Jeg sidder og overvejer den der trælse "Bolster Defences" regel som techmarines og Master of the Forge har...
Det er som udgangspunkt fjollet at der er en regel der kun virker, hvis man spiller på et bord med terræn der er udformet på en speciel måde... Mere fjollet er det, når der ellers ikke er forskel på terræn... En skov og en ruin kan forestilles at være næsten 100% ens, bortset fra at den ene er malet grøn og den anden er grå...
(man kunne også forestille sig en fucked-up Death World, hvor de naturlige planter var grå, og det mest gængse byggemateriale var grønt, men det får nu være...)
Derfor synes jeg at deres regel burde gælde alle slags area terræn, så der er plads til forskellighed på banen...
Hvad siger folk til det?? (ellers kan det godt være at jeg begynder at spille med træformede grønne ruiner )
Det er som udgangspunkt fjollet at der er en regel der kun virker, hvis man spiller på et bord med terræn der er udformet på en speciel måde... Mere fjollet er det, når der ellers ikke er forskel på terræn... En skov og en ruin kan forestilles at være næsten 100% ens, bortset fra at den ene er malet grøn og den anden er grå...
(man kunne også forestille sig en fucked-up Death World, hvor de naturlige planter var grå, og det mest gængse byggemateriale var grønt, men det får nu være...)
Derfor synes jeg at deres regel burde gælde alle slags area terræn, så der er plads til forskellighed på banen...
Hvad siger folk til det?? (ellers kan det godt være at jeg begynder at spille med træformede grønne ruiner )