vil vi have nøglen til emperiets magt!! Barnet skal holdes skjult (muligvis med en mægtig magisk beskyttelse (mind blank)) og oplæres i den gamle tro og vide at vi bestemmer alt! Muhuhahahaaaa!!!... Wooden horse

Zarakos har også fundet på en ond plan til hurtigt at få en uendelig stor hær af udøde. Han kaster skummel magi på de der Mohrgs som befinder sig i katakomberne og får dem under sin kontrol. Derefter sender han dem ud for at dræbe (alt de dræber raiser de igen som zombier, no limit). The dead inherit the earth! Mummy

http://splatcup.goalsoccer.net

Rasmus


Gnom Glædespige

God træd!

Synes det er en god ide at snakke lidt om ideerne og spillet herinde. Så er det også nede på skrift til næste gang vi spiller og skal prøve at genopfriske hvad der skete sidst. Men måske du lige skulle starte træden med at sige efter Tortan tog hjem, fik McGregers og Zarakos deres tvivl om de ville lade verden blive oversvømmet af dæmoner. Så de opsøgte Prins Den og fandt ham endeligt i Crown Mountains. Her forhandlet de sig til at få en plads ved hans beslutningsbord hvis de altså ville overdrage portal stenene til ham, ellers ville han gerne slut fred med dem og prøve at samarbejde på mindre plan.

Der udover blev der ikke fundet noget kompas i klosteret men derimod et hint om at det var gemt godt væk på et andet plan nemlig "Urværkets Nirvana ved navnet Mechanus". Asheld familiens historie på bog blev fundet i kælderen og der udover blev natur ånden slået ihjel.

Med et royalt segl givet af Prins Den (egentligt for at slut deres aftale sammen med McGregeres) blev brugt til at åbne indtil the Spire City. Derinde kom de 3 restende eventyrer i problemmer med det mekaniske forsvar og trak sig tilbage for at komme igen senere, men en vigtig konklusion kun drages...The Spire City er en slags lomme univers der egentligt er en del af planet Mechanus...


Det var hvad der skete. Så jo Jacob har ret det ser ud til gruppen står på et sted hvor der skal tages en stor beslutning.




Andre ting der er sket eller forgår på samme tid


-Prinsesse Anathanake samler en hær og forhandler nu også med dæmoner, men disse er fra "de ni helveder" og ikke dybet med de 666 lag hvor i har fundet jeres allieret. Hun har stadig ikke tilgivet jeres mord forsøg men jeres ven Inelex fungere som dobbelt spion i Lagos, hvor han egentligt er send ud for at finde jer og melde tilbage til sin herskinde.


-"Red Shroud" er i gang med at samle en hær på "den anden side". Broken Reach er et godt samlingspunkt for multiversets mange onde lejesvende. Måske må I (spillerne) hjælpe til for at få alt klart til indtagelsen.


-Gode kræfter er ved at samle sig omkring Prins Den. Både den lilla drage orden, nordens ild elementalister og en del metal drager er blevet spottet. Der udover har Fausto's kvindelige anden arving Miriam Fausto taget en del af "far's" tropper og sluttet sig til Prins Den.


-En barbar ved navn Uthmar har udnyttet kaoset efterladt af "Elemental Krigen" (jeres udryddelse af elemental tårnene) og taget magten i det nord-østlig Nikos.

-Efter et par besøg af McGregers, Zarakos og Rudolf hos Grev Drakemoor er han blevet mere venligt stemt overfor de unge "op-start-linge". Han ser nu lidt potential i dem. Det levende kranie af bedstefar Vladou taler også meget rosende om hans sønnesøn Tortan

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Før jeg kan udtale mig på Tortans vegne, så bliver jeg nødt til at vide hvor meget af det her han ved?

Vigtigst hvad der er sket efter jeg tog hjem.
Ved Tortan godt, at I har snakket med Prins Den? Ved han godt hvor kompasset er? Osv.
Eller sad han uvidne og lavede skumle planer, plukkede blomster, lavede en gryde ret eller hvad nu sådanne en mægtig magiker laver, når han ikke må vide det andet He he heh

Rune

Rune
Founder

Jeg tror da at Tortan ved det hele. Zarakos ved at alt bliver lettere hvis man har Tortan på sin side, så han underetter ham om mødet med Den og hvad vi fandt ud af mht. kompasset, og hvad vi fandt ud af med Spire City. Han vil prøve at overtale Tortan til at vente med hele det der helvedes-invadering osv. da vi ingen kontrol har med så mægtige væsner. Så er det lettere at holde styr på dødelige. Altså, alt hvad jeg skrev i min tidligere post har han fortalt til hele gruppen. Jeg tænker mig at han får speciel stor nydelse af at diskutere hvordan man skaber og kontrollerer store udøde hære med Tortan.

http://splatcup.goalsoccer.net

Rasmus


Gnom Glædespige

Ja Thomas det med kompasset fortalt de Tortan om på vej hjem fra klosteret i Ragmir's Skib. Det med mødet med Prins Den blev også gjort uden at skjule noget de snakket blandt andet med Baron Drakemoor om det foran kranieet af din bedstefar så...intet er super hemmeligt som jeg så det

Rune

Rune
Founder

Jeg regner også med at Tortan ville udspørge dem om hvad de fandt ud af og hvad de har lavet og Zarakos hader at få ringen for ørerne, så han taler sandt. Razz
Det håber jeg da også Tortan gør. Very Happy

http://splatcup.goalsoccer.net

Rune

Rune
Founder

En anden plan som Zarakos har (jeg tænker at jeg ligeså godt kan skrive det ned her så jeg kan huske det og Rasmus kan finde ud af om det er noget han vil brygge videre på) er at han vil, ved hjælp af et miracle, sende en drøm ud til alle tilbedere af Lokos (ved godt der næsten ikke er nogen) hvor de får en befaling om at komme til klostret vi fandt med den der naturånd. Drømmen skal måske nok også tilkalde alle der tilbeder Nikos. Nå, men jeg tænker at han ofrer et væsen (eller 13) af hver race som han ønsker drømmen skal nå ud til (virker det ikke tilpas ondt?).

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum