S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Nyt Spil og MTG

3 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Nyt Spil og MTG Empty Nyt Spil og MTG Søn 4 Sep 2011 - 10:42

Hybrid


Gnom Svinehyrde

Hej folkens, jeg har købt et bb-spil, så nu er der også mulighed for at spille hos mig:D


Jeg snakkede med Johnni om at spille lidt magic the gathering engang.
Reglerne er, at vi køber 3 booster-packs hver, sidder omkring et bord, åbner én pakke hver, vælger et kort og sender bunken videre til den er tom. Dette gøres med alle 3 pakker hvorefter vi alle har samlet os et deck. Så smider vi en masse lande i decket og spiller en play-off turnering.
Der skal være 8 deltagere - pris ca. 80 kr. pr. pers. Svar her i tråden hvis i er interesseret.

2Nyt Spil og MTG Empty Sv: Nyt Spil og MTG Man 5 Sep 2011 - 12:33

aske baby


Gnom Svinehyrde

Super nice.. Begge dele.

Jeg er helt sikkert klar på en solid gang draft engang.. Hvis vi drafter i én serie kan vi købe et booster display i dragons lair for 650kr (tror jeg nok). Det er omkring 18 kr per booster. Så får vi selvfølgeligt lidt for mange boosters, men dem skal jeg nok tage mig af hvis ingen andre har interesse i dem.

3Nyt Spil og MTG Empty Sv: Nyt Spil og MTG Ons 26 Okt 2011 - 18:59

johnni hansen

johnni hansen
Gnom Svinehyrde

Yes, det lyder godt. Har allerede nogle spillere der vil være itneresseret i et draft. Tror jeg kan hive 2-3 op af hatten, udover S SPLAT CUPs egen Simon der nok også er frisk. Han har spillet mtg. Anders har jeg for nylig lært spillet så han måske også.

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum