S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Spilledage

4 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Spilledage Empty Spilledage Tors 9 Sep 2010 - 12:57

Rune

Rune
Founder

Hvor og Hvornår skal vi spille?

http://splatcup.goalsoccer.net

2Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 9 Sep 2010 - 13:40

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

fra den 21/9 skal jeg til at arbejde til kl 19 både tirsdag og onsdag. Det betyder at det passer mig bedst ikke at spille disse dage. Det næste par weekender er også ret skidt. Jeg skal have styr på kolonihaven inden der bliver lukket for vandet så de er sat af til det.

Det jeg prøver at sige er at det passer mig bedst hvis vi spiller mandag eller torsdag. i hvert fald indtil vi når oktober. Der er jeg nok med på weekendsrolle igen.

3Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 9 Sep 2010 - 14:36

Rune

Rune
Founder

Ouch, den var værre. Mandag havde jeg lidt håbet på nørd-fodbold og torsdag er sat af til fodbold. Men hvis jeg skal vælge, så må jeg sige mandag som rolledag. Smile
Ellers kunne vi måske også hjælpe til en weekenddag i kolo og så starte på rolle ved 16-tiden når vi har gravet hele haven op og væltet alle træer?

http://splatcup.goalsoccer.net

4Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 9 Sep 2010 - 15:53

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Der skal godt nok graves have, men der skal ikke væltes nogen træer. Hele huset skal til gengæld males, men der tror jeg nok vi har fundet nogen ofre til at hjælpe. Der skal også plantes nogen træer og sættes lister på udvendigt. Men det store projekt er at gøre klart indvendigt sådan at der ikke er mug ud over det hele næste gang vi kommer. og eftersom at gøre klar indvendigt til vinteren gør det svært for os at more os derude bagefter tror jeg vi skal finde på en tirsdag eller onsdag og så kommer rudolph bare lidt for sent.

5Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 9 Sep 2010 - 15:58

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok!

jeg arbejder hver eneste mandag fra 13.30 til 20.30 og hver anden torsdag 12-20... den anden torsdag lukker Tine i bhv, så jeg kan ikke spille mandag og torsdag...

mit udspil den 15/9 er umiddelbart den eneste gang der er game on i den nærmeste fremtid, fordi vi i vores lille familie skal have et øjeblik til at finde os til rette i den nye kontekst med vugger og nyt job osv...

lad os se hvad der sker og så om vi kan få nogle ender til at mødes

6Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 12:46

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

vi arbejder nu på at spille rolle den 24/9 som er en fredag.

det er umiddelbart sidste mulighed i et stykke tid, eftersom Raz smutter til London om tirsdagen derefter.

umiddelbart kan:
Krølle
Helge
Rune
Ras<-- tilføjet

meld lige tilbage så snart i kan om det dur så jeg kan verificere med familien

regner med at vi kan spille til klokken bæ eller deromkring, eftersom jeg først skal være dad kl 12 næste dag...

7Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 14:18

Rune

Rune
Founder

I know I can
Skal vi sige fra kl. 16? celebrate

http://splatcup.goalsoccer.net

8Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 14:22

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

kan prøve at afspadsere lidt måske, men lad os kigge på det når vi nærmer os.... bare vi har datoen sat i sten!

9Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 14:28

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg kan sikkert også godt den dag..

/J

10Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 16:53

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

har lige akkurat arrangeret afspadsering fra kl 16, så jeg kan være hvor som helst kl 16.30.... er godt nok kaldt på job igen kl 10 lørdag, men det er snoezel, så jeg skal mest chille., så der er stadig go på en all nighter!

11Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 17:24

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Er det kolo så måske ?

Så forstyrer vi ingen...

/J

12Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 22:18

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg er lige nødt til at ligge lidt låg på hvor vildt det skal være. Jeg skal til min mors fødselsdag dagen efter så derfor skal jeg være nogenlunde frisk. Men det kan godt være i Kolo, det bliver nok bare en anelse koldt, vi kan selvfølgelig se om vi kan få gang i gasovnen.

13Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 15 Sep 2010 - 22:54

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg skal også op på arbejde, men vi kan sikkert godt holde den kørende til klokken 1-2 stykker eller noget, krølle?

lyder godt med Kolo vampire werewolf Cowboy Detective Ugga pirate så fik jeg også lige alting sat på med smilies:)

14Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 16 Sep 2010 - 10:32

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Hvis vi skal lave det her, og mødes halv fem osv. Så begynder det et ligne start tidspunktet for vores generelle spil.
Det er der for så vidt ikke noget galt med. Det jeg vil synes var trælst var vist vi død og pine skulle stoppe kl 01.00 eller sådan..
Det vil gøre at vi kun får ca +1 time i forhold til normalen..

Der er selvfølgelig forskel i hvor meget søvn folk er nød til at have for at fungere, jeg i mit tilfælde behøver ikke vildt meget.. men det er så mig, og ikke ensbetydende med at alle har det sådan.

Hvis folk skal op og lave noget kl 10 eller 12 eller sådan behøver vi jo ikke spille til kl 04.00, men mon ikke vi kan trække den til lidt længere end 01.00 ? Om ik for spille tid, så for at bare lege som om vi stadigvæk kan spille rolle som i de gamle dage ?

/J

15Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 16 Sep 2010 - 12:12

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg behøver ikke stoppe kl 1-2 nødvendigvist, men mine matematiske evner siger +2 timer i forhold til normal spil-dag, hvor vi starter klokken 18 og slutter kl 24... (groft set) hvis vi spiller i kolo kan jeg være der halv fem og skal først kører klokken 9.30 næste morgen (for jeg regner bestemt med at sove der. det betyder i mit hoved at jeg skal have en 5-6 timer og det er klokken 3-4, så det er umiddelbart min spille-ramme <--(halv nasty word, hvis man forestiller sig en gokker, spændt ud på en træramme...) klokken 16.30 - 3.30 = omkring 10 timers spil...

16Spilledage Empty Sv: Spilledage Tors 16 Sep 2010 - 12:16

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Det der Spille-ramme billede kunne jeg godt ha været foruden Smile

Jeg vil nu se før end jeg tror det, at vi for en gangs skyld kan begynde når vi kommer Smile Min erfaring siger mig at det næsten er det samme at mødes kl 16.30 som kl 18.00, i forhold til hvornår vi begynder alligevel Smile

Men fedt der kan spilles lidt længere Smile

Det bliver godt

/J

17Spilledage Empty Sv: Spilledage Lør 25 Sep 2010 - 16:14

Rune

Rune
Founder

Tak for igår, det var satme en god omgang. Masser af snak, intriger og planlægning stækt efterfulgt af intens action! yeah Smile

Mere af det, tak. Razz

http://splatcup.goalsoccer.net

18Spilledage Empty Sv: Spilledage Søn 10 Jul 2011 - 14:51

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

doodle omkring BD i uge 30 findes her:
BD-doodle

i har også fået den på mail.

19Spilledage Empty Sv: Spilledage Søn 10 Jul 2011 - 15:34

Rune

Rune
Founder

var der måske noget d. 10. august?

http://splatcup.goalsoccer.net

20Spilledage Empty Sv: Spilledage Søn 10 Jul 2011 - 17:04

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

yeah vi satser på at spille BD umiddelbart før eller i den sidste thy weekend (10-14 august) med dem der kan/kommer/er der på det tidspunkt.

21Spilledage Empty Sv: Spilledage Lør 16 Jul 2011 - 14:43

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

ok! Rass kan ikke i uge 30, og sandsynligvis hellerikke i thy.

vi spiller som planlagt i Krøllenien enten tirsdag eller onsdag i uge 30, uden Rass og Rune. men muligvis med et par ads.

22Spilledage Empty Sv: Spilledage Søn 17 Jul 2011 - 11:56

Janushedemann

Janushedemann
Halv-elver Diplomat

Jeg er ikke helt 100 på de dage, men det kan muligvis godt lade sig gøre.

Nu du sidder og planlægger rolle, så skal vi inden få dage have lagt datoer fast for Arvandor, såfremt folk stadigvæk gider at spille.

/J

23Spilledage Empty Sv: Spilledage Ons 7 Dec 2011 - 17:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

mine herrer!

hvad siger i til et smut ind i julemørket tirsdag den 27. december, fra omkring kl 17.30?

her findes en Doodle, hvor i kan tilkendegive jeres deltalse eller mangel på samme...

Jule-Mørke Hilsner, Helge.

24Spilledage Empty Sv: Spilledage Man 12 Dec 2011 - 21:20

Rune

Rune
Founder

Ærgerligt at vi ikke får os en god gang jule-darkness.

Jeg har forresten ønsket mig (og fået) nogle af de der plast-figurer man kan få til Arkham Horror. Dvs. jeg har 20'er /30'er figurer, som helt sikker kan bruges til BD. Wuhuuu!

http://splatcup.goalsoccer.net

25Spilledage Empty Sv: Spilledage Tirs 13 Dec 2011 - 9:33

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

wee!

alternativt kan vi spille BD den 27., med dig og Krølle som main-characters og majane og en anden gæst... hvis det var noget?

så kan vi holde fast i at lave opstart i sommerhuset den 13.

ellers kunne vi finde en dag i det nye år, hvor der måske var 3 spillere der kunne samtidig?

hvad siger i?

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum