S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

warhammer 40k log beskrivelse

2 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1warhammer 40k log beskrivelse Empty warhammer 40k log beskrivelse Man 20 Jun 2011 - 16:42

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Loggen starter den 18. maj 2011, og alle kampe efter den dato kan logges. Formatet for en log er som følger:

<dd-mm-yy> : <spillernavn> - <spillernavn> (fremhæv vinderen med bold, hvis der ikke er nogen fremhævet med bold er det en tie).

Sæt kampen der ønskes logget ind det rigtige sted kronologisk.

2warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Man 20 Jun 2011 - 17:15

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

To hurtige kommentarer, hvorfor starte loggen bagud? og kan det ikke lade sig gøre at lave føromtaleregneark eventuelt i en fællesdropbox-folder? Jeg tænker bare at denne metode giver en masse ekstraarbejde.

3warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Man 20 Jun 2011 - 19:25

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

1) for at få nogle kampe på den, og fordi vi allesammen kan huske vores kampe fra obnox og frem

2) fordi jeg ikke kan lave et ordentligt regneark, men er i den situation at der bliver snakket en masse men gjort meget lidt, hvis ikke jeg gør noget. Hvis der dog er nogen der skulle lave et regneark, logger jeg gerne mine kampe der. Der er ikke synderligt meget efterarbejde ved denne metode, eftersom det "bare" er en log ind til videre, og derfor "bare" skal indeholde data...

4warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Man 20 Jun 2011 - 22:41

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

Fed død vi gør det sådan her så vi kan komme igang. Jeg er ret sikker på anders har lavet et regneark til at håndtere der her, og det kun er et spørgsmål om at dette regneark bliver gjort almindeligt tilgængeligt for os.

Jeg vil straks indføre mine kampe fra obnox

5warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Man 20 Jun 2011 - 22:42

R-kølle

R-kølle
Menneske Svaneridder

hmm nu så jeg så lige at LFI ikke har redaktørrettigheder i warhammer loggen. Det skal vi jo have for at kunne rette i posten så aktiver dem nu, ellers bliver der nul indføring af alle mine sejre fra obnox

6warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Tirs 21 Jun 2011 - 5:29

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

har ændret LFI rettighederne as of now... plx skriv dine seje sejre ind når du lyster...

7warhammer 40k log beskrivelse Empty Sv: warhammer 40k log beskrivelse Tirs 21 Jun 2011 - 20:55

Helge

Helge
Menneske Paladin/Troldmand

Rating systemet er også blevet ændret således at:

Underdogs ligning ser sådan her ud hvis de vinder eller spiller uafgjort

Modstandens rating/Egen rating x 3 (eller 1) + Egen rating

og hvis de taber:

Egen rating/Modstanderens Rating x (-3) + Egen rating

og Overdogs ligning ser sådan her ud hvis de vinder:

Modstanderens rating/Egen rating x 3 + Egen rating

og hvis de spiller uafgjort eller taber:

Egen rating/Modstanderens rating x (-1) (eller -3) + Egen rating

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum