S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

weekend

4 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1weekend Empty weekend Ons 2 Mar 2011 - 20:18

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Hvis der er nogen der har lyst må man gerne kigge forbi Gadevang denne weekend til et spil hammer med portvin.

Der er lørdagsarrangement i Snake Eyes også, hvis man skulle have lyst til at se hvad der sker der.

Jeg ved det er en sen udmelding, men i skulle alligevel have buddet.

2weekend Empty Sv: weekend Man 7 Mar 2011 - 20:37

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Jeg vil også godt prøåve at starte et arrangement op i weekend dagene lør-søndag d. 26 og 27 marts, evt 28 med.

Jeg snakkede med Aslak om det og han laver fødselsdag med sin søster fredag, og mente at tømmermænd + hammer er "Max feeg Ølæk!, hvad er det du ik´fatter"

Jeg er "smidt ud af huset" den omtalte weekend og vil meget gerne bruge chancen til at spille
Heksejæger vs. Slænget.

Hvad siger folket i Århus og Kbh. Kan I hore mig?! Oo
Peace out, Sleizeren



Sidst rettet af Kptbiceps Tors 10 Mar 2011 - 15:43, rettet i alt 2 gange

3weekend Empty Sv: weekend Tirs 8 Mar 2011 - 20:11

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Jeg kan desværre ikke lege med om lørdagen men sig endelig til hvis i finder på at skubbe dukker søndag også

4weekend Empty Sv: weekend Tors 10 Mar 2011 - 15:44

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Bump! Smile Er der slet ikke nogen der kunne tænke sig at spille i denne weekend, eller bare hygge om et eller andet fælles?

5weekend Empty Sv: weekend Tors 10 Mar 2011 - 17:56

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

jeg ville gerne, men min kone har fødselsdag om søndagen, og vi er long overdue i forhold til familie weekends, så vi skal ud og spise der om lørdagen, så jeg kan desværre... (mulighed for at kunne fredag, men det er slim og jeg kan ikke give svar før meget tættere på)

6weekend Empty Sv: weekend Tors 10 Mar 2011 - 18:29

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Hey Helge-san. Det er da self helt i orden Smile det er da også lækkert med familie hygge.

Så vidt jeg ved, efter at have snakket med Aslak, så var det lørdag og søndag vi havde tænkt der ku være mulighed for hammer. Men Det afhænger alt sammen af om nogen kan holde det, og om vi har mulighed for at låne plade/landskab. Der ku også være tale om BB eller et andet godt Anders Bruun sponsorat (læs brætspil generelt).

Tillykke til konen forresten Helge Smile

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Lignende emner

-

» Weekend

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum