S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Rolle med gutter og guttinder

5 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Rolle med gutter og guttinder Empty Rolle med gutter og guttinder Ons 11 Aug 2010 - 19:16

Rune

Rune
Founder

Vel tilbage fra Thy og en god omgang rolle! Tak for alletiders tur.

Så kommer spørgsmålet, hvornår kan folk spille rolle?

Jeg er klar stort set alle dage, med få undtagelser i weekenden.
Skal vi have gang i noget ugentligt igen?

Svar fra både 40k og BD udbedes Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

2Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 12 Aug 2010 - 8:21

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey Rune! selv takker!

Krølle og Ras tog hjem i søndags

jeg tog hjem i tirsdags

Majane tager vist nok hjem idag

Janus og Mette tager hjem på søndag


umiddelbart kan vi først spille derfra, dog kan jeg ikke den førstkomne tirsdag, men lad os se på onsdag den 25. til 40k

eventuel mulighed for BD er søndag den 22., med mulighed for familie-spisning i kolo til frokost, hvorefter kvindfolk og unger evakuere, så mørket kan tage sit indtog

Helge

3Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 12 Aug 2010 - 20:40

Rune

Rune
Founder

Ok, vidste ikke at Thy ikke engang var færdigt Smile

Onsdag d. 25 er jeg klar.
D. 22. er vi til fødselsdag...er nok først hjemme ved 17-tiden.

http://splatcup.goalsoccer.net

4Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 16 Aug 2010 - 11:40

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er også klar på den 25. men er i sommerhus den 22.

Kolo kan sagtens laves om til rolleplads efterhånden. Vi har fået lavet et par gode ting derude nu her.

I øvrigt inviteres der på kom og se min nye terrasse i kolonihaven i morgen tirsdag d. 17 august. Jeg regner med at være derude ved 10 tiden og folk kan bare komme dumpende derefter. Jeg regner med at jeg tager lidt pålæg med derud så man kan få en bid frokost hvis man kommer omkring kl 13, ellers er der kaffe og øl til de interesserede.

Adressen er Edwin Rahrsvej 63-67 i brabrand. Vi bor i have 63.

5Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 16 Aug 2010 - 12:29

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah krølle! ill be there sammen med Il Emperatus!

uhm, lader til BD den 22. er en død sild. finder en dag snarest hvor vi kan spille mellem den 21. og en måned frem, så vi kan få spillet igen inden Ras flytter til London...

vi andre kan seføli godt spille uden Ras, men han skal spilles ud ordentligt osv.

hvis der er nogle forslag så er i meget velkomne til at komme med dem.

desuden: twilight den 22. istedet for BD... indtil videre er vi Anders BC, Kristian plus og mig... vi spiller endten 4 eller 6 spillere... any takers meld da tilbage...

6Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 16 Aug 2010 - 13:38

Rune

Rune
Founder

Det er sgu ærgeligt at vi skal undvære Ras, han har satme været genial som Texan rich kid. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

7Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 16 Aug 2010 - 17:48

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

altså det er jo kun en begrænset periode... mens han skriver speciale... men tror godtnok også det kommer til at blive lidt uregelmæssigt i det næste stykke tid, kan jeg mærke... vi ser på det og finder ud af et eller andet:)

8Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 16 Aug 2010 - 18:01

Rune

Rune
Founder

Mht. Kollo imorgen, så lyder det strålende. Jeg ved ikke lige helt hvornår jeg får fri, men jeg giver lige besked hvis jeg kommer.

Mht. Rasmus, hvor lang tid ca. skal han være afsted?

Anyway, så håber jeg at vi kan få et eller andet bare en smule regelmæssigt igang. Jeg tror måske mine torsdage kommer til at gå med fodbold...perhaps. Det finder jeg lige ud af.

http://splatcup.goalsoccer.net

9Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 17 Aug 2010 - 22:09

Rune

Rune
Founder

Lige en opdatering fra mig.

Jeg regner på at begynde på noget fodbold hver torsdag (indtil eftårsferien hvorefter det bliver hver tirsdag).
Derudover skal jeg til at gå til dans med Kristina...hver tirsdag indtil efterårsferien hvor jeg ikke gider mere. (ingen sjove bemærkninger!!)

Så tirsdag og torsdag er no go for mig.

Det betyder også at jeg ikke kan spille BD d. 31. Sad

http://splatcup.goalsoccer.net

10Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 17 Aug 2010 - 23:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Hey Rune!

stadig game på rolle søndagen efter din fødselsdag?

over and out

11Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tors 19 Aug 2010 - 9:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

godt!

possitiv tilbagemelding over hele linien!

Krølle har indbudt til spil i hans krøllenihave... det betyder at mørket venter derude, på jer...

jeg vender tilbage med starttidspunkt, men regner med at jeg kan være der ved 4-5 tiden, så vi laver mad og derefter spiser og begiver os dybt ind i mørket, til maskerade-nytårsfest på Chateau d'Mulliere, så må vi jo se om der kommer nogle spændende gæster...

12Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Fre 20 Aug 2010 - 14:52

Rune

Rune
Founder

Dvs.

Onsdag d. 25.: 40k
Onsdag d. 1.: BD
Søndag d. 5.: BD

right?

Og når du snakker om 4-5 tiden så er det d. 1.? Er bare en smule forvirret. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

13Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Fre 20 Aug 2010 - 16:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

i read you!

onsdag den 25/8: 40k og vi starter til spisning... jeg er der nok omkring halv seks-seks...

onsdag den 1/9: BD og vi starter når Tine har fået fri fra sit nye arbejde og jeg har bevæget mig ud til krøllenihaven (regner med en 4-5 tiden)

søndag den 5/9: BD og vi starter når jeg har afleveret Valde til Tine (muligvis på banegården) og jeg har bevæget mig ud til krøllenihaven. satser på at det også bliver 4-5 tiden, men jeg vender tilbage så snart jeg ved noget konkret!

nu er der vist styr på sagerne...

14Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Søn 22 Aug 2010 - 21:08

Rune

Rune
Founder

Grundet at der ikke var nogen af jer der meldte sig til dans, er dans blevet aflyst. Jeg kan nu godt om tirsdage fremover. cheers

http://splatcup.goalsoccer.net

15Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Søn 22 Aug 2010 - 22:21

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Krølle har fundet ud af at han skal til at arbejde om onsdagen fra 17-19, derfor er onsdag i krøllenihaven en dårlig løsning. Jeg er ked af at jeg kommer med det nu, men jeg har ikke vidst det før

16Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Søn 22 Aug 2010 - 22:23

Rune

Rune
Founder

Skide ærgerligt. Men hvis i andre er med på det, kan det godt flyttes til tirsdag for min skyld.

http://splatcup.goalsoccer.net

17Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 23 Aug 2010 - 10:33

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg skal måske også arbejde om tirsdagen, men der ligger intet fast endnu. Jeg afventer stadig mail fra arbejdet om jeg kan få lokaler.

18Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Man 23 Aug 2010 - 12:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

@Rune: ok til danse-showet! men der er kommet nogle extra timer op på majanes skoleskema, så hun først for fri kl 20 om tirsdagen... så der er stadig no go på rolle der, i hvertfald med 40k gruppen...

@Krølle: er det til BD onsdag den 1/9? hvor skal du arbejde? (for at vi kan spille i nærheden, så du kan komme hurtigt) og satser vi på at vi godt kan, bare fra senere, eller skal vi aflyse eller hvem?

for mig er det cool, hvis vi andre starter, og krølle f.eks er på vinrundfart med Richard Michel i dagene mellem den 28., hvor vi stoppede og den 31. hvor der er maskebal for hvis man nu engang har connoiseur (wine) må man også trækkes med at skulle rundt og kigge på tønder.

hvordan er det for jer og hvem kan stille et hus til rådighed?

19Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 10:26

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Det er mest henvendt til onsdag d. 1/9, men det kan godt være jeg kommer for sent i morgen også. Igen jeg er ked af det, men jeg er sgu nødt til at få nogen timer på kontoen.

20Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 10:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

hehe krølle! du svarede ikke på spørgsmålene:)

hvor arbejder du?

ret vigtigt:)

21Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 13:00

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Arbejder stadig i Egå. Men det tager ikke mega lang tid at cykle ind til byen. Hvis jeg skal pege på et godt sted at spille bliver det helt sikker Hedeborg, det ligger lige på vejen hjem fra Egå nemlig.

Jeg kan være der senest kl 20.30.

22Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 14:59

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

snakker vi nu om 40k imorgen eller om næste onsdags BD? eller begge to? altså det der klokken 20.30 show...

der er stadig ingen problemer med søndag for nogen, vel? (altså udover at Rune nok har tømmermænd efter sin forhåbentlig super fødselsdagsfest!)

23Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 15:06

Rune

Rune
Founder

Der er forhåbentligt andre end mig der har tømmermænd den søndag.. drunk Ras har meldt sig indtil videre Cowboy . Men jeg er klar til at rolle mig igennem tømmermænd

http://splatcup.goalsoccer.net

24Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 16:44

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah! jeg er altså ærgelig over ikke at kunne komme, men du holder forhåbentlig flere fødselsdage... Cake

så må jeg jo bare tage revenge der der...

i forhold til rollespil, både 40k og BD:

40k: imorgen onsdag spiller vi fra omkring klokken halv seks (krølle kommer først halv otte) men vi andre spiser osv, og starter så småt, så må han få i skrutten når han kommer og så er vi videre.... desuden må vi finde en dag hvor vi kan rolle fremover (umiddelbart kan jeg ikke mandage, Majane ikke tirsdage, Krølle ikke onsdage og var der ikke et eller andet med tordagene)

BD: rollespil onsdag i næste uge den 1/9 ER RYKKET TIL TIRSDAG DEN 31/8! det er igen pga. Krølles jobbing... vi skal have fundet ud af hvor vi spiller... (kan vi evt være i kolo, selvom du først kommer lige til øllet, Krølle?) ellers modtages forslag eller tilbud om herskabsvillaer eller kældre med kysmund! vi spiller stadig søndag den 5/9 i kolo som planlagt.

Helge

25Rolle med gutter og guttinder Empty Sv: Rolle med gutter og guttinder Tirs 24 Aug 2010 - 17:10

Rune

Rune
Founder

Jeg spiller fo'bold om torsdagen. Men det rykkes til tirsdag efter efterårsferien.

http://splatcup.goalsoccer.net

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

» jule-rolle i december

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum