S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Dungeons & Dragons 4th Edition

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Dungeons & Dragons 4th Edition Empty Dungeons & Dragons 4th Edition Tirs 3 Jun 2008 - 20:09

Rune

Rune
Founder

Vi er lige blevet vandt til 3rd edition (eller 3.5) og så kommer udmeldingen om 4th edition.

Personligt har jeg ikke tænkt mig at købe bøgerne de næste par år, da jeg mener at de er kommet alt for tidligt. Men jeg følger dog stadig med i hvad det er for noget.
Hvad synes i om 4th Edition og hvad har i tænkt jer at gøre?

Weapons
Giants
Epic Destinies
Economy & Reward
The Quest's the Thing
You and Your Magic Items
Minions
Archons
Swarms
Fallcrest
Undead
Rituals
Humans as Monsters
Alignment

http://splatcup.goalsoccer.net

2Dungeons & Dragons 4th Edition Empty Sv: Dungeons & Dragons 4th Edition Tors 12 Jun 2008 - 10:52

McGregers


Halv-elver Bondemand

Da vi sidst var i sommerhus spillede vi 3.5 og folk tågede rundt i reglerne fordi folk kun kendte til 3.0. Vi blev enige om at vi holdte os til 3.5 også selvom vi talte om der lige var kommet et 4.0 ude i sommerhuset.
Jeg synes selv det vil være spild af tid, penge at gå til 4.0, da vi ikke engang kender så meget til 3,5 endnu. Og det er jo ikke ligefrem fordi vi spiller hver weekend mere??? Så synes bare vi skal fortsætte med 3.5

3Dungeons & Dragons 4th Edition Empty Sv: Dungeons & Dragons 4th Edition Tors 7 Aug 2008 - 17:11

Thomas aka Finger of deat

Thomas aka Finger of deat
Hobbit Grisetyv

Jeg går og lejer med tanken om at købe 3,5 bogen. Det er sku bedre at sidde med det i hånden i stedet for på com.

Meen kan da godt være jeg skulle vente lidt endnu. Ville blive rimelig vild, hvis jeg købte den og i andre så begynder på 4.0

Personligt er jeg mest for 3,5. Jeg spiller ikke så tit, og derfor ville jeg aldrig have en chance kunne reglerne og div. Spells sådanne nogle lunde, hvis der bliver skiftet konstant.

Og hvis vi skifter, så skal vi til at bruge en dag eller to på at sætte os ind i de nye regler. Og vi har i forvejen ikke for meget sommerhus tid.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum