S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Runes of Magic

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Runes of Magic Empty Runes of Magic Man 17 Maj 2010 - 23:34

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

GRATIS? Propeller

Er der nogle der har erfaringer med det her spil?
Jeg faldt over det i eftermiddags og er begyndt at DL det. Det skulle være det bedste ”free” mmorpg. Hvad jeg har kunne finde ud af er at det minder en hel del om WOW… Men hvad minder efterhånden ikke om WOW?

Der er dog lige nogle ting som udskiller sig:
Duel Class system (F.eks. Hunter/Rogue eller Mage/Fighter)
Player houses (Det koster sikkert et eller andet ;-)
Guild castles (som kan raides af andre Guilds)
Siege fights (Whee)

https://www.youtube.com/watch?v=tblHlQiVeok Her ses det ”hele”

Jeg ved ikke om I andre kunne finde på at starte, men jeg kigger lige derind Detective

2Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Man 17 Maj 2010 - 23:44

Rune

Rune
Founder

Har Thomas mon fået internet? Very Happy

Nu er jeg måske ikke den der er bedst til at besvare et indlæg omkring MMORPG's (siden jeg ikke har spillet WoW) men jo, det ligner WoW pænt meget. Personlogt vil jeg hellere spille rollespil over Fantasy Grounds med Rasmus som DM! Very Happy Men hvis du føler for at spilde endnu en stor del at dit liv (ligesom med WoW), så bare gør det Wink

Jeg glæder mig til noget Dark Heresy i sommerhus, det er ihvertfald bedre end MMORPG's.

http://splatcup.goalsoccer.net

3Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 8:51

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ligner godt nok meget WoW. Men det ser da meget fedt ud. kan være jeg lige skal se på det også hehe Laughing
Tror dog at lige så snart der begynder at komme en masse folk ind og mere fokus etc, så begynder de at tage penge for det?

Mvh
McGregers

4Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 11:58

McGregers


Halv-elver Bondemand

Så har jeg hentet og installeret det :=) Det fylder jo pænt meget må man sige. næsten 7GB Download, men godt det ikke tog mere end 1 time og 30 min at hente hehe.
Hvad server spiller du på Thomas? Der er vidst nok 3 eller 4 engelske servers. 1 af dem er PVP og resten er PVE.

Mvh
McGregers

5Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 12:21

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Jeg faldt lige over det her, som måske kan løsne lidt op for skeptiske tanker ;-)
http://www.mmogamer.com/04/14/2009/review-runes-of-magic


Serverne gik i maintenance da jeg var færdig med at downloade de 6GB og installere updates, patches osv. ÆV! Any way nu er der næste 3½ timer før de åbner op igen. Og der sidder jeg klar ;-)

Jeg har tænkt mig at starte på serveren: Smacht PVP


Rune:
Den del jeg er helt vild med i MMORPG's er PVP delen, det er også sjovt med PVE… MEN PVP ROCKS! He he heh Og det er jeg ikke sikker på, at Fantasy Grounds er gearet til :-p

PLUS Det her kan jeg spille når jeg vil, og gå fra når jeg vil. Og det er et rimeligt vigtigt element eftersom at den lille gerne vil have opmærksomhed i tide og Utide ;-) He he heh

6Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 18:28

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hvad for en server af de der Smacht PVP vælger du? Det der channel 1, 2 eller 3?

Mvh
McGregers

7Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 20:22

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Jeg spiller på nr. 1 Men det giver vist det samme i sidste ende :-/

Jeg spiller pt. Elf Rogue. Med navnet: Mistform


Hvem er du?

8Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 22:28

Rune

Rune
Founder

Hmm, bliver næsten helt fanget af jeres boblende optimisme Very Happy Hvis bare jeg havde nok plads på min computer og ikke lavede eksamens opgave. study

http://splatcup.goalsoccer.net

9Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 18 Maj 2010 - 23:09

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg har ikke lige fået lavet en char endnu. Skole og sådan noget. Men jeg regner med at lave en imorgen. kommer højst sansynlig til at hedder "McGregers"

Mvh
McGregers

10Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 19 Maj 2010 - 12:02

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Nu har jeg spillet i 5-6 timer. Jeg er blevet 11 Rogue / 1 Warrior…
Det her spil ligger pt. på højde med WOW. Og det bliver bare bedre og bedre Very Happy
Man skal dog lige vende sig til nogle småting, det er jo ikke WOW. Men efter et par timer så virker også dette styresystem naturligt.

Ang. Det der med at det måske ville koste sener. Det tror jeg ikke. Man kan købe diamanter for rigtige penge. Disse diamanter kan du så købe alt muligt for i spillet, F.eks. Ekstra buffs, Mounts og måske nogle items. Der er dog også mulighed for at finde de der diamanter i spillet. De er dog nemmere og købe ;-)

11Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 26 Maj 2010 - 7:16

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Crap! Nu har Jackob overhalet mig med sin lvl 24 Scout / 20 Rogue Elf
Jeg er selv lvl 20 Warrior / 20 Rogue. Fighter
Vi kunne godt bruge en Healer eller Tank class bounce

Vi er altså stadig i de lave levels… Så kom nu de sidste! Det er ikke for sent Wink

Download fra: www.runesofmagic.com => Installer => SPIL (gratis)
Hvis vi er nok så er jeg sikker på, at en af os sætter en VT server op (så vi også kan tale sammen)

Ja det fylder alt i alt små 10GB Men hvem har ikke det? He he heh

12Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 26 Maj 2010 - 11:15

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Ja det er altså ikke fordi jeg ikke vil. Det er fordi jeg ikke tror det er en god ide at begynde på sådan noget igen.
Og hvis det er så sejt som i siger det er.... uha. den tid den tid.

Pt. Synes det var på tide at der kom et gratis mmorpg. cheers

Gg.




ses i sommerhus.

13Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Fre 28 Maj 2010 - 16:15

McGregers


Halv-elver Bondemand

Men hvis det var på tide at der kom et gratis MMORPG, hvorfor så ikke udnytte det John?

Mvh
McGregers

14Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 8 Jun 2010 - 17:44

McGregers


Halv-elver Bondemand

Nååå John og alle jer andre. Det er da vidst snart på tide at få hente og installeret det spil. Thomas og jeg er efterhånden ved at være level 35 i begge classes. Ja man kan være dual class i spillet. Ret fedt faktisk.

Mvh
McGregers

PS: Er der trådløsnet i sommerhuset? hehe lol!

15Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 9 Jun 2010 - 7:07

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Lvl 35 i begge clases?
Som i kan høre på Jackob har han læse ferie, og tid nok ;-)

Jeg er lvl 33/30 :-p Så tror der går en 15-20 timer før jeg rammer 35/35 :-)
Og for det ikke er nok, så begynder jeg på det der gather helvede ;-)

PS. Jackob begynd og fifle med mana stones. Det er mega fedt… Også på de ”lave” levels! Du kan VIRKELIG booste dine items/gear.

16Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 16 Jun 2010 - 13:20

Rasmus


Gnom Glædespige

Hehee Slap af der bliver nørdet igennem. Lyder skide hyggeligt.

For tiden har jeg gang i Civilization og Eve Online, så måske man snart skulle prøve noget andet end et browser spil. Hvis jeg ikke er blevet for langsom til den slags spil hvor man skal trykke på knapperne hele tiden Wink Det andet kan man jo efterlade og komme tilbage til uden der er sket en skid Very Happy

Havde egentligt lovet mig selv ikke at spille den slags spil før World of Darkness Online kom ud...bum bum bum

17Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Ons 16 Jun 2010 - 16:33

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Kum nu ind i kampen Rasmus.
Nu begynder du på ROM. Og du laver sådanne een tøse healer class, tak Teach

18Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tors 17 Jun 2010 - 11:10

Rasmus


Gnom Glædespige

Hmm ville faktisk heller være tank Fighter Har jeg aldrig prøvet, desuden brokket folk sig også over mig da jeg spillet Taurus Druid (Healer build) i WoW. Hele tiden "Euuvhvhe...du healer for tidligt..euuuuheagroagroagrohhahaa...du healer for sent nu..." osv.

Desuden skal John jo være healer, han er jo support class 4everFTW!!

trophy
(det er et team spirit trofæ til dig John)


Men tror først jeg får ordentligt tid til at spille det efter sommerhuset så I to kan jo passende give mig en introduktion til det der.


...og seriøst drenge når CCP & White Wolf får fingeren ud af og laver WoD Online, så skal i allesammen være med lige meget om I har 10 børn hver til den tid.

19Runes of Magic Empty Sv: Runes of Magic Tirs 29 Jun 2010 - 9:01

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

BOOM så blev man level 50/30 Very Happy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Runes som DM - Houserules

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum