S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Play Offs

+3
Karkov
ReelaX / Bo
Rune
7 deltagere

Hvornår skal vi spille Play Offs

Play Offs Vote_lcap20%Play Offs Vote_rcap 20% [ 2 ]
Play Offs Vote_lcap60%Play Offs Vote_rcap 60% [ 6 ]
Play Offs Vote_lcap0%Play Offs Vote_rcap 0% [ 0 ]
Play Offs Vote_lcap20%Play Offs Vote_rcap 20% [ 2 ]
Totale stemmer : 10


Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Play Offs Empty Play Offs Tirs 20 Maj 2008 - 19:13

Rune

Rune
Founder

Så er der snart Play-Offs og vi skal have fundet ud af hvornår folk kan spille.

Defor kræver det at alle der vil spille skriver hvornår de kan.
Hvis man ikke stemmer kommer man ikke med. Slut Prut.

Når i afgiver en stemme, så skriv et indlæg hvor i skriver hvorfor i kan den/de dage og om i er åbne for andre dage, så kan vi også se hvem der har stemt.

Stem løs!

PS: I kan/skal sætte kryds ved alle de dage i kan. Det er nemlig sådan en smart afstemning der gør at man kan sætte kryds flere steder. Smile
Hvis man ikke er tilfreds med de valg man har krydset af, kan man trykke cancel vote og prøve igen.



Sidst rettet af Rune Tors 22 Maj 2008 - 16:24, rettet i alt 3 gange

http://splatcup.goalsoccer.net

2Play Offs Empty Sv: Play Offs Tirs 20 Maj 2008 - 19:19

ReelaX / Bo

ReelaX / Bo
Hobbit Grisetyv

Jeg synes ikke det holder at udelukke en enkelt, hvis fx en af os virkelig ikke kan den ene dag og alle andre kan. Så hellere dele det op over nogle hverdage. Indtil videre ser det dog ud til at d. 21 er en god dag....håber alle kan der!

3Play Offs Empty Sv: Play Offs Søn 25 Maj 2008 - 18:41

Rune

Rune
Founder

Vi vil helst ikke udelukke nogen, men hvis folk ikke snart begynder at melde tilbage hvornår de kan eller ikke kan, så er det bare ærgeligt...for os alle.

Nå, men jeg kan d. 14 og d. 21. Jeg kan ikke ummidelbart andre dage, da jeg har en ret travl måned i vente.
I sidste ende kan jeg dog godt gå med til at vi deler det op over et par dage, men jeg håber ikke det kommer dertil da hele ideen med at have play-offs er at vi samles allesammen til en hyggelig dag.

PS: Jeg kan se at John og Jon har stemt også, men "glemt" at skrive et indlæg Smile

Jeg kan ikke se hvem der stemmer hvad, men jeg kan ræsonnere mig frem til at Jon ikke har stemt for d. 21 Er det rigtigt Jon, og i så fald, er du sikker på at du slet ikke kan d. 21? Razz

PPS: underlig smiley

http://splatcup.goalsoccer.net

4Play Offs Empty Sv: Play Offs Tirs 27 Maj 2008 - 20:43

Karkov


Gnom Svinehyrde

Hej

Jeg har stemt for den 21.
Jeg kan ikke den 14.

Ps. Jeg mangler stadig at spille mod Anders og Johnni, er der nogen der har nogle forslag til hvordan vi får afviklet dem?

5Play Offs Empty Sv: Play Offs Tors 29 Maj 2008 - 21:45

Low Riders


Gnom Svinehyrde

Jeg har stemt på begge dage fordi jeg kan begge dage. Har sagt jak tak til at spille playoff 21/6 i Boby. Suspect

6Play Offs Empty Sv: Play Offs Man 2 Jun 2008 - 22:57

John The Rosenberg

John The Rosenberg
Gnom Glædespige

kan mere eller mindre alle dage.......øhh....... elephant ....sådan

7Play Offs Empty Sv: Play Offs Tors 5 Jun 2008 - 0:21

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Jeg kan muligvis komme d. 21, men det kommer an på hvorvidt jeg får billet til Brian Jonestown Massacre i Kbh. Det er dog ikke så afgørende da jeg ikke har kvalificeret mig til play-off.

Så det blir nok d. 21 hvorfor jeg også stemte på den dag. Held og lykke.

8Play Offs Empty Sv: Play Offs Tors 5 Jun 2008 - 21:39

Anders


Gnom Svinehyrde

Jeg kan den 21.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum