S P L A T
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
S P L A T

S P L A T forum


Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig her.

Knock-out turnering på Obnox

5 deltagere

Go down  Besked [Side 1 af 1]

1Knock-out turnering på Obnox Empty Knock-out turnering på Obnox Ons 21 Mar 2012 - 9:29

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Hej folkens.

Udover den obligatoriske cremeskildpadde-turnering, kunne det være man skulle forsøge at arrangere en knockout-turnering på obnox.

Jeg vil gerne tage et par kampe BB, og hvis det så oven i købet er organiseret til en turnering, så er det bare federe!

Skriv hvis du har lyst til at deltage, så ser vi om vi er nok til en turnering!!

2Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Tors 12 Apr 2012 - 22:37

Jonas

Jonas
Gnom Svinehyrde

Jeg kæmper ikke kampen om verdensherredømmet i rummet for tiden, og har ikke pt. nogen stående hammer-hær. Så jeg er klar på knockout, og jeg vil også meget gerne være med til at arrangere den.

Og så vil jeg også opfordre andre til at joine showet! Mere bowl i vores tid!

3Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 9:39

Kptbiceps

Kptbiceps
Gnom Glædespige

Den Heff ist auch ge-prepped für die Böwlung mit dem bloood

Mini tournament ville være hyl Very Happy

Alle ratings, eller TV1000 (evt alle med 1 stigning?) ???

4Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 9:55

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Umiddelbart var tanken og lysten, at det skulle være "the grand old teams" så vi kunne vække nogle af de gamle grudges, og dermed puste lidt til gnisten og lysten til at spille af og til...

5Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 11:54

Jonas

Jonas
Gnom Svinehyrde

Jeg er også mere på old grudges. Vil gerne spille nogle af de ældre hold, siden der jo går reeeet længe mellem kampene efterhånden. Ellers bliver det bare nye hold, som ikke får andre kampe end knock outen på Obnox.

6Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 13:48

rass

rass
Halv-elver Bondemand

Jeg er også helt frisk på old grudges, masser af dygtige spillere og selvfølgeligt en masse øl!

Show them no Fear! Show them no Pain!!

7Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 13:59

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Så er vi jo i hvert fald nok til en omgang Sofa-kop... trophy

8Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Man 16 Apr 2012 - 17:37

gakkedulla

gakkedulla
Menneske Stimand

Sigrid har nævnt at hun gerne ville spille noget bowl på Obnox - jeg kan lige høre hende om hun er interesseret i at deltage i et mesterskab

9Knock-out turnering på Obnox Empty Sv: Knock-out turnering på Obnox Tirs 17 Apr 2012 - 13:01

princelarming

princelarming
Barbar Barber

Fedt! Hvis vi bliver et ulige antal skal vi lige snakke om hvordan vi gør det, men det kan jo stadigvæk tænkes at der er add's der ikke er kommet ud af hulen endnu Mummy

Sponsoreret inhold



Tilbage til toppen  Besked [Side 1 af 1]

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum