S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Sommerhus

4 deltagere

Gå til side : 1, 2  Næste

Go down  Besked [Side 1 af 2]

1Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Søn 25 Maj 2008 - 18:36

Rune

Rune
Founder

Vi er nogle stykker der tager i sommerhus hvert år i ca. en uge hvor vi spiller D&D eller Vampire.
Jeg tænkte at hvis vi havde en tråd herinde ville det være lettere at aftale hvordan det skal foregå osv.

Ja....Jeg kunne jo starte med at høre hvordan folk har tænkt sig at komme derover?

Jeg kommer hjem fra Canada dagen før, så jeg har ikke rigtig planlagt noget. Er der nogen af jer der kan låne bil eller andet?

http://splatcup.goalsoccer.net

2Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Lør 31 Maj 2008 - 12:04

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg regner med at løbe!!!

3Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Lør 31 Maj 2008 - 12:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Hej folkens..

Så er jeg blevet tvunget af "the Evil Master" rugen om at være med på det her forum. Den stod på evige pinsler i the seven pitts of evil!!!
Nå men none the less, jeg overlevede sgu lortet. Der er gået noget tid siden jeg skrev en fælles mail rundt til folk omkring sommerhus og hvornår vi skulle afsted. Her kommer mailen lige igen, så vil gerne bede folk om at lige lægge et svar i her på forummet!

"Det er blevet besluttet af de højere magter (BI), at vi satser på sommerhus i UGE 30. Da Birthe (BI`s mor) gerne vil låne os huset. Birthe vil ikke selv være tilstede mens vi er der, hvilket giver os plads, larme, chaos-lys samt andre lukrative fordele.

Følgende personer kan i UGE 30:
Michael K: Hele ugen...ungen kan passe sig selv har han udtalt!!!
Rune J: Tirsdag til søndag og ind i uge 31 kan han sgu også!! ren luksus.
BI: Hele ugen. Tager ud 4 dage før os og forbereder alt!!
Jacob: Mandag til fredag...skal være hjemme om lørdag, da hunden skal luftes!
John: Intet er sikkert med den omvandrende nomade!!
Thomas: Skal først lige finde nogle at banke i hovedet med sin kølle!!

Godt så....næste punkt på dagsordenen er at folk skal finde ud af hvornår de kan i UGE 30. DVS JOHN OG THOMAS. Regner med Michael, at du godt kan hele ugen?.
Skal vi tage afsted i weekenden i uge 29, altså Lørdag d. 19 juli el. søndag d. 20 juli. Folk må lige give en melding hvad de synes.

Mvh
Det store råd!!!

Mvh
Nathan McGregers

4Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Lør 31 Maj 2008 - 12:15

Rune

Rune
Founder

Så vidt som jeg ved tager vi afsted mandag og smutter lørdag....ik?

Jeg har hørt fra John om han kan eller ej, men det er næsten federe hvis han selv skriver....(kom nu john!)

http://splatcup.goalsoccer.net

5Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Tors 12 Jun 2008 - 16:25

McGregers


Halv-elver Bondemand

Til den store forsamling som læser herinde.

Der kommer lige en lille opdate på sommerhus.

Valget faldt på UGE 30. Det bliver fra mandag d. 21 juli til lørdag d. 26 juli.

Rune kommer først tirsdag.
Regner med at John, Rasmus, Thomas, Michael og Jacob er der fra om mandagen.
Jacob smutter hjem fredag, da han skal til bryllup om lørdagen.

ang. transport. Det er uvidst endnu hvordan folk kommer frem og tilbage, men der kommer en opdate snarest.

En lille opdate på John og Thomas: John har sagt han melder sig syg fra arbejde i uge 30, så vi regner stærkt med dig John?. Thomas har fri med 95 % sikkerhed, så vi skal bare lige have fat i de sidste 5 % så kører vi!

Ellers hvis der er noget der mangler, så skriv herinde eller kontakt en af de overordnede!

Mvh
Nathan McGregers

6Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Ons 18 Jun 2008 - 0:11

Rasmus


Gnom Glædespige

Hey drenge. Ja altså vi har hele ugen, jeg regner med at komme ugen før for at ligge på stranden og slappe af. Hvornår I kommer og går er optil jer selv.

Ved ikke hvilket spil vi skal game, men jeg har tænkt mig at skrive lidt vampire ideer ned og læse på D&D reglerne. Synes det gik mere "smooth" med D&D sidst da det passer bedre til folks "power play" og er lettere når vi ikke er så meget inde i karakterne som hvos vi gamet mere ofte. Anyways er klar på vampire også bare vi har det sjovt.

Jacob har snakket om han meget gerne vil spille de gamle karakter fra Lagos, bedre kendt som "den onde gruppe". Kunne være okay hvis folk bare har fået deres figurer oversat okay fra 2nd og ikke brokker deres røv i lasser. Jeg ved ikke om jeg kan gi ordentligt udfordring til en high-level gruppe i 3rd edition. Altså har ikke gamet det nok til at kende alle feats, spells og monstre som jeg kunne med 2nd, men skal nok sende en tarrasque uden skatte hvis det er hvad jeres liv mangler.

Vedrørende hvad jeg tager med, så er de fleste bøger allerede ude hos min mor. Tager min Nintendo Wii med da Annebeth også gerne vil prøve den ugen efter. Ved ikke om der er noget mere konkrete vi mangler??? Men skriv hvis det er, kan sikkert få det i Faraos Cigar.

En sidste note. Min fætter Oscar er lidt nysgerig for vores gaming, da han selv spiller og er i sommerhuset den uge. Kan nok ikke undgåes at han kommer forbi, håber ikke det bliver en hindring for spillet ellers må han vel få en rolle som Thomas henchman eller noget i den stil.


jocolor

7Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Ons 18 Jun 2008 - 10:08

McGregers


Halv-elver Bondemand

Det lyder super fint BI.

Jeg kan godt komme et par dage før med alle bøgerne til 3.5 edition. Har dem liggende på computer godt nok, men det er vel bedre end ingen ting.

Ang. hvad vi skal spille. Jow det kunne være fedt at game med Lagos gruppen, men ellers synes je bare vi skal game med dem vi spillede med sidst. Orker næsten ikke at starte nye chars op hele tiden. Vil gerne prøve lidt højere level end 9. Nu har du jo én hel uge inden de flese af os komme, så du burde være 100% inde i alle reglerne, så du kan trumfe igennem over for rugen :O).

Hvis der er specifikke bøger vi mangler, så skriv jeg finder dem hurtigt :O)

Mvh
Nathan McGregers

8Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Ons 18 Jun 2008 - 13:37

Rune

Rune
Founder

Hov hov Jacob, ikke drille. Det er en hård og lang proces jeg skal igennem for at komme ud af min "Rules Lawyer"-fase. Jeg forsøger at trappe ned, ok Smile

Jeg er også fint med på at spille D&D hvis folk har lyst til det. Men jeg har nu altid syntes mest om vampire, specielt hvis Rasmus har tid til at planlægge en historie.

Jeg kunne egentlig også godt tænke mig at spille i modern times igen snart. Det er jo 100 år siden vi har prøvet det.

I det hele taget tror jeg at jeg savner det med at vi var inde på skift. Det gav en helt anden stemning i spillet. Og vi har jo masser af underholdning til dem der ikke er inde i form af Wii og Blood Bowl.

Men hvis vi kan finde ud af hvad vi vil spille før vi tager afsted, så kan jeg nemmere have bøgerne med (der er intet som 10 kg. bøger til at fylde ens taske) Smile og hvem ved, måske en figur eller to!

http://splatcup.goalsoccer.net

9Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Tors 19 Jun 2008 - 11:47

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ang bøger rugen, så har BI og jeg begge laptop med. Jeg har bøger til D&D 3.5 der i alt fylder 4GB. Ved godt det kan være lidt anderledes at læse regler på en skærm end at have en bog man kan slå op i, dog vejer mine bøger ikke mere end œKG, modsat 40KG som alle bøgerne ville veje, samt mine bøger fysisk ikke flyder mere end en æske toffifee.

Jeg har kun bøger til D&D, men jeg kan meget hurtigt finde alle bøgerne til Vampire, hvis det er nødvendigt. Skal bare vide hvilke jeg skal hente, så er det intet problem. Så kan vi jo bare selv lige have de vigtigste bøger med, og så bruge laptop som support med de bøger jeg har??

Ang. Transpot til sommerhus. Jeg kan ikke låne én bil, så skal lige høre om der er andre der har bil og som kører fra Århus, som kan tage mig med?

Ang. hvad vi skal spille. Jeg stemmer helt sikkert for D&D, og helst de gamle LAGOS bande, hvis dette ikke er muligt så dem vi spillede med sidste år derude. Vampire er alt for lang tid siden jeg har spillet det, så jeg er ikke helt op to date med de regler etc, og jeg har ikke selv styret min char, ham der atlet fyren, der hvor vi spillede i det gamle grækenland. Jeg føler heller ikke rigtigt at skulle til at lave helt nye chars igen

Mvh
Nathan McGregers

10Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Tors 19 Jun 2008 - 13:44

Rune

Rune
Founder

Jeps. Er godt klar over at i har lap tops med, men det er heller ikke fedt for jer at alle vi andre sidder og roder med jeres lap-tops hver gang vi lige vil checke et feat eller noget. Derfor går jeg ind for bøger Smile men du har ret, jeg kan ikke slæbe alle sammen med, så det bliver nok sådan at jeg enten tager en masse D&D med eller en masse Vampire. Du må meget gerne DL vampire bøger hvis vi skal spille det.

Hvis vi skal spille de helt gamle fra Lagos kræver det at vi alle kan enes om at overføre dem til 3.5. Jeg husker tydeligt at Thomas ihvertfald ikke var tilfreds med Tortan som 3E char. Det bliver muligvis noget vi skal bruge en dag på derude.

Men tror den ligger mest til D&D nu, da jeg er lidt mere ligelglad med hvad det bliver end jacob er og rasmus er true neutral. Hvis bare de andre havde en mening.....

http://splatcup.goalsoccer.net

11Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Tors 19 Jun 2008 - 18:44

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Uhh uhh jeg har den der mening...
hvis mit valg står mellem:
1, at kaste med healing spells til højre og venstre.
2, at være en nederdrægtig silversword fighting, potion and poison brewing, metal melting, hashish selling, ravenos with a tourture celler kind of exslave.

Vælger jeg den, hvor rune er fanget i en kiste af hans egne knogler og bliver der resten af ugen Twisted Evil

12Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Lør 21 Jun 2008 - 22:13

McGregers


Halv-elver Bondemand

Ang. Transport. Hvordan kommer folk derud? Jeg kan ikke låne bil, da de gamel skal bruge den mandag, tirsdag og onsdag. Er det bus eller tog, eller nogen der melder sig med bil?? Må gerne komme med lidt info inden dagen før vi skal afsted tak!

Mvhš
Nathan McGregers

ps: selvom vi ikke skal spille 4th edition, så har jeg bøgerne med, hvis nu rugen skulle få lyst til at læse lidt i dem!

13Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Søn 22 Jun 2008 - 22:28

Rune

Rune
Founder

Jeg har ad omveje hørt at det ikke skulle være en mulighed for os andre at komme før mandag, så det synes jeg næsten vi skal have bekræftet før folk begynder at dukke op om lørdagen eller noget. Smile

mht. transport så er jeg på bar bund. jeg tager dog afsted om mandagen. om det bliver med bus, bil eller tog ved jeg intet om. Hvad med dig john?

http://splatcup.goalsoccer.net

14Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Søn 22 Jun 2008 - 23:30

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Tjah...hmm...jo...
Jeg er nok en af dem der synes det kunne være hyggeligt at komme en dag eller to før til planlægning/3.0 konvertering og en æl i solen, men hvis det ikke var en mulighed ville det jo være rart at vide hvornår discoteket åbner og om der er er en liste man skal stå på eller noget.
Angående transport ser det lidt sort ud. jeg er pt. i gang med at plage min mutter systematisk, om at låne bilen der

15Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 11:22

McGregers


Halv-elver Bondemand

Her kommer lige en lille opdate:

BI fortæller, at det ikke vil være muligt at komme ud før mandag morgen/eftermiddag. Dette betyder vi kan tage afsted søndag omkring 22.00 fra Århus, og være i Vedersø ved omkring 00.01 tiden, hvilket er mandag morgen! Dog foreslår jeg, at vi planlægger det så vi er der ved 10.00 tiden!!
Dette skyldes, at Kirsten (mor2) og Birthe (mor3) først tager afsted mandag engang. Dog er der en meget positiv fordel ved dette, og dem er at de to vil lave den berømte frikadelle middag til os om mandagen. Ydermere sørger de sammen med BI også for at der er mad nok til resten af ugen!!

Jeg foreslår derfor at hvis vi skal lave noget opvarming/konvertering fra 3.0 til 3.5, så skal vi gøre det her i Århus. Vi kan evt. sidde her hos mig lørdag og søndag og forberede det vi skal!

Mvh
Nathan McGregers

16Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 11:43

Rune

Rune
Founder

God idé med at lave en konverterings weekend Very Happy (hvis vi altså skal spille D&D)

Jeg kan jo desværre ikke komme med dog, men det skal da ikke forhindre jer andre i det.

Mht. at tage afsted så vi er i vedersø kl. 10 mandag morgen vil jeg godt protestere. Som sagt kommer jeg hjem fra Canada søndag aften. Dvs. jetlag plus mangel på søvn i flyveren, samt at vi muligvis først er hjemme ved 23-tiden gør at jeg ikke har videre lyst til at stå op kl. 5:00 for at pakke og nå tidligt til vedersø. Derfor vil jeg meget gerne om vi kunne vente med at tage afsted til 12-tiden mandag. please. Smile

http://splatcup.goalsoccer.net

17Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 15:51

McGregers


Halv-elver Bondemand

STOP WHINING!!!

Du kan pakke til vedersø før du tager afsted!! Jetlag er total overvurderet, det er non exsistence for unge friske og raske fyrer!!
Det er jo heller ikke sikkert, at vi kan køre i bil derud!! Tog og busser kører hele tiden hvis du vil komme senere :O)

Its all about "planlægning" i god tid rugen!! Du kan f.eks. begynde at pakke allerede nu, hvis du ikke magter at gøre det om mandagen!!

Mvh
Nathan McGregers

18Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 16:14

Rune

Rune
Founder

Det er en smule svært at pakke når man ikke ved hvad der skal med. Vi mangler stadig at finde ud af hvad vi skal spille. Indtil videre ser det ud til at jeg skal tage vamp bøgerne med, men det kan jo stadig ændre sig. udover det får jeg også et problem hvis vi ikke kører i bil og jeg tager afsted alene, da jeg med bøger og figurer har ret meget at slæbe på.
I øvrigt når vi ikke at pakke ud fra vores Canada tur før mandag, så hvis jeg skal bruge noget vi har haft med på den tur, skal det til at pakkes ud før det kan komme med igen.

Jeg kan også bare pakke lidt tøj i en rygsæk og så tage det med til sommerhus. Så fuck alle bøgerne, figurerne osv. Smile

Jep, jeg whiner, men gør det så stor en forskel at vi kommer 4 timer senere derud? Jeg er sikker på at Birthe gerne så at vi ikke kommer alt for tidligt på dagen alligevel.

Mht. planlægning i god tid, så er det vist også mangel på samme der gør at vi ikke har sommerhuset... Wink

http://splatcup.goalsoccer.net

19Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 19:23

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

SÅ er det vidst godt de herre

Ikke flere verbale slag under bælte-stedet

Men ja vi skal ha' fundet ud af hvad vi skal spille. Tør man foreslå at vi finder ud af det.

personligt synes jeg at vi skal spille d&d det vi spillede sidst, da vi endelig er ved at blive mid/high lvl.

Hvis vi ikke finder ud af det........Bestemmer jeg at vi skal starte HELT nye karaktere i et HELT nyt rollespil...........wow d20 æd den study

20Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 20:52

McGregers


Halv-elver Bondemand

Vi havde ligesom planlagt i god tid hvonår sommerhus skulle være! Husk på at det blev uge 30 for dín skyld rugen!! Vi kan jo ikke gøre for at der er andre der har sat sig på sommerhuset 2 år forinden!!!

Du pakker vel figurer og bøger INDEN CANADA????? Så kunne det jo være du kunne give dem til en af os som tager afsted tidligt mandag!!

Ang. Hvad vi skal spille: Jeg stemmer for D&D enten med de gamle Lagos bande, eller dem vi spillede med sidste år. Vampire kan jeg godt undvære, for det er så lang tid siden jeg har spillet det. Hvis vi skal spille vampire så er der jo også kommet en masse nye bøger, som jeg henter her i starten af Juli.

Bare fordi du ikke planlægger sommerhus iår, skal du ikke komme og spille op til dans!!!

Mvh
Nathan McGregers

21Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 23 Jun 2008 - 23:52

Rune

Rune
Founder

Slap nu af med de udråbstegn Jacob, man skulle tro du var sur over noget. Smile (den med sommerhuset var bare en joke, derfor den der blinkende smiley ting)

Som jeg skrev så pakker jeg ikke bøgerne før jeg tager til canada medmindre vi ved hvad vi vil spille. Det lyder dog til at der er overvældene stemning for D&D nu, så tror godt jeg kan pakke dem, samt figurerne.

Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor du ikke vil vente ca. 4-5 timer på mig men skynde dig ud til birthe som højst sandsynligt håber på vi først kommer ved aftensmadstid. Så vidt jeg har hørt regner både mor 2 og mor 3 ihvertfald med at vi kommer til aftensmaden og ikke til morgenmaden.

Mht. at det blev uge 30 for min skyld synes jeg ikke det er helt fair at sige på den måde. Smile Jeg har siden før jul sagt hvornår jeg kan og jeg tror at vi alle er klar over at hvis vi skal have sommerhuset skal vi lægge os fast meget tidligt. Det lykkedes ikke i år desværre. De har måske været tidligere ude end de plejer. At vi må låne birthes hus er dog mega cool, og jeg synes det er fedt at du har gjort så meget for at få det planlagt. Det er som sagt det jeg har gjort de sidste år, hvor jeg har følt at det har været umuligt at få nogen til at svare på noget og når vi endelig sidder i sommerhuset virker folk fuldstændig ligeglade med at man har brugt så meget tid og kræfter på at arrangere det (jow rasmus jeg ved også at du er med til at arrangere det hvert år Smile).

Jeg håber ikke at du føler det har været lige så besværligt at planlægge som jeg har syntes de andre år. Jeg er ihvertfald glad for det du har gjort, om du synes det har været besværligt eller ej. Måske er det bare mig der er sart.

Men skal vi sige at det bliver D&D? Så pakker jeg bøgerne og figurerne. Skal jeg tage alle Dungeon og Dragon bladene med? ...det bliver måske for meget.

http://splatcup.goalsoccer.net

22Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Man 7 Jul 2008 - 19:54

McGregers


Halv-elver Bondemand

Nu er det snart ved at være tiden til at pakke taskerne og drage mod sommerhuset...........nogen der har en ide til hvordan vi skal komme derud?? Ellers tager jeg bare toget/bus

23Sommerhus Empty transport der. Tirs 8 Jul 2008 - 20:24

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

John the rosenberg har skaffet en noget gammel bil, men dog stadig en bil, der kører til Birthehus. var det mandag morgen eller sådan noget, i må lige råbe højt hvis i vil med der... sæs Twisted Evil

24Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Ons 9 Jul 2008 - 10:06

McGregers


Halv-elver Bondemand

Jeg er med i den bil der!!! Rugen vil gerne køre efter kl. 12.00 fordi han mener han ikke ville kunne klare at stå op kl. 08.00 for at tage afsted ud til Birthehus! Men er der egenligt plads til mere end 2 i den bil??

25Sommerhus Empty Sv: Sommerhus Ons 9 Jul 2008 - 16:57

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

Tjah det er en 5 dørs tror jeg og pt. er vi 3 i øsen der, så vi klarer den nok

Lad os se; 2*j+R i bil (øse), T på MC, R er on site og Big M har egen øse (bil)

Alt i alt har vi pænt meget plads..... go nuts

Vores største problem lige nu, er mangel på cd afspiller i bilen sunny

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 2]

Gå til side : 1, 2  Næste

Lignende emner

-

» Sommerhus Tur?

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum